راهنمای خرید اینترنتی فرش شگی

راهنمای خرید اینترنتی فرش شگی
از دیرباز تاکنون فرش‌ها نقش اساسی در چیدمان خانه‌های ما ایرانیان ایفا می‌کردند. تمایل ایرانیان به فرش، موجب شده است تا سال به سال بر ایده‌ها و ابتکارات مربوط به تولید فرش افزوده شود. اگر چه در گذشته فرش‌ها فقط به شکل کلاسیک و سنتی مورد استفاده قرار می‌گرفتند، اما حالا فرش‌های مدرن هم در میان اقشار مختلف جا باز کرده‌اند. فرش شگی از جمله پرطرفدارترین فرش‌های مدرن به حساب می‌آید که نمایی ویژه به منازل می‌بخشد.اگر شما هم به دنبال فرش شگی هستید، می‌توانید از تولیدات داخل کشور به صورت خرید اینترنتی فرش شگی استفاده کنید. با این کار ضمن حمایت از تولیدات داخلی کشور با معنا و مفهوم محصولات داخلی باکیفیت نیز آشنا خواهید شد. این روزها بسیاری از مجموعه‌های داخل کشور در تولید فرش‌های شگی بسیار موفق عمل کرده اند. به عنوان مثال می‌توان به مجموعه‌های موجود در شهر کاشان اشاره کرد که در تولید این مدل فرش همواره به اصالت و کیفیت محصولات خود توجه دارند.

خرید اینترنتی فرش شگی چه مزایایی دارد؟

اگر قصد خرید فرش شگی را دارید، بهتر است تا به جای صرف وقت در بازار و فروشگاه‌ها، به فکر خرید اینترنتی باشید. با این کار نه تنها به خوبی زمانتان را مدیریت کرده‌اید، بلکه شانس مشاهده فرش‌های شگی متنوع‌تری را خواهید داشت! به لطف فضای مجازی شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دورترین فروشگاه‌های آنلاین در سراسر دنیا سفر کنید و بدون آنکه خسته شوید، پس از مشاهده نمونه‌های متنوع دست به انتخاب بزنید.

خرید

[maxbutton id=1 ]

علاوه بر مدیریت زمان، شما می‌توانید با خرید از سایت‌های فروشگاهی در هزینه‌ها نیز به میزان قابل توجهی صرفه جویی کنید. همان طور که می‌دانید در فروشگاه‌هایی که در سطح شهرها واقع شده‌اند، به نیروهای کار متعددی نیاز خواهد بود. ضمن اینکه باید هزینه‌هایی هم برای پرداخت قبوض آب، برق، گاز و... صرف شود. علاوه بر آن هزینه‌های مربوط به کرایه و رهن فروشگاه را نیز باید در نظر گرفت. تمامی این موارد در کنار هم موجب می‌شود تا فروشنده میزان سود خود را از فروش هر تخته فرش افزایش دهد تا با این کار مخارج خود را تامین نماید. در این شرایط مشتری مجبور است تا مبلغی بیش از ارزش واقعی فرش به فروشنده پرداخت نماید. فروشگاه‌های آنلاین معتبر فرش‌های شگی خود را معادل با قیمت کارخانه و یا با سودی بسیار اندک به دست مشتریان می‌رساند. در صورتی که می‌توان با خرید اینترنتی فرش شگی هزینه‌ای درست به اندازه مبلغ واقعی محصول پرداخت کرد زیرا در فروشگاه‌های آنلاین هیچ هزینه‌ای برای نیروی کار، آب، برق، گاز و کرایه محل پرداخت نمی‌شود.به چه فروشگاه‌های اینترنتی می‌توان اطمینان کرد؟متاسفانه در هر برهه‌ای از زمان، برخی از فرصت طلبان از رشد و پیشرفت تکنولوژی به منظور بهره شخصی خود استفاده کرده‌اند. برخی از افراد با سوء استفاده از نام فروشگاه‌های اینترنتی فرش در تلاشند تا سرمایه و اعتماد افراد را به تاراج ببرند. برای اینکه بتوان از رشد این دسته از افراد در فضای وب جلوگیری کرد، باید پیش از هر گونه خریدی در فروشگاه‌های آنلاین فرش به چند نکته توجه داشت:نکته اول- تمامی فروشگاه‌های اینترنتی فرش باید درون سایت خود یک شماره تماس معتبر داشته باشند. شماره تماسی که مشتریان بتوانند با استفاده از آن از پشتیبانی مجموعه اینترنتی برخوردار شوند.نکته دوم- تمامی فروشگاه‌های اینترنتی فرش دارای یک دفتر مرکزی هستند که آدرس این دفتر را در سایت قرار داده‌اند و مشتریان می‌توانند در صورت تمایل و لزوم به آنجا مراجعه کنند.نکته سوم- تمامی فروشگاه‌های اینترنتی معتبر دارای نشان ملی ثبت و نماد اعتماد الکترونیکی هستند. فروشگاه‌هایی که دارای این دو نماد معتبر هستند، از اعتبار لازم برای خرید فرش برخوردار می‌باشند. چنین فروشگاه‌هایی پس از پیگیری‌های قانونی، مراجعه به مراجه ذیصلاح و اخذ مجوزهای لازم از این دو نشان ارزشمند برخوردار شده‌اند تا بستر مناسب‌تر و اعتماد بیشتری را برای مشتریان خود فراهم سازند.فروشگاه اینترنتی فرش مرداس را بشناسید

خرید

بیشتر بخوانید: انواع طرح و نقش فرش (بخش دوم)

فروشگاه فرش مرداس که همواره بر اصول مشتری مداری پایبند بوده است، در تلاش است تا بر اعتماد مشتریان خود بیفزاید. این مجموعه  امیدوار است تا با آسان‌تر شدن شرایط خرید فرش، هر ایرانی یک فرش با کیفیت کاشان در منزل خود داشته باشد. مشتریان فروشگاه مرداس می‌توانند در زمان خرید اقساطی فرش‌ها، مبلغی جزئی را به عنوان پیش پرداخت به حساب فروشگاه واریز کنند و پس از آن فرش خود را به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرند و در ادامه چک‌های پرداخت را به مامور فروشگاه تحویل دهند.اگر قصد خرید اینترنتی فرش شگی دارید، می‌توانید از نمونه های موجود در سایت مرداس دیدن کنید و از خدمات ویژه این مجموعه در زمان خرید برخوردار شوید.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید