تغییر دکوراسیون خانه با خرید فرش ارزان

تغییر دکوراسیون خانه با خرید فرش ارزان
با توجه به نزدیک شدن نوروز و خرید عید؛ احتمالا افراد زیادی قصد تغییر دکوراسیون یا حداقل خرید چند قلم از وسایل خانه را دارند تا با نو شدن سال، حال و هوای خانه را تازه کنند. فرش هم یکی از انتخاب‌های اساسی برای خرید عید است و اکثر افراد برای تغییر دکوراسیون، اولین ایده‌ای که به ذهنشان می‌رسد خرید فرش ماشینی است. اما خرید این وسیله آنقدر هم کار ساده‌ای نیست و فوت و فن‌هایی دارد پس بهتر است اطلاعاتی هر چند اندک در زمینه فرش داشته باشید تا با آگاهی بیشتری خرید کنید.تغییر دکوراسیون با خرید کدام مدل از فرش بهتر است؟قطعا تاثیر زیبایی فرش در دکوراسیون بر کسی پوشیده نیست اما این موضوع که چه مدل فرشی بخریم یا کدام رنگ فرش برای دکوراسیون ما بهتر است از چالش‌های خرید فرش محسوب می‌شود. به خاطر داشته باشید هر فرشی که در مغازه زیبا به نظر می‌رسد الزاما با دکوراسیون شما هماهنگی ندارد و شاید اصلا در خانه شما جلوه‌ای نداشته باشد پس بهتر است قبل از هر چیز، ویژگی‌های بارز خانه خود مانند رنگ مبلمان، رنگ پرده‌ها، ابعاد فضا، نحوه چیدمان و ... را بررسی کنید و انتخاب فرش را با توجه به این ویژگی‌ها انجام دهید.البته نباید تمام اجزای خانه را یک رنگ و یک مدل انتخاب کرد چون فضایی تکراری و شلوغ ایجاد می‌شود. با رنگ‌ها بازی کنید و طیف‌های متفاوتی از آن‌ها را در دکوراسیون به کار ببرید، همین طور طرح‌ها و بافت را به طور متعادل در فضا استفاده کنید؛ به طور مثال اگر قرار است فرش 1000 شانه کلاسیک انتخاب کنید برای پرده‌ها و مبلمان به سراغ طرح‌های ساده‌تر بروید.

فرش 1000 شانه از نظر زیبایی در چه جایگاهی قرار دارد؟

فرش

[maxbutton id=5 url=https://dl.imerdas.com/ text=فرش کاشان ]

  • فرش 1000 شانه یعنی فرشی که در یک متر از عرض آن 1000 گره وجود دارد به همین دلیل فرشی بسیار ظریف و با ضخامت بالا خواهد بود.
  • میزان شانه بالای این فرش کمک می‌کند تا طرح فرش واضح و خوانا باشد و نقشه آن جلوه بیشتری از خود نشان دهد.
  • این فرش کلاسیک، به ظرافت فرش 1200 شانه و یا فرش 1500 شانه نیست اما به قدری ظریف و زیباست که آن را به فرش دستباف‌گونه نیز می‌شناسند به همین دلیل انتخابی ایده‌آل برای پذیرایی و نشیمن می‌باشد.
  • فرش 1000 شانه به صورت 8 رنگ و 10 رنگ بافته می‌شود و تنوع زیادی از نظر طرح و نقشه دارد که این موضوع، انتخاب و هماهنگ کردن آن برای انواع دکوراسیون را آسان کرده است.

چرا فرش 1000 شانه بهترین انتخاب است؟

  • تنها دلیل انتخاب فرش 1000 شانه ظرافت و زیبایی آن نیست بلکه این فرش از نظر کیفیت و جنس نخ استفاده شده در رده بالایی قرار دارد. فرش با نخ اکرولیک بافته می‌شود که طی فرآیندی در برابر حرارت،‌ رطوبت، سایش و ... مقاوم شده است به همین دلیل، دوام آن بالاست.
  • این فرش پرزدهی ندارد بنابراین برای افرادی که آلرژی دارند مشکلی ایجاد نمی‌کند.
  • بافت فرش توسط دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود و مشکلاتی مانند نخ‌نما شدن، پارگی و ... در فرش به وجود نمی‌آید.
  • قیمت فرش 1000 شانه در مقایسه با فرش1200 شانه و فرش 1500 شانه ارزان‌تر است که خب انتخاب بسیار مناسبی برای خرید دم عید است تا از هزینه اضافی جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: فرش ۱۵۰۰ شانه بخرید

خرید نوروزی فرش از فروشگاه اینترنتی فرش مرداسنزدیک عید همه به تکاپو می‌افتند، خیابان‌ها بیش از حد شلوغ می‌شود و برای هر مسیری که در شهر می‌خواهید بروید باید زمانی بیشتر از روزهای عادی در نظر بگیرید که خب با این اوصاف ممکن است به بعضی کارهایتان نرسید. بهترین راه برای حل این مشکل، استفاده از روش خرید اینترنتی فرش است. راهی که توسط فروشگاه‌های اینترنتی فرش مانند فروشگاه مرداس به شما ارائه می شود.این فروشگاه با ارائه محصولات از برندهای معتبر فرش کاشان بستری مناسب ایجاد کرده است تا بهترین فرش‌ها را در کنار هم از پشت ویترین اینترنت انتخاب کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. چیزی که شما را در خرید اینترنتی فرش از این فروشگاه مطمئن می‌کند ارائه شناسنامه اصالت فرش، ضمانت‌نامه کیفیت فرش و پرداخت پول پس از تحویل فرش است.به علاوه فروشگاه اینترنتی فرش مرداس برای کاهش هزینه‌ها، شرایط فروش اقساطی در نظر گرفته است که خرید فرش را در این روزهای پایانی سال و گرانی بازار، ساده‌تر از قبل کرده است.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید