جایی برای نمایش ظروف آنتیک و دکوری

جایی برای نمایش ظروف آنتیک و دکوری
دکوری‌های زیبا به خانه‌ها جذابیتی دوچندان می بخشند. این روزها عناصر دکوری به جزئی لاینفک از خانه‌ها تبدیل شده اند که در بخش‌های مختلف منازل دیده می شوند. خانه‌هایی که درست طراحی و دکور شده باشند، عناصر دکوری مختلفی را در آشپزخانه، سرویس بهداشتی، پذیرایی، اتاق خواب و نشیمن دارند. نکته ای که باید در انتخاب عناصر دکوری بدانید، این است که این عناصر تاثیرگذاری بسیار زیادی دارند و به نوعی ماهیت خانه شما را مشخص می کنند پس تصور نکنید که هر شی دکوری، مناسب پذیرایی خانه و دکوراسیون منزل شما خواهد بود. شما باید با تدبیر دست به انتخاب عناصر دکوری بزنید.این روزها ظروف دکوری و آنتیک در جنس و اشکال متنوعی قابل تهیه هستند که شما می توانید وابسته به سلیقه خود، از میان آنها بهترین‌ها را انتخاب کنید.

فضایی فوق العاده با استفاده از ظروف دکوری

حتما تا کنون ظروف دکوری مسی را از نزدیک دیده اید. اجداد ما از دیرباز از این ظروف برای پخت و پز استفاده می کردند و نکته جالب اینکه حالا ظروف مسی کاربرد متفاوتی پیدا کرده اند و علاوه بر اینکه برای پخت و پز استفاده می شوند، در دکوراسیون منازل هم کاربرد دارند.اگر دارای ظروف مسی قدیمی هستید، می توانید این ظروف آنتیک را در دکوراسیون منزلتان به کار ببندید. البته اگر هم دارای ظروف مسی قدیمی نیستید، می توانید به سراغ نمونه‌های تازه و امروزی بروید. خوشبختانه در حال حاضر عناصر دکوری مسی زیادی در بازار قابل تهیه می باشند.اگر از علاقمندان به مس هستید، می توانید به سراغ گلدان‌های مسی بروید. این گلدان‌ها ظاهری واقعا متفاوت و منحصر به فرد دارند و جدای از این گلدان‌ها، می توانید از ظروف دکوری مسی هم در دکوراسیون داخلی منزلتان استفاده کنید. لازم نیست که این ظروف مسی حتما شکل و شمایلی متفاوت و پیچیده داشته باشند؛ مطمئن باشید همان کاسه و بشقاب‌های ساده مسی به اندازه تمامی دکوری‌های مدرن، جذاب و چشم نواز هستند.با استفاده از ظروف برنجی، فضایی شیک و مجلل خلق کنید!در سال‌های دور از ظروف و عناصر برنجی برای تزئین فضاهای داخلی استفاده می شد. اما پس از مدتی استقبال از این فلز در طراحی دکوراسیون داخلی کم شد. خوشبختانه مدتی است که ظروف و عناصر برنجی برای بار دیگر جایگاه خود را در میان طراحان دکوراسیون داخلی پیدا کرده اند و از آن برای شکوهمندتر کردن فضاها استفاده می شود.

ظروف

بیشتر بخوانید: هر مبلمانی را به خانه خود راه ندهید!

متاسفانه برخی از افراد تصور می کنند که ظروف آنتیک و دکوری برنجی فقط برای خانه‌های گران قیمت و بسیار مجلل مناسب هستند. در صورتی که واقعا این طور نیست. در حال حاضر از این فلز برای ساخت لوازم تزئینی مختلف و متنوعی استفاده می شود که می توان آنها را در انواع و اقسام خانه‌ها به کار برد.یک انتخاب ایده آل برای تمامی خانه‌ها، استفاده از لوسترهای برنجی است. این لوسترها واقعا بی نظیر هستند و حتی در زمان خاموشی چراغ‌ها، جلوه بسیار زیبایی به فضای خانه می بخشند.  همان طور که حتما می دانید ظروف برنجی قیمت نسبتا بالایی دارند. اگر می خواهید در هزینه‌ها صرفه جویی کنید، می توانید به سراغ ظروف دکوری و آنتیک دست دوم باشید. در حال حاضر این ظروف با قیمت بسیار پایینی در سایت‌های فروش عرضه می شوند. مطمئن باشید که می توانید در این سایت‌ها، ظروف دکوری ایده آلی را با قیمت پایین پیدا کنید.با استفاده از ظروف آنتیک فضای خانه خود را قدیمی کنید!هنوز هم خانه‌هایی با دکوراسیون قدیمی طرفداران خاص خودشان را دارند. اگر شما هم جزء طرفداران این سبک از دکوراسیون هستید، می توانید با استفاده از اکسسوری‌های قدیمی، ظروف آنتیک، تابلوهای کهنه و... فضای منحصر به فرد و نوستالژیکی را ایجاد کنید.این نکته را به خاطر داشته باشید که برای ایجاد فضایی متناسب و چشم نواز باید از عناصر و المان‌های همگون در کنار یکدیگر استفاده کنید. لذا در صورتی که قصد استفاده از ظروف دکوری آنتیک در فضای منزل را دارید، باید سایر المان‌های دکوراسیون را هماهنگ با آن انتخاب کنید. این وسایل می تواند کمدهای قدیمی، آیینه‌های کهنه، تابلوهای عکس نوستالژیک، پنجره‌های چوبی قدیمی و... باشد که با یک چیدمان درست، فضای اعجاب آوری را ایجاد می کند.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید