خانه‌ای رنگین با خرید تابلوفرش

خانه‌ای رنگین با خرید تابلوفرش
خیلی مواقع حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید به عزیزانتان هدیه بدهید اما نمی‌دانید چه چیزی تهیه کنید یا قصد رنگ و لعاب دادن به دکوراسیون را دارید اما سردرگم مانده‌اید که با خرید چه وسیله‌ای، تغییراتی در دکوراسیون ایجاد کنم؟ همه ما در زندگی حداقل یک بار با این مشکل رو‌به‌رو شده‌ایم.هنگام تهیه هدیه پیش خود فکر می‌کنید شاید طرف مقابل به چیزی که می‌خواهید بخرید اصلا احتیاج نداشته باشد و یا شاید سلیقه‌اش با شما کاملا متفاوت باشد،‌ از طرفی در خیلی از مواقع هم ممکن است هدیه‌ای مناسب و ارزشمند پیدا کنید اما بودجه شما کافی نباشد. شاید کمی عجیب به نظر برسد اما به شما می‌گویم که تابلوفرش هدیه دهید.تابلو فرش‌ها تنوع زیادی دارند و می‌توانند هر سلیقه‌ای را راضی کنند و از همه مهم‌تر شما می‌توانید طرح دلخواهتان را تبدیل به فرش کنید مثلا می‌توانید یک عکس یادگاری که خاطرات زیادی را با آن دارید در قالب فرشی نفیس روی دیوار قرار دهید.

تابلوفرش تنها یک فرش ساده نیست

تابلوفرش

[maxbutton id=1 ]

قطعا شما هم می‌دانید که تنها استفاده فرش‌ به عنوان زیرانداز و کفپوش نیست بلکه فرش به عنوان یک اثر هنری کاربردهای دیگری هم دارد. زیبایی فرش به حدی است که از آن به عنوان یک کالای تزیینی لوکس در قالب تابلوفرش استفاده می‌شود. تابلو فرش‌ها، در واقع فرش‌هایی در ابعاد کوچک هستند که نقش تزیینی دارند و طرح‌هایی مانند تابلو فرش آیات و یا منظره، سفارشی و ... از طرح‌های پرطرفدار این هنر زیبا هستند.امروزه با ورود فرش ماشینی به صنعت فرش‌بافی، انواع تابلو فرش نیز تنوع زیادی پیدا کرده‌اند و طرح‌های مختلفی که هم به صورت دستباف و هم به صورتی ماشینی تولید می‌شوند به بازار عرضه می‌گردد. طرح‌های گذشته مانند امروز کامپیوتری نبودند و بر روی کاغذهای شطرنجی در اختیار بافندگان قرار می‌گرفتند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، می‌شود تفاوت را در تابلو فرش نیز مشاهده کرد. نقشه‌هایی که با نرم افزارهای مختلف طراحی شده و این امکان را فراهم آورده‌اند تا هر تصویری که بخواهید را روی فرش داشته باشید.

تابلوفرش دستباف می‌خواهید یا تابلوفرش ماشینی؟

از آنجا که نمونه‌های دستباف این تابلوهای زیبا، فرش‌های نفیسی هستند که کار دست بافندگان ماهر است از نظر هنری ارزش زیادی داشته و قیمت آن در مقایسه با تابلوفرش‌های ماشینی گران‌تر است. اما تابلو فرش ماشینی در مقایسه با مدل‌های دستباف آن تنوع بیشتری داشته و از نظر رنج قیمت نیز ارزان‌تر هستند. این تابلوها به دو صورت بافتی و چاپی تولید می‌شوند. در هر دو مدل آن ابتدا، فرش بافته می‌شود که تنها تفاوتشان در طرح و رنگ است.تابلو فرش‌های ماشینی از روی نقشه بافته می‌شوند ولی در تابلوفرش چاپی ، فرش 700 شانه سفید رنگی بافته می‌شود و بعد از آن، عمل رنگرزی شروع شده و رنگ به ریشه‌هاش فرش تزریق می‌گردد. این تابلوها از نظر کیفیت چیزی از تابلوفرش‌های ماشینی معمولی کم ندارند اما مزیت استفاده از آنها تنوع در طرح است. شما می‌توانید هر طرحی که بخواهید بدون محدودیت به فرش تبدیل کنید.معمولا برای تابلو فرش از فرش‌هایی با با تراکم بالا مانند فرش 1200 شانه ‌و یا فرش 1500 شانه که ریزبافت‌تر هستند استفاده می‌شود.از کجا تابلو فرش بخریم؟تابلوفرش

بیشتر بخوانید: تابلو فرش؛ هدیه‌ای ماندگار و خاص

خب خرید تابلوفرش هم کار آسانی است و هم دشوار. از طرفی طرح‌های متنوع در آن کمی گیج‌کننده است و از طرفی این امکان وجود دارد که طرح دلخواه شما به عنوان تابلویی منحصربه‌فرد تبدیل به فرش شود. اما در هر صورت مغازه‌ها و فروشگاه‌های آنلاین زیادی در شهر هستند که تابلو فرش می‌فروشند اما شما باید مطمئن‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید تا خریدی با کیفیت و بدون نقص داشته باشید. فروشگاه‌ اینترنتی فرش مرداس نیز در این زمینه فعالیت دارد و می‌تواند شما را همراهی کند تا به جای آن‌که مدت زیادی در شهر بچرخید، در زمان کمتری زیباترین انتخاب را داشته باشید و یا طرح مد نظر خود را تبدیل به فرش کنید.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید