با لوازم خانگی هوشمند آشنا شوید

با لوازم خانگی هوشمند آشنا شوید
تکنولوژی به قدری در زندگی همه ما نفوذ پیدا کرده است، که احتمالا در چند سال آینده دیگر هیچ نیازی به بررسی و کنترل بخش های مختلف منزل نخواهد بود و می توان فارغ از تمامی دل نگرانی های گذشته در زندگی ماشینی غرق شد.در حال حاضر همه وسایل منزل نسبت به گذشته ارتقا داشته اند و در اصطلاح هوشمند شده اند. حالا ما از دستگاه های مختلف انتظار داریم تا ضمن انجام کارشان، ما را هم در جریان اتفاقات و فرآیند کار بگذارند. در ادامه بیشتر در مورد لوازم خانگی هوشمند که این روزها به منازل پا گذاشته اند، صحبت خواهیم کرد.

آشپزخانه ای تحت کنترل با لوازم خانگی هوشمند!

به لطف تکنولوژی و لوازم خانگی هوشمند می توان از دستگاه مختلفی در آشپزخانه استفاده کرد که هوشمندتر شده اند. شما می توانید با استفاده از هوش مصنوعی دستگاه ها، اپلیکیشنی بر روی گوشی موبایلتان نصب کنید و به راحتی در جریان اتفاقات مختلف منزل قرار بگیرید. استفاده از هوش مصنوعی در دستگاه های مختلف به قدری رایج شده است که حالا می توان از میان برندهای مختلف دست به انتخاب و خرید زد. ما در ادامه کاربردی ترین وسایل هوشمندی که در خانه و آشپزخانه استفاده می شود را معرفی خواهیم کرد:
  • اجاق گار هوشمند

لوازم

بیشتر بخوانید: مینی آشپزخانه‌های مدرن فضایی جدید برای آشپزی

اگر به نحوه پخت و پزتان وسواس دارید و از طرفی زمان زیادی برای آشپزی در اختیار ندارید، بهترین کار استفاده از اجاق گاز هوشمند است. شما می توانید این اجاق گاز را به گوشی موبایلتان مرتبط کنید و در ادامه برنامه ریزی های مختلف انجام دهید. مثلا می توانید با استفاده از اپلیکیشن، زمانی را برای گرم کردن غذا توسط اجاق گاز مشخص کنید و یا ساعت  و حالتی را برای  آشپزی خودکار تعیین کنید. اجاق گازهای هوشمند را می توان یکی از کاربردی ترین لوازم خانگی هوشمند در عصر حاضر دانست که می تواند در میان شلوغی های زندگی ماشینی، سبک زندگی مناسبی را برایمان فراهم کند. شاید نسبت به استفاده از این تکنولوژی تردید داشته باشید و تصور کنید دوری شما از خانه می تواند زمینه ساز اتفاقات ناگواری از قبیل آتش سوزی و یا نشت گاز شود. بهتر است در این زمینه هیچ دلهره ای به دل راه ندهید زیرا این گازهای هوشمند دارای یک سنسور منحصر به فرد است و در صورتی که غذا بسوزد و یا دود کند، به طور خودکار خاموش می شود.
  • یخچال و فریزر هوشمند

لوازم

این وسیله هوشمند، فضای بزرگی دارد و محصولات خوراکی زیادی را در دل خود جای می دهد. گاهی از اوقات ما از محتویات و زمان انقضای محصولات مختلفی که در آن گذاشته ایم، غافل می شویم. حالا به لطف یخچال فریزرهای هوشمند این مشکل تا حد زیادی بر طرف شده است. حالا شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن منحصر به فرد و هوش مصنوعی به کاررفته در ساخت پخچال و فریزر، اقلام ذخیره شده در آن را به خاطر بسپارید و حتی زمان انقضای هر یک را مشخص کنید. در صورتی که زمان انقضای محصولات خوراکی را در اپلیکیشن وارد کنید، گوشی موبایل در زمان مناسب به شما هشدار خواهد داد. هوش مصنوعی به کار رفته در این لوازم خانگی هوشمند تمامی اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند و در نهایت تمامی این اطلاعات را از طریق wifi به گوشی موبایلتان می رساند. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید در زمانی که بیرون از منزل هستید، یخچال را چک کنید و در صورت نیاز، به لیست خریدتان بیفزایید. حتی می توانید از راه دور دمای یخچال را هم تغییر دهید.
  • ماشین لباسشویی و خشک کن های هوشمند
این وسایل هم کار مخاطبانشان را به شدت راحت کرده اند. به طوری که شما می توانید در هر نقطه ای از جهان دور شست و شو و سرعت ماشین را تنظیم کنید. ماشین در زمان کار، شما را در جریان دمای شست و شو قرار می دهد و پس از پایان کار، از طریق اپلیکیشن اطلاع رسانی می کند.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید