ایده‌های طراحی دکوراسیون سوئیت

ایده‌های طراحی دکوراسیون سوئیت
هجوم افراد به شهرهای بزرگ مثل تهران موجب شده است که اندازه خانه ها کوچک تر شود و در واقع، این طور به نظر می رسد که شهر گنجایش پذیرش این جمعیت را ندارد. سوئیت ها از ملزومات شهرهای شلوغ هستند. سوئیت به جایی گفته می شود که دیواری برای تفکیک در آن وجود ندارئ و بیشتر مناسب زوج های جوان و البته افراد مجرد هستند. به دلیل محدودیت هایی که در سوئیت ها وجود دارد، در بیشتر مواقع برای سکونت موقت انتخاب می شوند. اما برای خیلی از ساکنان سوئیت ها، با توجه به شرایطی که در آن حاکم است، دکوراسیون مهم است. ممکن است به این دلیل باشد که کمبود جا مشکلی است که افراد ساکن در این فضاهای مینیمال با آن دست به گریبان هستند. برای این کار راه حل هایی وجود دارد که بخشی از آنها در ادامه آورده شده است.دکوراسیون بهینه برای سوئیت هابرای طراحی دکوراسیون سوئیت با این هدف که بتوان از فضای آن به نحو بهینه استفاده کرد، کارهای زیادی می توان انجام داد. برای دلنشین تر کردن فضای سوئیت ها بیشتر از سبک های دکوراسیون مینیمالیستی بهره می برند. کمی خلاقیت می تواند سوئیت شما را به مکانی آرام و پر از نشاط بدل کند.
  • تخت های دیواری ایده خوبی برای سوئیت ها هستند. این تخت ها ویژگی دارند که وقتی به آنها نیاز ندارید جمع می شوند و در کنار دیوار قرار می گیرند.
  • میزهای ناهارخوری که به دیوار وصل می شوند، وسایل دیگری هستند که در سوئیت ها بسیار کاربرد دارند.
  • استفاده از رنگ های روشن مانند خاکستری و خط های ساده، فضای کوچک شما را دلبازتر به نظر می رساند. حتی رنگ روشن را می توان برای کابینت ها نیز به کار برد.
  • با عناصری مانند گلدان های سفید با گیاهان طبیعی می توانید به فضای خود طراوت و زندگی ببخشید.
  • با توجه به این که فضاها در سوئیت از هم مجزا نیستند می توانید فضای نشیمن و خواب را با یک پرده از هم جدا کنید.
  • نورپردازی را در دکوراسیون سوئیت خود دستکم نگیرید و بدانید که می توانید با لامپ ها و آویزهای ساده نور فضای خود را به خوبی مدیریت کنید. تا جایی که برایتان امکان دارد از نور طبیعی که از پنجره ها می تابد برای روشن کردن سوئیت استفاده کنید. نور طبیعی انرژی را در فضای شما به جریان می اندازد.

وسایل لازم برای دکوراسیون سوئیت

دکوراسیون

بیشتر بخوانید: با دکوراسیون ویلاهای ساحلی آشنا شوید

تا آنجا که می توانید از تمام فضایی که در اختیار دارید بهترین بهره را ببرید. وسایل اضافه را از دکوراسیون خود حذف کنید. شما در سوئیت تنها به وسایل ضروری نیاز دارید که در نبودشان به مشکل بر می خورید. کافی است در چیدمان وسایل خود سلیقه داشته باشید تا هرگز از کوچکی فضای خود ناراضی نباشید.
  • یکی از مهم ترین وسایل برای سوئیت، تختخواب است. البته تختخواب به تشک، ملحفه و روتختی نیز نیاز دارد.
  • خرید مبل برای سوئیتان نیز لازم به نظر می رسد. به دلیل این که در سوئیت فرش وجود ندارد، مبل ها تنها جای نشستن هستند. برای سوئیت شما یک دست مبل که ترجیحاً ال شکل باشد می تواند مناسب باشد چون می تواند فضای نشیمن شما را از بخش خواب متمایز کنند.
  • برای زینت بخشیدن پنجره ها و حفظ حریمتان از پرده استفاده کنید. پرده های ساده در رنگ های زیبا و شاد می تواند سوئیت شما را به مکانی جذاب تبدیل کند.
  • آشپزخانه شما با توجه به کوچک بودنش بهتر است تنها به وسایل ضروری مجهز شود. سینک ظرفشویی، گاز، یخچال و ماشین لباس شویی در اندازه های کوچک می تواند کار شما را راه بیاندازد.
  • با توجه به کوچک بودن فضا هود آشپزخانه و تهویه مناسب می تواند در ایجاد هوای دلپذیر در خانه مؤثر باشد. یکی از مزایای خانه های کوچک مثل سوئیت ها این است که به راحتی می توان دمای آنها را متعادل نگه داشت.
برای این که هزینه زیادی را صرف خرید وسایل برای دکوراسیون سوئیت خود نکنید، می توانید وسایل دست دوم بخرید. لازم نیست وسایل شما حتماً از برندهای معتبر باشند، همین که از کیفیت برخوردار باشند، برای شما کافی است. به خصوص اگر هنوز به سوئیتی که در آن هستید به چشم محل سکونت موقت نگاه می کنید، در خرید وسایل سخت نگیرید.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید