شرکت فرش ماشینی عقیق

شرکت فرش ماشینی عقیق

فرش عقیق کاشان 

شما کدام یک از شرکت های فرش کاشان را برای خرید انتخاب میکنید؟ میدانید که کاشان شهری است که از گذشته تا به امروز صنعت نساجی فعالی داشته؟ فرش دستباف ایرانی در همه جای جهان به عنوان کالایی که زیبایی بی نظیری دارد شناخته شده به خصوص فرش دستباف کاشان که از شهرت و آوازه زیادی برخوردار است. در واقع فرش کاشان به عنوان یک کالای لوکس در دکوراسیون منازل ایرانی از دیرباز تا به امروز از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و خواهد بود. با پیشرفت فرش ماشینی در این شهر و راه اندازی شهرک های صنعتی، شرکت های تولیدی بسیاری وارد بازار فرش شدند که توانستند طرح های زیبا و بی نظیر را  به خانه های ما بیاورند، به گونه ای که کاشان بزرگترین قطب تولید فرش ماشینی و فرش دستباف در ایران نام گرفت. هر کدام از این شرکت ها با برندهای مختلفی شروع به کار کردند و توانستند پیشرفت خود را در بازار فرش تضمین کنند. فرش خاطره کویر ، فرش محتشم ، فرش بزرگمهر ، فرش سورنا ، فرش عقیق ، فرش پاتریس ، فرش نگین مشهد و... نمونه هایی از بهترین و محبوب ترین برندها و شرکت های تولیدی کاشان هستند که فرش های با کیفیتی و به بازار عرضه می کنند.

محصولات فرش عقیق 

فرش عقیق

[maxbutton id="1" ]

فرش عقیق یکی از برندها و شرکت های تولیدی در کاشان است که با تولید فرش های با کیفیت و طرح های زیبا توانسته به خوبی بدرخشد. ماشین های بافندگی فرش عقیق از پیشرفته ترین دستگاه های شرکت وندویل بلژیک می باشد که به عنوان بهترین ماشین آلات تولید فرش در جهان شناخته شده است. این شرکت محصولات متنوعی را طراحی و به بافت رسانده.

  • فرش  1200 شانه تراکم 3600 و هشت رنگ
  • فرش 1000 شانه تراکم 3000 و ده رنگ
  • فرش 700 شانه تراکم 2550 و ده رنگ

این شرکت با هدف خلاقیت و معرفی طرح های به روز و نوین ، سعی کرده است تا در خلق آثاری متنوع و زیبا پیش قدم باشد. شما نیز می توانید مجموعه ای از طرح های اصیل و سنتی و همچنین طرح های متنوع و مدرن را در سایت فرش عقیق مشاهده و انتخاب کنید.  

فرش عقیق

 بیشتر بخوانید: با خرید اینترنتی ارزانترین فرش ماشینی را بخریم

قیمت فرش در کارخانه ها به مراتب از فروشگاه فرش ارزان تر می باشد. شما میتوانید با جستجو در فروشگاه اینترنتی فرش مرداس، کلیه برندهای فرش کاشان همچون فرش عقیق را انتخاب و خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی فرش به علت خرید مستقیم از کارخانه، فرش های خود را در حدوده 20 تا 40 % ارزان تر از فروشگاه ها و مغازه های فرش عرضه می کند.

برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید