تابلو فرش ها بهترین عیدی برای مادران

تابلو فرش ها بهترین عیدی برای مادران
با نزدیک شدن به سال جدید همه خود را برای شروع سالی نو آماده می کنند. آماده شدن برای سال جدید با کارهایی مثل خانه تکانی، به اتمام رساندن کارهای سال جاری، خرید لباس نو و... شروع می شود. با فرا رسیدن سال نو تمام آشنایان و خویشاوندن به دید و بازدید یکدیگر رفته و سال نو را به عزیزان و دوستان خود تبریک گفته و به این ترتیب رسم صله رحم را نیز به جا می آورند. یکی از کارهایی که در روزهای اول سال جدید رخ می دهد، هدیه دادن به عزیزانی است که دوستشان داریم. اما سوالی که در این میان مطرح می شود، این است که چه هدیه ای می تواند برای افراد گوناگون مناسب باشد. به عنوان مثال اگر بخواهیم به مادر خود هدیه ای بدهیم، چه چیز می تواند شایسته و مناسب او باشد؟از جمله هدایایی که ممکن است کمتر مورد توجه قرار بگیرد، خرید تابلوفرش است. شما می توانید با یک تابلو فرش به عنوان عیدی مادرتان را خوشحال کنید.

تعیین تصویر برای خرید تابلوفرش

برای آنکه هدیه ای نفیس و ارزشمند را برای مادرتان تهیه کنید، بد نیست که تابلو فرشی را برای این کار در نظر بگیرید زیرا همانطور که واضح است فرش از ارزش بالایی برخوردار بوده و به همین جهت می تواند گزینه مناسبی به عنوان یک هدیه باشد. علاوه بر اینها تابلو فرش هدیه ای است که عمر بسیار طولانی داشته و به این راحتی ها از بین نمی رود چون بسیاری از هدایا به مرور زمان کهنه، فرسوده و یا قدیمی می شوند و از یک جایی به بعد قابل استفاده نیستند اما شما با خرید تابلوفرش هدیه ای به مادرتان می دهید که تا سال ها برای او باقی می ماند. حال شاید برایتان جای سوال پیش بیاید که این تابلو فرش باید در برگیرنده چه تصویری باشد؟ در واقع اصلا لازم نیست که در رابطه با محتوای تصویر تابلو فرشی که می خرید حساسیت به خرج دهید.همانطور که می دانید امروزه تابلو فرش ها را در طرح و نقش های مختلفی تولید می کنند. تصویر آن می تواند یک دسته گل زیبا، یک سبد گل، منظره ای از طبیعت، آیاتی از قرآن و یا هر چیز دیگری باشد. شاید بهترین کار این باشد که به علایق مادرتان توجه داشته باشید. به بیان واضح تر با توجه به علایق شخصی او اقدام به خرید تابلوفرش کنید.حتی در صورت تمایل می توانید تابلو فرش را به صورت سفارشی تهیه کنید. یعنی عکس زیبایی از چهره مادرتان را و یا لحظه ای از زندگیتان که برای شما خاطره انگیز شده است را برای تصویر تابلو فرش انتخاب کرده و آن را جهت تولید سفارش دهید. با این کار یک هدیه ارزشمند و در عین حال خلاقانه به مادرتان داده اید. به خصوص که با هر روز دیدن آن خاطره خوش آن روز زنده می شود و یا چهره مادرتان همچنون قاب عکسی نفیس بر دیوار می درخشد.

خرید تابلوفرش با تصویری خاص

 خرید

بیشتر بخوانید: تابلو فرش‌ ها چطور خانه را زیباتر می‌کنند؟

برای اینکه تصویر مد نظرتان را برای تبدیل شدن به تابلو فرش سفارشی کنید، دو راه خواهید داشت. به بیان واضح تر عکس را به دو شیوه کاملا متفاوت از هم بر روی تابلو فرش ثبت می کنند. یکی از طریق چاپ عکس و دیگری تبدیل عکس به نقشه فرش بافی. بدیهی است که چاپ عکس خیلی سریع تر از بافت آن آماده می شود. به همین خاطر از آنجا که فرصت چندانی تا عید باقی نمانده شاید بهتر باشد که روش اول را برای ثبت سفارش خود انتخاب کنید.حال باید بدانید که روش چاپی خود به دو نوع روش سطحی و عمقی تقسیم می شود. در روش سطحی با استفاده از دستگاه پرس و با بکارگیری حرارت عکس مورد نظر شما را بر روی فرش بافته شده ثبت می کنند. خیالتان راحت باشد که رنگ های این مدل ثبت تصویر ثابت و همیشگی می باشد. در روش عمقی نیز چاپ عکس به صورت کاملا مستقیم و با استفاده از جوهر انجام می شود. لازم به ذکر است که شیوه دوم نسبت به شیوه اول از کیفیت به مراتب بیشتری برخوردار است. البته ناگفته نماند که مدت زمان بیشتری را هم باید برای آماده شدن آن در نظر بگیرید.همچنین چاپ تصویر به صورت بافت نیز به دو صورت دستباف و ماشینی قابل انجام است که خب طبیعتا مدت زمان زیادی را تا آماده شدن می طلبد.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید