انواع ماشین لباسشویی با تکنولوژی جدید

انواع ماشین لباسشویی با تکنولوژی جدید
ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین وسایل منزل به حساب می آید که کار شستن البسه را بسیار آسان کرده است. اگر قصد خرید دارید و به دنبال بهترین محصولات از برندهای معتبر جهانی هستید، باید به سراغ محصولات کمپانی هایی نظیر: سامسونگ، بوش و ال جی بروید. استقبال از ماشین های لباسشویی روز به روز افزایش پیدا می کند و همین موضوع موجب شده است تا کمپانی های سازنده ایده ها و تکنولوژی های سالانه خود را ارتقا ببخشند. عموما دستاوردهای تازه کمپانی های مطرح در اوایل هر سال در محصولات تازه خود را نشان می دهد. حالا تنها هدف استفاده از ماشین های لباسشویی، تمیز کردن البسه نیست. در حال حاضر ماشین هایی مورد توجه قرار می گیرند که ضمن شستن، از کیفیت لباس هم محافطت کنند و این کار را در مدت زمانی کوتاه انجام دهند. ما در ادامه مقاله بیشتر در مورد تکنولوژی های نوظهور در ماشین لباسشویی صحبت خواهیم کرد.

آشنایی با تکنولوژی ترموجت در ماشین لباسشویی

همان طور که می دانید، انرژی یکی از گوهرهای نایاب عصر حاضر به حساب می آید. واضح است که کمپانی های نام آشنا و موفقی که در عرضه تولید محصولات خانگی فعالیت دارند، به دنبال تغییر معادلات خود در ساخت محصولاتشان باشند تا به میزان بیشتری در مصرف انرژی صرفه جویی کنند.تکنولوژی ترموجت یک اتفاق خوشایند است که موجب صرفه جویی در مصرف آب و انرژی می شود. ماشین هایی که در آن ها از این تکنولوژی استفاده شده باشد، زمان شست و شو به میزان حداقل 30 دقیقه کاهش پیدا می کند. البته این افت زمان اصلا به معنای افت کیفیت شست و شو نیست. این تکنولوژی در کنار کاهش مصرف آب و انرژی، کیفیت شستشو را نیز تضمین می کند.

آشنایی با تکنولوژی QuickDrive ماشین لباسشویی

برند سامسونگ اولین مجموعه ای بود که در ساخت ماشین های لباسشویی اش از تکنولوژی QuickDrive استفاده کرد که با استفاده از این تکنولوژی زمان استفاده از دستگاه تقریبا نصف می شود. بدین ترتیب می توان در مدت زمانی نسبتا کوتاه، لباس های تمیز داشت. افزایش سرعت شست و شو مهم ترین اصل در تکنولوژی QuickDrive به حساب می آید که این افزایش سرعت هیچ تاثیری بر کیفیت عملکرد دستگاه ندارد و دوام لباس ها را نیز کاهش نمی دهد.

ماشین

بیشتر بخوانید: نقش کابینت‌ها در دکوراسیون داخلی آشپزخانه

جالب است بدانید که لباس ها با استفاده از تکنولوژی QuickDrive در مقایسه با شیوه قبلی و معمول شست و شو تمیزتر می شوند. روال استفاده از تکنولوژی QuickDrive در ماشین های لباسشویی به این ترتیب است که آب با سرعت بالایی بر سطح لباس ها می ریزد و به این ترتیب مواد شوینده به عمق لباس ها نفوذ پیدا می کنند تا در نهایت شست و شویی سریع و با کیفیت انجام شود. در این تکنولوژی بر خلاف گذشته لباس ها به بالا و پایین نمی چرخند و حرکتی رو به جلو و عقب دارند.

آشنایی با تکنولوژی True Steam

در این تکنولوژی آب به بخار تبدیل می شود. این فرآیند موجب می شود تا در مصرف انرژی بیشتر صرفه جویی شود و درکنارش کیفیت شست و شو نیز ارتقا پیدا کند در صورتی که دچار حساسیت های پوستی و یا تنفسی هستید، باید به دنبال ماشین لباسشویی باشید که در آن از تکنولوژی True Steam استفاده شده باشد زیرا این فناوری ذرات بخار را به تار و پود لباس ها می رساند و موجب می شود تا تمامی باکتری ها و موجودات حساسیت زا نابود شود. کمپانی ال جی در تهیه و تولید محصولات جدید خود از این تکنولوژی بهره برده است و موفق شده تا از سازمان هایی از قبیل: ASL و AAFA گواهینامه های معتبر دریافت نماید.استفاده از تکنولوژی  True Steam امتیازات دیگری هم دارد. با استفاده از True Steam می توان طراوت لباس ها را حفط کرد و چروک های ناشی از شست و شو را رفع نمود. ذرات بخار موجب می شود تا چروک البسه در حداکثر 20 دقیقه برطرف شود.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید