فرش شنل ماشینی در دکور مدرن

فرش شنل ماشینی در دکور مدرن
فرش مدرن در خونه فانتزی و شیکخیلی از خانوم های تازه عروس که در حال تهیه جهیزیه هستن و یا بعضا افرادی که به دنبال تغییر دکوراسیون در منزل می باشن به فکر دکوراسیون مدرن و اروپایی افتاده و وسایلی میخرن که توی این سبک دکوراسیون جایی داشته باشن. فرش هم یکی از وسایل مهم در دکوراسیون خونه های ایرانی بوده که نمونه های زیادی برای دکوراسیون مدرن ؛ و پهن کردنش در یه خونه شیک و فانتزی داره مثل فرش شنل .

فرش شنل ماشینی رو میشناسین؟

فرش

[maxbutton id=5 url=https://dl.imerdas.com/fa/carpet/group/7/%D9%81%D8%B1%D8%B4-%D8%B4%D9%86%D9%84 text=مدل فرش شنل ]

فرش شنل ماشینی یا فرش بلژیکی یه فرش مدرن بوده با طرح های زیبا و رنگ هایی شاد و جذاب بافته میشه. فرش مدرن شنل ، به صورت 500 شانه با تراکم 1500 تولید میشه. شانه پایین فرش موجب ضخامت و استحکام اون میشه. اما طرح های برجسته در فرش بلژیکی ؛ برای خونه هایی که برای نشستن، از مبل خیلی کم استفاده میکنن و یا اصلا استفاده نمیکنن و روی فرش میشینن مناسب نیست. از فرش براق شنل برای اتاق خواب، اتاق کودک و آشپزخانه؛ بیشتر از هر فضایی دیگه ای میشه استفاده کرد.فرش بلژیکی چه ویژگی هایی داره؟کمی از ویژگی های این فرش مثل شانه و تراکم و خصوصیات ظاهریش رو گفتیم. این فرش به دلیل نوع نخ شنل و پلی استر که در بافت تار و پودش به کار رفته ویژگی خاصی داره و اون هم براق بودنشه. فرشی براق با رنگ های زنده که بیشتر از هر فرش دیگه ای به چشم میاد و میون دکوراسیون خونه مدرن شما حسابی میدرخشه.ارتفاع نخ خواب در این فرش مدرن ماشینی 3 تا 4 میلی متر هست. یه مورد مهم در فرش مدرن شنل اینه که به خاطر نخ پلی استری که در بافتش استفاده شده، در برابر حرارت مقاوم نبوده و خیلی زود آسیب میبینه. پس قبل از خرید فرش شنل حتما ویژگی هاش رو مطالعه کنید و بررسی کنین که باید در چه فضایی استفاده بشه که علاوه بر نشون دادن مزیت ها و زیباییش، آسیبی نبینه.

رقابت فرش شنل ماشینی با فرش سنتی

فرش

بیشتر بخوانید: ویژگی های بارز فرش فانتزی شنل که باید بدانیم

فرش ماشینی با طرح های سنتی و کلاسیک رونق گرفت و جایگاه خودش رو به دست آورد اما پیشرفت تکنولوژی، این یکنواختی طرح و نقشه رو از بین برد و پای تنوع رو به عرصه فرش ماشینی باز کرد. فرش مدرن نمونه ای از فرش ماشینیه که مدت زیادی از تولیدش نمیگذره. اما اینکه چطوری این فرش ها تونسته به رقابت با فرش سنتی بپردازه دلیلش طرح های جدید و رنگ های شادیه که با هر دکوراسیونی به راحتی هماهنگ میشه. انواع طرح گل، اشکال هندسی و ... از این فرش در اندازه های 2 تا 12 متری در بازار موجوده و با قیمت های مناسب قابل خریداری هستن.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید