بهترین فرش از نظر شانه و تراکم

بهترین فرش از نظر شانه و تراکم
اگر مدت زمان زیادی است که مشغول خانه داری هستین بهتر میتونین حرف من رو درک کنین و میدونین که اگه کفپوش تان درست انتخاب شده باشه چه کاربردها و مزایایی میتونه داشته باشه. فرش ها در خانه حکم زیبایی و آرامش رو دارن و میتونن همه چیز رو تحت کنترل خودشون در بیارن، استفاده از فرش در فضای خانه نه تنها فضای صمیمانه و دنج تری رو به وجود میاره بلکه برای جلوگیری از احساس سرما در کف هم کمک شایانی میکنه ، کافی است که به جا و متناسب با فضا انتخاب بشن. مثلا اگر به فکر خرید فرش 700 شانه هستین، آیا اطلاعات کافی از اون دارین یا فقط به خاطر قیمت ارزون هست که میخواین اقدام به خریدش کنین؟قبل از خرید فرش باید بعضی از مسائل براتون روشن شده باشهنکاتی مانند اینکه میخواین فرشتون کجا قرار بگیره؟ فرش ماشینی باشه یا فرش دستباف؟ یا اینکه باید مشخص کنین آیا هدفتان کیفیت و دوام هست یا زیبایی و قابلیت ست شدن با وسایل و یا اینکه چه فرشی با چه شانه ای میخواین داشته باشین؟ این موارد، مسائل مهمی هستن که باید برای هر کدام از آن ها جوابی داشته باشین.

[maxbutton id=3 ]

شانه و تراکم های مختلف در زیبایی فرش تاثیر داره و میتونه احساس های متفاوتی رو به وجود بیاره اما در این میان هستن افرادی که برای انتخاب و خرید فرش به شانه و تراکم اهمیت زیادی میدن البته باید فرشی انتخاب کنیم که شانه و تراکم مطلوبی داشته باشه تا بتونه دوام و کیفیت رو برامون تضمین کنه، مثلا ممکنه برای بعضی ها خرید فرش 700 شانه نسبت به فرش 1000 شانه اولویت بیشتری داشته باشه چرا که راحتی زیادتری برای نشستن داره و این موضوع هم به سبب ضخامت بیشترش نسبت به باقی فرش هاست.

الویت شما چیست؟ خرید فرش 700 شانه یا 1500 شانه؟

خرید

بیشتر بخوانید: نقش فرش ۷۰۰ شانه در خانه های ایرانی

بعد از موضوع تراکم و شانه، مسئله ای که اهمیت زیادی داره اینه که فرش شما باید متناسب با فضا انتخاب بشه. مسائلی مانند میزان رفت و آمد و راحتی در تمیز کردن فرش باید در اولویت باشه. به عنوان مثال اگر که هدفتان زیبایی و پوشش پذیرایی است برای این مکان ها بهتره فرشی انتخاب بشه که هم دوام داشته باشه و هم زیبایی چرا که در هر خانه ای، پذیرایی رکن اصلی و کانون توجهات هست. برای این مکان ها بیشتر سعی کنین از فرش طرح دار استفاده کنین البته با رنگبندی ترکیبی مثل فرش 1500 شانه یا فرش 1200 شانه ای که زمینه ای سرمه ای و تیره داشته باشه اما با حاشیه روشن و کرم. البته اگه از فرش 1500 شانه دستباف گونه استفاده میکنین نباید نگرانی از بابت کیفیت داشته باشین و اینکه این فرش ها تا سالیان سال میتونن در خانه تان باعث آرامش و زیبایی بشن.برای زیبایی بیشتر اگر میخواین کمتر هزینه کنین و طرح فرشی در منزلتان باشه که بتونه راحتی زیادی رو برتون فراهم کنه بیشتر تمرکز کنین به خرید فرش 700 شانه . فرش 700 شانه با تراکم 2550 و 3000 مورد توجه خیلی ها هست عده ای هستن که برای خرید این فرش ها هیچ گونه شک و شبهه ای ندارن و به محض دیدن طرح ها و رنگهای متنوع، از این نمونه ها انتخابشان رو قطعی میکنن چون این فرش ها ارتفاع نخ خاب بلندی دارن و از این نظر میتونن راحتی و احساس آرامش بیشتری رو منتقل کنن.بعد از انتخاب و خریدتان، برای زیبایی بیشتر دکوراسیون بهتر هست که علاوه بر فرش به بقیه المان ها هم توجه کنین. سعی کنین از وسیله های متنوع و متفاوت در کنار فرشتان استفاده کنین با این روش دکوراسیونی شیک و جذاب خواهید داشت. 
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید