اطلاعاتی کامل در مورد فرش ترک

اطلاعاتی کامل در مورد فرش ترک
همانطور که می دانید ایران از جمله یکی از قوی ترین قطب های تولیدکننده فرش در جهان بوده و به همین خاطر افراد بسیاری از سراسر دنیا خواهان استفاده از فرش های اصیل ایرانی هستند. اما در کنار فرش ایرانی می توان برخی دیگر از فرش های مرغوب و با کیفیت را در بازار یافت. از جمله آنها می توان به نمونه فرش ترکیه ای اشاره کرد که اتفاقا به جهت ویژگی هایش طرفداران زیادی دارد. به همین جهت ما باید به این باور برسیم که فرش های ترک نیز در مواردی می توانند جای فرش های ایرانی را در خانه هایمان بگیرند چرا که سالیان بسیاری است که فرش ترک در حال رقابت با فرش ایرانی بوده و به همین سبب توانسته خود را به درجه بالایی از کیفیت برساند.به طور کلی فرش تاثیر بسزایی در ظاهر هر خانه ای داشته و فرش ترک نیز از این قاعده مستثنی نیست زیرا طرح و رنگ فرش همه چیز را تحت تاثیر خود قرار می دهد و به همین خاطر باید اطلاعات کافی در رابطه با فرشی که قصد خریدش را دارید، بدست آورید.

خرید فرش ترکیه ای چه مزایایی برایمان دارد؟

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که فرش ترک چه مزیتی می تواند برایمان داشته باشد؟ در راستای پاسخ به این سوال باید بگوییم که اگر کمی به ویژگی های ظاهری این دسته از فرش ها دقت کنید، به جواب می رسید زیرا ویژگی بارز فرش های ترک در رنگ های ساده و ملایم خلاصه می شود.این ویژگی یک فایده بزرگ برای خانه های امروزی دارد. آن هم این است که فضای دلگیر و کوچک خانه ها به واسطه این فرش ها بزرگتر جلوه می کند. جدا از این مورد شما می توانید به سبب رنگ روشن اینگونه فرش ها سایر وسایل منزلتان را با هماهنگی بیشتری انتخاب کنید چون رنگ های تیره کار را برای ایجاد تناسب در میان سایر وسایل خانه تا حدودی سخت می کنند.

مناسب بودن فرش ترک برای هر قسمت از خانه

شاید تا به حال با این مشکل مواجه شده اید که فرشی را بر روی نوع خاصی از کفپوش ها پهن کرده باشید، ولی متوجه شوید که فرش مدام در حال حرکت و لیز خوردن بر روی سطح مورد نظر است. معمولا حرکت مداوم فرش به هنگام راه رفتن بر روی آن و متعاقبا کج شدنش باعث آزردگی خاطر صاحب خانه می شود.اما در رابطه با فرش ترکیه ای باید بگوییم که خیالتان می تواند از بابت این موضوع راحت باشد زیرا فرش های ترک که در اصل نوعی از فرش های ماشینی هستند، به علت تراکم بالا از ضخامت کافی برخوردار بوده و در نتیجه سازگار با هر مدل کفپوشی می باشند.

فرش

[maxbutton id=5 url=https://dl.imerdas.com/fa/carpet/group/58/فرش-ترک text=قیمت فرش ترک ]

به همین خاطر دیگر لازم نیست که نگران لیز خوردن فرش بر روی سطح اتاق، پذیرایی یا هر نقطه دیگری از خانه تان باشید. تنها کافی است که ابعاد و اندازه مناسب برای محیط مورد نظرتان را پیدا کرده و جهت خرید اقدام نمایید.

آشنایی با ویژگی ظاهری فرش ترکیه ای

همانطور که پیش تر گفته شد، فرش های ترک دارای رنگ های روشنی هستند. حال در این قسمت از مقاله بیشتر در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد.شما برای شناخت فرش های ترک تنها کافی است که به رنگ های زنده و شفاف آن توجه داشته باشید زیرا این دسته از فرش ها دارای زمینه ای بسیار روشن از جمله شیری، کرم و رنگ های این چنینی هستند و اکثرا به طرح های ساده ای مزین می شوند. انواع گل های ساده طرح های تشکیل دهنده این دسته از فرش های ماشینی هستند. همچنین به یاد داشته باشید که در سراسر فرش های ترک تنها شاهد وجود 8 رنگ اصلی در آن خواهید بود.

پیشتهاد ما برای مطالعه: در مورد فرش ترک ایرانی چه می دانید؟

ایراد وارده بر فرش های ترکیکی از بزرگ ترین ایراداتی که به فرش ترکیه ای وارد است، تغییر جنس و ویژگی های ظاهری زیبای آن با گذشت زمان می باشد. به بیان واضح تر زیبایی ظاهری این نوع فرش طولانی مدت و یا همیشگی نیست چرا که پس از گذشت مدتی شاهد از بین رفتن نرمی و زیبایی آن خواهید بود به همین خاطر در حال حاضر واردات اینگونه فرش ها با کاهش مواجه شده است.به همین سبب چنانچه قصد دارید که از فرشتان به مدت طولانی استفاده کنید، شاید بهتر باشد که به خرید دسته ای دیگر از فرش ها روی بیاورید.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید