تو این فصل گرما چی میچسبه؟

تو این فصل گرما چی میچسبه؟
شروع فصل تابستان نویدبخش روزهای گرم و پرحرارتی است که تنها وجود کولر و خنکی‌اش، گذران آن را آسان تر می کند! اما ممکن است وجود انواع متنوع آن با امکانات مختلف شما را به هنگام خرید کولر حسابی گیج کند. به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله همراه ما بوده تا اطلاعاتی کاربردی در رابطه با انواع کولر و خرید و اضافه کردن آن به دکوراسیون منزل یا محل کار به دست آورید.کولر آبی و انواع آن را بشناسید
  • اولین خنک کننده های هوا، کولرهای آبی هستند که به وسیله پمپ آب کار می کنند.
  • کولرهای آبی طی فرآیندی مشترک با وجود پوشال، رطوبت موجود در فضا را تبخیر نموده و سپس گرمای محسوس را به گرمای نهان تبدیل می کنند تا هوای سرد از کانال کولر وارد محیط شما شود.
  • در بازار، انواع مختلفی از کولر آبی در دسترس است از کولرهای آبی مستقیم گرفته تا کولرهای آبی غیر مستقیم و ثابت که متناسب با نیاز خود و بودجه تعیین شده می توانید یکی از آنها را تهیه نمایید.

خرید کولر آبی مستقیم

  • بی شک کولر آبی مستقیم را می توان کارآمد ترین نوع کولر دانست که علاوه بر مصرف کم، نصب و راه اندازی آن نیز بسیار ساده صورت می گیرد.
  • این نوع کولر قیمتی ارزان داشته و برای نصب آن نیاز به نصاب نخواهید داشت! کافیست پس از خرید کولر ، آن را به صورت مستقیم به منبع انرژی متصل نموده تا پس از پر کردن مخزن آب و انجام تنظیماتی ساده، هوایی خنک و تازه را وارد محیط شما شود.
  • این کولر ها از آنجایی که قابل حمل می باشند انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود.
کولر آبی غیر مستقیماگر برای خنک کردن فضاهای بزرگی نظیر خانه های با متراژ بالا، مکان های صنعتی، کارخانه و ... در جستجوی سیستم سرمایشی هستید، خرید کولر آبی غیر مستقیم، بهترین گزینه پیشنهادی برای شما خواهد بود! این کولر آبی صرف نظر از آن که بزرگ و گران قیمت است اما فضای بیشتری را خنک کرده و همچنین برخلاف کولر آبی مستقیم، رطوبت هوا را افزایش نمی دهد. نصب و راه اندازی این نوع کولر سخت نیست اما نیاز به سیستم کانال کشی برای انتقال هوا دارند.

خرید کولر آبی نصبی

نوع دیگری از کولرهای آبی، کولرهای نصبی می باشند که برخی در سطح زمین نصب شده، برخی با نصب از پنجره هوای خنک را منتقل نموده و برخی دیگر که نوع متداول کولر آبی نصبی است، در پشت بام منازل یا ادارات نصب می شوند. در میان این سه مورد نصب کولر در سطح زمین توصیه نمی شود، چرا که اثر سرمایشی کولر تا حد بسیاری پایین آمده و قدرت خنک سازی کمی دارد.کولر گازی و انواع آن

خرید

کولر گازی با مزایای بی شمارش امروزه جایگزین کولرهای آبی شده و روز به روز محبوبیت بیشتری در میان افراد پیدا می کند! کولر گازی در چرخه ای منسجم هوای گرم داخل اتاق را به درون خود کشیده و با خارج نمودن هوای تازه و خنک، معضل گرما و رطوبت تابستان را برای شما برطرف می کند. یکی از ویژگی های اصلی این نوع کولرها آن است که به محض روشن شدن هوای آلوده و گرد و خاک را هم از فضا خارج می سازد! بسته به کاربری و فضای شما کولرهای گازی انواع مختلفی دارند که برخی از متداول ترین آن ها را به اختصار توضیح خواهیم داد.

خرید کولر گازی پنجره ای

همان گونه که از نام این نوع کولر گازی پیداست داخل پنجره نصب شده و قدرت خنک کنندگی فوق العاده ای دارد! کولر گازی پنجره ای در کنار قیمت مناسب، نیازی به برق کشی نداشته و با وصل نمودن کابل به برق فعال می شود. این نوع کولر در خطه شمالی و جنوبی کشور بیشتر مورد استفاده قرار گرفته و از معایبی همچون سر و صدا و مصرف برق زیاد نیز برخوردار می باشد!

خرید کولر گازی اسپیلت

خرید

بیشتر بخوانید: با بخارگر همیشه اتو کشیده باشید!

کولر گازی اسپیلت را کولر گازی های دو تکه نیز می نامند. به این صورت که یک تکه از آن داخل فضای خانه نصب شده و تکه دیگر در بیرون از ساختمان نصب می شود. کولر گازی اسپیلت با آنکه گران تر از کولرهای گازی پنجره ای است اما میزان مصرف برق در آنها بسیار کمتر می باشد. این نوع کولر خاصیت تصفیه هوا داشته و علاوه بر اینکه باکتری ها و هوای آلوده فضا را از بین می برد، دمای هوا را نیز بنا بر خواسته شما تغییر می دهد!کولر گازی ایستاده

خرید

کولر گازی ایستاده مناسب ترین گزینه برای فضاها و متراژهای بزرگ همچون سالن ها، مساجد، فروشگاه ها و ... می باشد که قدرت پرتاب باد آنها از سایر کولر گازی های دیگر بیشتر می باشد. این کولر گازی به صورت ایستاده بوده و قابل حمل می باشد.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید