از فرش 700 شانه تا فرش 1500 شانه

از فرش 700 شانه تا فرش 1500 شانه
همیشه فرش در طراحی دکوراسیون داخلی از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده است. با استفاده از فرش می توان ضمن پوشاندن کف،‌هارمونی خوبی در محیط به وجود آورد. خوشبختانه این روزها تنوع فرش به قدری بالا رفته است که می توانید برای هر دکوراسیونی، یک فرش مناسب پیدا کنید. اگر به بازار مراجعه کنید، حتما فرش‌های متنوعی را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف خواهید دید. احتمالا در زمان خرید فرش سوالاتی در مورد نوع فرش، ویژگی‌ها و قیمتش در ذهن خواهید داشت. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم تا در این مقاله در مورد انواع مختلف فرش و قیمت آن صحبت کنیم.فرش‌های 700 شانه چه ویژگی‌هایی دارند؟این روزها فرش‌های 700 شانه طرفداران بسیار زیادی دارد. برای تشخیص فرش 700 شانه در بازار، باید به عرض فرش نگاه کنید. نمونه‌هایی که در یک متر از عرض فرش دارای 70 گره هستند را فرش‌های 700 شانه می نامند. این فرش‌ها ضخیم هستند و از استحکام مناسبی برخوردار می باشند. پس اگر به دنبال فرشی با کیفیت مطلوب هستید، باید به سراغ فرش‌های 700 شانه بروید.یکی از ویژگی‌های مهم فرش‌های 700 شانه که آنها در بازار پرطرفدار کرده است، قیمت مناسبشان است. این فرش‌ها در مقایسه با فرش‌های 1000 شانه ، 1200 و 1500 شانه قیمت پایین‌تری دارند و امکان خرید آن برای طیف گسترده ای از مردم وجود دارد.

فرش‌های 1000 شانه چه ویژگی‌هایی دارند؟

فرش‌های

[maxbutton id=3 ]

فرش‌های 1000 شانه جزو نمونه‌های با کیفیت به شمار می روند. این فرش‌ها ظرافت، طرح و رنگ باکیفتی دارند. فرش‌ 1000 و 1200 شانه شباهت زیادی به فرش‌های دستبافت دارند و از قیمت مناسبی برخوردار می باشند البته قیمت آنها در مقایسه با فرش‌های 700 شانه بالاتر است. اگر به دنبال فرشی با قیمت متوسط رو به بالا هستید که کیفیت بسیار خوبی داشته باشد، می توانید از میان فرش‌های 1000 شانه انتخاب کنید.

فرش‌های 1200 شانه چه ویژگی‌هایی دارند؟

به طور کلی فرش 1200 شانه از نظر ویژگی‌ها شباهت بسیار زیادی به فرش‌های 1000 شانه دارند. البته کیفیت فرش‌های 1200 شانه تا حدودی از 1000 شانه بالاتر است که همین ارتقای کیفیت موجب شده است تا قیمت فرش‌های 1200 شانه هم تا حدودی بالا برود. این فرش‌ها بسیار باکیفیت هستند و عموما   برای پذیرایی و یا فضاهای شیک و مجلل به کار گرفته می شوند. فرش‌های 1200 شانه یک انتخاب مناسب برای افرادییست که به دنبال فرش‌های مستحکم، زیبا و ظریف هستند.

فرش‌های 1500 شانه چه ویژگی‌هایی دارند؟

فرش‌های

بیشتر بخوانید: فرش‌های گرد و نمایی جدید در دکوراسیون

یک فرش هرچقدر هم که طرحی زیبا داشته باشد و از تنوع  رنگی بالایی برخوردار باشد، تا زمانی که باکیفیت نباشد، کارآمد نخواهد بود. فرش‌های 1500 شانه از باکیفیت‌ترین نمونه‌های موجود در بازار به شمار می روند که اغلب از ‌تراکم بسیار بالایی هم برخوردار هستند به همین دلیل به آسانی آسیب نمی پذیرند و از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار می باشند که در یک متر از عرض فرش، دارای 1500 گره هستند. اگر به دنبال طرح‌های ریزبافت هستید، باید فرش‌های 1500 شانه را انتخاب کنید. این فرش‌ها نسبت به فرش‌هایی که پیش از این معرفی کردیم، از بافت ظریف‌تری برخوردار هستند. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم فرش‌های 1500 شانه به نازک بودن آن مربوط است؛ یادتان باشد که هیچ وقت اجسام سنگین وزن را بر روی این فرش‌ها قرار ندهید. اگر تصمیم دارید تا از این فرش‌ها برای اتاق پذیرایی استفاده کنید، باید مبلمان را به نحوی چیدمان کنید که پایه اجسام مختلف بر روی فرش‌ها قرار نگیرد. این فرش‌ها برای فضاهای تشریفاتی و بزرگ بهترین انتخاب هستند. فرش‌های 1500 شانه از حیث ظاهر بسیار مشابه فرش‌های دستبافت ابریشمی هستند.فرش‌های 1500 شانه در دسته فرش‌های ارزشمند و لوکس دسته بندی می شوند و به طبع از قیمت بالایی هم برخوردار هستند. در سال‌های اخیر که قیمت فرش‌های دستبافت بالاتر رفته است، استقبال از فرش‌های ماشینی 1500 شانه بسیار بیشتر از قبل شده است. زیرا همان طور که قبلا هم گفتیم، این فرش‌ها بیشترین شباهت را به نمونه‌های دستبافت دارند.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید