اهمیت و جایگاه واقعی فرش پادری

اهمیت و جایگاه واقعی فرش پادری
همه افراد دوست دارند که خانه شان به معنای واقعی کلمه کامل و بی نقص باشد. به همین جهت هم تمام تلاششان را به کار می برند تا هیچ کم و کسری در منزلشان نداشته باشند. اما یک مورد گاهی اوقات ممکن است در میان انبوه وسایل مورد نیاز از قلم انداخته شود. آن هم چیزی نیست جز فرش پادری!حالا چرا فرش پادری اغلب فراموش می شود و یا اینکه آن را نادیده می گیرند؟ جواب خیلی ساده است. چون اغلب مردم فکر می کنند که اگر از فرش های پادری استفاده نکنند، اتفاق خاصی نمی افتد؛ به عبارتی بود و نبودش در خانه ها تاثیری نخواهد داشت. اما استفاده از همین فرش کوچک به ظاهر بی اهمیت فواید مهمی دارد.

فواید استفاده از فرش های پادری چیست؟

یکی از فواید بسیار مهم فرش های پادری این است که جلوی آلودگی ها را می گیرد و به عبارتی مانع از آن می شوند که خانه تان کثیف و آلوده به نظر برسد؛ مخصوصا اگر آن را در جلوی درب ورودی خانه بیندازید چون بسیاری از افراد در زمان ورود به خانه برایشان مشکل است که کفششان را در بیرون از خانه در بیاورند و در نتیجه ممکن است که با همان کفش های کثیف وارد خانه شده تا در نهایت آنها را از پایشان خارج کنند در این حالت جدا از اینکه رد پای کفش سیاه و کثیف بر روی کفپوش خانه به جا می ماند، آلودگی نیز همراه آن وارد فضای خانه می شود. در نتیجه اگر از پادری استفاده کنید، دیگر با این مشکل مواجه نخواهید بود و نهایتا پادری را پس از گذشت مدت کوتاهی می شویید تا مجددا تمیز شود.همچنین اگر فرش پادری را در جلوی سرویس های بهداشتی قرار دهید، در آن صورت مجبور نخواهید بود که با پای خیس و یا حتی نیمه مرطوب بر روی کفپوش های خانه راه بروید و به دنبال آن دچار بیماری شوید. استفاده از پادری در مقابل درب حمام و دستشویی موجب می شود تا نم پاهایتان گرفته شده و به دنبال آن با خطراتی چون لیز خوردن بر روی کفپوش، باقی ماندن رد پا بر روی آن و... مواجه نشوید.

تنوع بالای فرش های پادری

خبر خوبی که در رابطه با فرش های پادری وجود دارد، این است که شما می توانید آنها را در طرح ها و رنگ های متنوع بیابید یعنی با توجه به سلایق گوناگون طراحی های مختلفی در زمینه فرش پادری صورت گرفته است.

فرش

فرقی نمی کند که پادری را برای جلوی درب خانه می خواهید و یا برای قسمت های دیگری چون سرویس های بهداشتی، زیر سینک ظرفشویی، اتاق خودتان و یا حتی برای فرزند دلبندتان! تنها کافی است که برای خرید پادری به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام کنید تا با سیلی از انواع طرح و رنگ فرش پادری مواجه شوید.در ادامه به نمونه هایی از مدل های فرش های پادری اشاره خواهیم کرد تا شما نیز با مدل های جدید آن آشنا شوید.پادری پارچه ای

فرش

پیشنهاد ما برای مطالعه: چرا اتاق کودک باید فرش داشته باشد؟

این دسته از پادری ها همانطور که از نامشان پیدا است، از جنس پارچه می باشند. البته نه از جنس هر نوع پارچه ای! در واقع پارچه ای مناسب این کار می باشد که از ضخامت کافی برخوردار بوده و در نتیجه دارای نوعی مقاومت نسبی باشد.پادری سنگینوع منحصر به فردی از فرش های پادری وجود دارد که از آنها با عنوان پادری سنگی یاد می شود. سطح این دسته از پادری ها از سنگ های مختلفی ساخته شده و همین امر موجب منحصر به فرد بودنش می شود. حتی گفته شده که سنگ های بیضی و تخم مرغی شکل خاصیت درمانی داشته و از آنجا که این نوع پادری ها دقیقا از همین سنگ ها تشکیل شده اند، می توانند برای عده ای از افراد جدا از کاربردهایی که دارند، مفید واقع شوند.نکته مهم دیگری هم که در رابطه با این نوع پادری وجود دارد، این است که به سبب جنس تشکیل دهنده اش که در واقع همان سنگ است، همانند سایر پادری ها کثیف نمی شود.پادری چرمیاگر خانه ای مدرن دارید و نمی توانید از هر نوع جنسی در آن استفاده کنید، می توانید پادری های چرمی را انتخاب نمایید چرا که این دسته از پادری ها بیشتر مناسب خانه های شیک و مدرن بوده تا سازگاری مناسبی با آن داشته باشند. جنس این دسته از پادری ها طبیعی بوده و همچنین دارای رنگ بندی می باشند.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید