دکوراسیون خود را ساده انتخاب کنید

دکوراسیون خود را ساده انتخاب کنید
برخی از افراد تصور می کنند برای اینکه خانه ای زیبا و منحصر به فرد داشته باشند، باشد ایده‌های خاص و یا عجیب و غریب را پیاده سازی کنند. در صورتی که می توان با چد راهکار ساده خانه ای زیبا و آرامش بخش خلق کرد. شما در مورد طراحی دکوراسیون داخلی منزلتان چگونه فکر می کنید؟ آیا به دنبال ابتکارات خاص و عجیب هستید و یا ترجیح می دهید با ایده‌های خلاقانه، دکوراسیون ساده داشته باشید؟اگر به سادگی علاقمند هستید و اعتقاد دارید که زیبایی در سادگی خلاصه می شود، در ادامه این مقاله با ما باشید تا در طراحی خانه ای زیبا و و ساده به شما کمک کنیم.به اتاق پذیرایی خانه نگاه ویژه داشته باشید!اتاق پذیرایی یکی از بخش‌های مهم و مورد توجه خانه به حساب می آید و همانطور که می دانید این فضا، محلی برای پذیرایی از میهمانان خواهد بود. میهمانانی که شاید هیچ گاه به بخش‌های دیگر خانه وارد نشوند اما حتما خاطره حضور در اتاق پذیرایی منزلتان را تا مدت‌ها در ذهن خواهند داشت. به همین دلیل باید سعی کنید تا بیش از هر چیزی به نوع چیدمان این فضا توجه کنید و خاطره ای دلچسب برای میهمانانتان خلق کنید. مبلمان و فرش دو عنصر اساسی در طراحی اتاق پذیرایی به حساب می آیند. اگر از ایجاد شلوغی در فضای پذیرایی بیزار هستید و طرفدار دکوراسیون ساده می باشید، بهتر است زیاد به سراغ عناصر دکوراتیو نروید و با کمی ابتکار فرش‌ها و یا مبلمانی را انتخاب کنید که طرح و یا رنگ منحصر به فرد و ویژه ای دارند.

دکوراسیون

بهتر است برای میز پذیرایی از میهمانان، ایده‌های ویژه ای داشته باشید. مثلا سعی کنید برای این میز یک رومیزی زیبا که با ساختار کلی منزلتان همخوانی دارد، انتخاب کنید. اگر خانه ای مدرن دارید، از رومیزی‌های ساده استفاده کنید و اگر خانه ای کلاسیک دارید، به سراغ رومیزی‌های رسمی و شکیل بروید.نورپردازی درست، زیبایی منزلتان را دوچندان می کند!اگر به دنبال دکوراسیون ساده هستید، باید توجه بیشتری به نورپردازی خانه داشته باشید. نورپردازی اصولی جذابیت خانه ساده شما را بیشتر خواهد کرد. بدون شک وجود آباژور و چراغ‌های تزئینی کمک به سزایی در زیباتر شدن محیط خانه به عهده خواهند داشت. سعی کنید برای اتاق پذیرایی یا نشیمن از آباژور استفاده کنید و این را به خاطر داشته باشید که چراغ‌های تزئینی رنگ تازه ای به محیط می بخشند و جلوه سایر عناصر را دوبرابر می کنند. البته آباژورها و چراغ‌های تزئینی علاوه بر اینکه نور خوبی به محیط می بخشند، خوشان هم به تنهایی دارای جلوه‌های بصری زیادی هستند و به عنوان یک عنصر دکوراتیو شناخته می شوند.

فضایی دنج و خصوصی در دکوراسیون ساده

دکوراسیون

بیشتر بخوانید: تاثیر استفاده از رنگ‌ های گرم در دکوراسیون

راستش را بخواهید هر خانه ای به یک فضای جمع و جور و دنج نیاز دارد تا بتوان برای مدتی در آن خلوت کرد. در صورتی که فضای مناسبی در اختیار دارید، گوشه دنجی را به خلوت کردن با خود اختصاص دهید و در آن یک مبل راحتی تک نفره قرار دهید. بهتر است این فضا را وابسته به روحیات درونی خود تدارک ببینید. اگر به دیدن آدم‌ها و یا طبیعت از پنجره علاقه دارید، بهتر است این مبل تک نفره در کنار پنجره باشد. اگر هم از علاقمندان به کتابخوانی هستید، می توانید در کنار این مبل، یک کتابخانه جمع و جور قرار دهید.

شلوغی و ازدحام، نقطه مقابل دکوراسیون ساده

اگر از طرفداران سادگی هستید، باید بدانید که شلوغی هیچ ربطی به علاقه شما ندارد. به همین دلیل باید سعی کنید محیطی را خلق کنید که ساده و خلوت باشد. برای تدارک دیدن محیطی این چنینی باید وسایل را در فاصله ای مناسب و استاندارد از یکدیگر قرار دهید. به طوری که فضای داخلی منزل به هم ریخته و آشفته جلوه نکند و همه چیز به خوبی خودش را نشان دهد.ترکیب سبک‌های مختلف با یکدیگراین را به خاطر داشته باشید که برای چیدمان منزلتان آزاد هستید. به همین دلیل مجبور نیستید که از یک ساختار متداول پیروی کنید. اتفاقا شاید بد نباشد تا دلتان را به دریا بزنید و گاهی اوقات سبک‌های مختلف را با هم ترکیب کنید! مثلا می توانید خانه خود را به صورت تلفیقی طراحی کنید و در آن سبک مدرن و کلاسیک را مخلوط کنید. مطمئن باشید که از کرده خود پشیمان نمی شوید و از دیدن فضای منحصر به فردی که خلق شده است، لذت می برید!
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید