سال نو با فرش نو

سال نو با فرش نو
خرید فرش یکی از خرید‌های اساسی و وقت‌گیر لوازم خانگی است و با توجه به این که به عید نوروز نزدیک می‌شویم همه ما دوست داریم تا وسایل خود را نونوار کنیم و حداقل چند تکه وسیله جدید برای خانه تهیه کنیم. یکی از کالاهای اساسی که با تغییر آن، حال‌و‌هوای خانه به کلی تغییر می‌کند فرش‌ها هستند.فرش به عنوان جزئی اصلی در دکوراسیون ایفای نقش می‌کند به طوری‌که می‌تواند محوریت رنگ یا چیدمان در دکوراسیون باشد. این موضوع که در خرید فرش ماشینی و یا دستباف باید به نکاتی از جنس و کیفیت گرفته تا ظاهر و شکل فرش توجه کنیم بسیار حائز اهمیت است اما با این وجود باید بدانیم فرش خوب با قیمت مناسب را از کجا بخریم؟

مشکلات خرید فرش به سبک سنتی

همیشه رایج‌‌ترین شکل خرید فرش و یا هر وسیله دیگری، خرید حضوری از مغازه است که خب طبیعتا زمان زیادی را از شما خواهد گرفت، به علاوه این که دیدن مغازه‌های زیاد احتمالا شما را دچار سردرگمی می‌کند. اگر می‌خواهید به صورت حضوری خرید کنید شاید انتخاب بهتر، رفتن به فروشگاه‌های بزرگ فرش مانند شهر فرش،‌ آقای فرش و ... است که تمام فرش‌ها را یک جا دور هم جمع کرده‌اند اما خب این موضوع نیز دردسر‌هایی دارد:
  1. زمانی که شما با تعداد زیادی از فرش رو‌به‌رو می‌شوید در انتخابتان دچار ‌‌تردید خواهید شد و از طرفی چون زمان زیادی گذاشته‌اید خود را ملزم به خرید می‌کنید که خب در این روش احتمالا فرشی که خریده‌اید خیلی باب میلتان نخواهد بود.
  2. این فروشگاه‌های بزرگ احتمالا در خیلی از شهرها شعبه‌ای ندارند و شاید همین موضوع باعث شود تا برای خرید از آن‌ها مجبور شوید مسافت زیادی را طی کنید.
  3. نکته دیگری که شاید در بعضی از این فروشگاه‌ها مانند شهر فرش،‌ آقای فرش یا ... وجود دارد این است که با وجود تنوع زیاد محصولات ممکن است برندها یا شرکت‌های معتبری باشند که در این فروشگاه‌ها محصولات خود را عرضه نکنند.
  4. همین‌طور این فضاهای بزرگ با پرسنل زیاد هزینه‌هایی دارند که ناخودآگاه اجازه نمی‌دهد تا سود کمتری برای فروش فرش در نظر گرفته شود که این موضوع در افزایش قیمت فرش تاثیر‌گذار است. پس بهترین راه برای خرید فرش چیست؟

ساده‌‌ترین راه برای خرید فرش

خرید

[maxbutton id=5 url=https://dl.imerdas.com/fa/blog/details/23/فروش-اقساطی- text=خرید اقساطی فرش ]

در این میان، راه ساده‌‌تری برای خرید فرش وجود دارد که به شما کمک می‌کند بدون گذراندن زمان زیاد از تمام فرش‌های کارخانه‌ها و شرکت‌های معتبر و بزرگ دیدن کنید. خرید اینترنتی، شیوه‌ای نوین است که به سرعت در حال رواج بوده و در دنیای امروز که تکنولوژی و زمان حرف اول را می‌زند بهترین راه برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه است.این موضوع که تمام کالاهای مورد نیاز خود از جمله فرش را بتوانیم غیرحضوری و اینترنتی بخریم بستر مناسبی برای مدیریت زمان ایجاد کرده و کمک می‌کند تا بتوانیم زمان بیشتری برای انجام امور دیگر سپری کنیم. از طرفی سایت‌هایی که مشغول به فروش اینترنتی فرش هستند هزینه‌هایی مانند اجاره فروشگاه یا ... را ندارند پس می‌توانند با سود کمتری فرش‌ها را عرضه کنند.چگونه باید به فروشگاه‌های اینترنتی فرش اعتماد کنیم؟نکته‌ای که شاید شما را در خرید اینترنتی مردد کند موضوع اعتماد به فروشگاه‌ها است. این موضوع که از کدام فروشگاه اینترنتی خرید کنیم؟ کدام یک از فروشگاه‌های اینترنتی به تعهدات خود عمل می‌کنند؟ و ... همگی مسائلی هستند که در خرید اینترنتی فرش اهمیت زیادی دارند. در رابطه با فروش فرش، سایت‌های زیادی وجود دارند اما سعی کنید به سراغ آن‌هایی بروید که همه اطلاعاتشان مثل آدرس دفتر مرکزی،‌ شماره تلفن، نماد الکترونیک و ... مشخص باشد.قبل از خرید، حتما صحت اطلاعات آن‌ها را بررسی کنید، با شماره‌های دفتر تماس بگیرید و مطمئن شوید فروشگاه اینترنتی، پشتیبان فیزیکی دارد و کسانی هستند که پاسخگوی شما باشند. چیزی که در این فروشگاه‌ها خیال خریدار را راحت‌‌تر می‌کند پرداخت درب منزل است که اکثر فروشگاه‌های معتبر این امکان را فراهم کرده‌اند تا هزینه را بعد از تحویل فرش و درب منزل پرداخت کنید.در هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی فرش حتما از فروشنده تضمینی بخواهید مانند شناسنامه فرش یا ضمانت نامه اصالت فرش. در این زمینه یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، فروشگاه فرش مرداس است که علاوه بر ویژگی‌های فوق؛ شرایطی ایده‌آل برای خرید اقساطی فرش فراهم کرده است که با توجه به نزدیک شدن عید نوروز و به الطبع با بالارفتن هزینه خانواده‌ها برای سفرهای نوروزی، خرید عید و ... خرید فرش را آسان‌تر ساخته است.

بیشتر بخوانید: آقای فرش کجاست؟

برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید