خرید فرش ماشینی را جدی بگیرید

خرید فرش ماشینی را جدی بگیرید
اصلی ترین عنصری که باعث شکل گیری دکوراسیون منازل می شود و جذابیت خاصی را به خانه شما هدیه می دهد فرش است. در واقع بدون فرش انگار که هیچ چیز سر جای خودش نیست و خانه روحی ندارد و آرامشی نصیبتان نمی شود. البته انتخاب و خرید این کالای لوکس دشواری ها و دردسرهای خاص خودش را هم دارد. اگر در خرید فرش انتخابتان هوشمندانه باشد و توجه کافی به سایر المان ها و اکسسوری های منزلتان داشته باشید فضایی دلپذیر را برای خود و سایر اعضای خانواده خواهید ساخت طوری که نیاز نیست هر چند وقت یکبار، فکر تعویض وسایل و یا فرش ها اذیتتان کند و بابت این موضوع هزینه کنید؛ هرچند که فرش ماشینی ارزان قیمتی بخرید.هدف خود را از خرید فرش مشخص کنید! 1. اینکه فرشی که خریداری می کنید برای چه فضایی مناسب است؟2. رنگ فرشی که انتخاب می کنید آیا با سایر لوازم منزل همخوانی و هماهنگی دارد؟ و سایر جزئیات و ظرافت های مخصوص دکوراسیون و کفپوش ها که باید مورد توجه قرار گیرند. فرش های دستباف که در بین ایرانیان محبوبیت خاصی دارد امروزه به علت قیمت بالایی که دارد همه افراد قدرت خرید این نوع فرش ها را ندارند، به علاوه اینکه آماده سازی و بافت طرحی که مد نظرتان است ممکن است ماه ها زمان ببرد و اینکه تنوع طرح و رنگ آن همانند فرش های ماشینی نیست.گروه دیگری از فرش ها که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده اند و افراد به علت های مختلف به آن فکر میکنند فرش های ماشینی است. فرش ماشینی به علت قیمت پایین تر آن نسبت به فرش دستباف و طرح ها و نقشه های متنوع تر و جذاب تر، متقاضیان زیادی را دارد طوری که همه ساله تعداد زیادی از فرش ماشینی در بازار به فروش می رسد.فرش کاشان پرطرفدار ترین فرش ماشینی

فرش

[maxbutton id=5 url=https://dl.imerdas.com/fa/carpet/group/29/فرش-گبه text=فرش گبه ]

فرش کاشان از پرطرفدارترین فرش های ماشینی به شمار می رود که بیشترین تولید فرش ماشینی را به خود اختصاص داده و به علت الیاف درجه یک که در بافت آن به کار می رود مورد توجه بسیاری از افراد است. کیفیت فرش های ماشینی نسبت به قیمت آن بسیار مطلوب می باشد و اینکه طرح های متعدد و زیبایی که دارند بسیار چشم نواز و دیدنی است و دست افراد را در انتخاب های متنوع باز می گذارند. همچنین یکی از مهمترین ویژگی هایی که هنگام خرید فرش ماشینی باید در نظر بگیرید تعداد گره ها و شانه فرش است.تعداد گره های فرش: به تعداد گره های فرش در هر متر شانه گفته می شود. شما می توانید شانه های مختلفی را در بازار برای فرش های ماشینی ببینید. شانه های موجود در بازار عبارتند از: 320، 350، 400، 440، 500، 700، 1000، 1200، و 1500 شانه که بالاترین شانه در بازار را به خود اختصاص داده است.تراکم فرش: یکی از مسائل مهم در زمان خرید فرش ماشینی به خصوص فرش ماشینی ارزان توجه به تراکم فرش است. تراکم فرش در واقع همان گره های طولی فرش ماشینی هستند که عبارتند از: 600، 1400، 1000، 2550، 3000، 3600 و 4500. فرش های ماشینی بسته به قیمت، کیفیت و طرح هایی که دارند با شانه و تراکم های متفاوت بافته می شوند. شما نیز می توانید بسته به نوع طرح و رنگی که برای دکوراسیون تان در نظر گرفته اید خرید فرش ماشینی ارزان را در اولویت قرار دهید.

انتخاب فرش ماشینی ارزان و مناسب، نسبت به دکوراسیون

ست کردن فرش ماشینی با مبلمان، کوسن ها، تابلو ها و دیگر وسایل قاعده و اصول خاص خودش را دارد. برای مثال: برای خرید فرش ماشینی کاشان برای خانه خود می توانید از ابعاد و نقشه های خاصی استفاده کنید و یا خرید فرش ماشینی 6 متری را برای فضای پذیرایی، نشیمن و حتی اتاق خواب ها در نظر داشته باشید.به علاوه خرید فرش ماشینی 9 متری به علت اینکه زیبایی طرح و نقشه فرش ماشینی را به خوبی به نمایش می گذارد برای فضاهایی که در معرض دید است گزینه مناسبی می باشد. از نطر متراژ، فرش های ماشینی را می توان به یک و نیم متری، دو متری، چهار متری، شش متری، نه متر و دوازده متری تقسیم کرد. همچنین به دلیل تولید گسترده این نوع از فرش ها می توان آن ها را در اشکال مختلفی از قبیل دایره، بیضی، مربع و مستطیل نیز با انواع رنگبندی های کرم، سرمه ای، گردویی، آبی و ... مشاهده کرد.

فرش

بیشتر بخوانید: کیفیت و ارزانی را با هم داشته باشید!

فرش تبریز از دیگر دسته بندی های فرش ماشینی است که از شهرت و محبوبیت بالایی برخوردار است. از پرفروشترین طرح های فرش تبریز؛ طرح افشان و طرح هریس است که در بازار فرش ماشینی ایران اسم و رسم پرآوازه ای دارد. فرش ماشینی افشان تبریز و همچنین طرح هریس در رنگبندی های کرم، سرمه ای، و با الیاف منحصر به فرد و درجه یک با تمامی ابعاد تولید و به فروش می رسد.

خرید فرش ماشینی ارزان

امروزه خرید اینترنتی فرش ماشینی با استقبال زیادی رو به رو شده است شما میتوانید به جای رفتن به نمایشگاه های فرش و بازارهای شلوغ و صرف وقت زیاد، فرش مورد نظر خود را به صورت اینترنتی سفارش داده و خریداری کنید. اگر قصد خرید فرش ماشینی ارزان را دارید بهتر است خرید آنلاین فرش ماشینی را تجربه کنید.خرید فرش ماشینی قسطی از دیگر مزایایی است که فروشگاه اینترنتی فرش مرداس برای مشتریان عزیز در نظر گرفته است. کلیه افراد می توانند فرش ماشینی مورد نظر خود را انتخاب کرده و با پیش پرداخت اندک، فرش خود را خریداری کرده و با خرید اقساطی، نهایت استفاده را ببرند. همچنین می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی فرش مرداس، انواع فرش های کاشان را با قیمت مناسب و به صورت قسطی حتی تا 20 قسط خریداری کنید و بصورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید. در فروشگاه اینترنتی فرش مرداس شما نیز می توانید از برندهای مطرح همچون: فرش مشهد، فرش بزرگمهر، فرش شاهکار، فرش خاطره کویر و ... دیدن کنید و خرید خود را انجام دهید.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید