خرید فرش کلاسیک با طرح های فرش دستباف

خرید فرش کلاسیک با طرح های فرش دستباف
از زمان های قدیم تا به حال فرش و هنر ایرانی به عنوان عنصر جدانشدنی در کنار هم بوده اند ، همه ی ما زمان های کودکی خودمان را به یاد داریم که روی فرش راه رفتیم، بازی کردیم و بزرگ شدیم تا به الان که مستقل شدیم و خانه و زندگی فراهم کردیم و باز هم فرش ها پایه ثابت خانه هایمان است و از آن ها استفاده می کنیم.

خرید فرش کلاسیک به جای فرش دستباف

فرقی ندارد؛ چه به خرید فرش کلاسیک بپردازیم و چه از فرش لوکس و یا فرش فانتزی استفاده کنیم همه ی آن ها نقش کفپوشی ایمن و راحت را برای ما خواهند داشت فقط تنها نکته ای که باید در خرید فرش مدنظرمان باشد انتخاب براساس نوع سبک و نوع چیدمان وسایل منزل خواهد بود ، مابقی مسائل با آمدن فرش ها در خانه حل خواهد شد.اگر که خواهان سبک و سیاق سنتی و اصیل هستید و قیمت فرش دستباف برایتان زیاد است بهتر است نظرتان را ببرید به سمت خرید فرش کلاسیک ماشینی بروید چون طرح های آن ها بسیار مشابه فرش دستباف است، فقط با این تفاوت که قیمت خرید فرش کلاسیک پایین تر خواهد بود در این صورت به راحتی می توانید فرش کلاسیک جدیدی را با طرح های دستباف خریداری کنید.مدل فرش فانتزی بهترین انتخاب برای فضاهای مختلفخرید

[maxbutton id=5 url=https://dl.imerdas.com/fa/carpet/group/4/فرش-ماشینی-کلاسیک text=مدل فرش های کلاسیک ]

اگر که از دکور خانه خسته شده اید و دوست دارید به محیط اطرافتان تغییر و تنوع بدید با اضافه کردن فرش فانتزی شور و نشاط و گرمای زیادی را می توانید به نشیمن و یا اتاق خواب ها ببخشید.انواع فرش فانتزی (فرش فانتزی اتاق خواب ، فرش فانتزی ترک ، فرش فانتزی ترکیه ای) در طرح ها و رنگ های مختلف و شاد و در سایزهای متنوع در فروشگاه اینترنتی فرش و یا در بازار فرش موجود هستند. هم چنین این فرش ها تنوع زیادی دارند و قیمت آن ها از قیمت خرید فرش کلاسیک مناسب تر است. نوع جنس و نوع سایز هم از عوامل مهمی هستند که تاثیر زیادی بر قیمت خواهند داشت، بر فرض، قیمت فرش فانتزی ترک از قیمت فرش فانتزی ایرانی رنج بالاتری دارد و همانطور قیمت فرش فانتزی 6 متری از قیمت فرش فانتزی 4 متری بالاتر خواهد بود.فرش لوکس در دکوراسیون منزلبه نظر می رسد سبک های ساده و بی آلایش در دکوراسیون منازل تمام دنیا جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. فرش هایی با رنگ های شاد و طرح های خلوت علاوه بر اینکه به خانه گرمای زیادی می دهند نیاز ما را هم از داشتن فرش لوکس و زیبا فراهم می کنند.فرش ماشینی لوکس انواع بسیاری دارد. فرش وینتیج یک نمونه از این فرش ها هستند که چون دو بار رنگرزی می شوند نمونه ای از فرش سنتی و لوکس هستند به خصوص رنگ های قرمز، فیروزه ای و زرشکی. اگر که از این رنگ ها در دکوراسیون استفاده کنید بدون شک فضایی پرانرژی را خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: با ویژگی‌های فرش کلاسیک بیشتر آشنا شوید

برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید