ضرورت استفاده از فرش در منازل ایرانی

ضرورت استفاده از فرش در منازل ایرانی

تناسب طرح و رنگ فرش فانتزی

در انتخاب فرش، تناسب طرح و رنگ با دکوراسیون خانه اهمیت زیادی دارد. برای پوشاندن کف خانه با فرش های زیبا دلایل زیادی وجود دارد یکی از این دلایل زیبایی بخشیدن به خانه و احساس گرمی و راحتی پا هنگام راه رفتن روی فرش است، به خصوص در خانه هایی با کفپوش سرامیکی یا چوبی در فصل زمستان که راه رفتن بر روی کفپوش سرد، حس ناخوشایندی در ما ایجاد می کند. در نتیجه بهترین راه حل برای زیباتر نشان دادن کفپوش منازل استفاده از فرش یا قالی و قالیچه مناسب است. فرش های ایرانی نمونه ای از زیباترین فرش ها هستند که با طراحی بی نظیری که دارند به دکوراسیون زیبایی شگفت انگیزی می دهند و تاثیرگذاری فوق العاده ای در خانه دارند اما قیمت آن به خصوص فرش های دستباف ایرانی بسیار بالا می باشد اما نگران نباشید اگر هزینه زیادی را متقبل می شوید در عوض زیبایی را به خانه تان آوردید که سالیان سال باقی خواهد ماند. در واقع خرید فرش تصمیم مهم و پرهزینه ای است چرا که شکل، سبک، اندازه و رنگ فرشی که انتخاب می کنید می تواند دکوراسیونتان را خراب یا دگرگون کند پس باید دقت و وقت زیادی روی انتخاب نهاییتان داشته باشید. فرش های فانتزی تا چه حد بر زیبایی منازل تاثیرگذار خواهند بود؟  فرش فانتزی

[maxbutton id="1" ]

همانطور که در بالا اشاره کردیم هدف افراد برای اینکه چه نوع استفاده ای از فرش دارند متفاوت خواهد بود همان گونه که تنوع فرش ها هم متفاوت خواهد بود. در واقع امروزه فروش فرش مدرن نسبت به سایر فرش های اصیل سنتی به شدت افزایش یافته است. بسیاری از افراد با خرید فرش قصد دارند زیبایی لذت بخشی را به خانه شان تقدیم کنند بسیاری این هدف را دنبال می کنند که فرش دوام و کیفیت بالایی داشته باشد در هر صورت هر نوع هدفی که داشته باشید فراموش نکنید که باید بهترین انتخاب را داشته باشید. در چند سال اخیر، فرش های فانتزی با طراحی های متنوعی که وارد بازار شدند نظرات خیلی از افراد را به سمت خود کشاندند، این نوع از فرش ها به علت طرح های جالب توجهی که دارند بسیار مناسب دکوراسیون های ساده، مدرن و کم هزینه می باشد. فرش های فانتزی به علت رنگ های شاد و الگوهای متنوع برای انواع مکان ها مناسب است چرا که جذابیت زیادی را به فضا می آورند، امروزه اکثرا فرش هایی با متراژ قالیچه در بورس هستند چرا که نمایش دادن کفپوش ها اهمیت زیادی دارد و یکی از اصول مهم چیدمان به شمار می رود، در واقع دیگر مانند گذشته کل خانه را نمی توان فرش انداخت و انتظار زیبایی زیادی را داشت. قالیچه های فانتزی با طرح های متنوعی که دارند هر جایی که پهن شوند زیبایی خاص خودشان را خواهند داشت از اتاق خواب و آشپزخانه گرفته تا اتاق پذیرایی و نشیمن. اگر فضایی را در اختیار دارید که بیشتر با رنگ های خنثی تزیین شده است خرید فرش فانتزی تک رنگ یا فرش هایی با رنگ های شاد و روشن همچون فرش فانتزی بنفش می تواند روح تازه ای به خانه تان بدهد، البته حتما قبل از خرید به اندازه ی مکان موردنظر توجه ویژه داشته باشید زیرا اندازه ی فرش تاثیر زیادی برزیبایی دارد.

کاربرد فرش فانتزی

فرش فانتزی

بیشتر بخوانید: اتاق خواب خانه خود را با فرش فانتزی خاص کنید

افرادی که سادگی و زیبایی محیط برایشان اولویت نخست دارد و بیشتر طرفدار سبک های مدرنیته هستند انتخاب و خرید فرش فانتزی متناسب با رنگبندی فضا و دکوراسیون می تواند گزینه مناسبی برایشان باشد. این نوع از فرش ها به علت طراحی منحصر به فرد و فانتزی که دارند در اکثر مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد یکی ازپرکاربردترین فرش های فانتزی فرش مخصوص آشپزخانه است. آشپزخانه به علت رفت و آمد زیاد و هم چنین مواد غذایی در معرض انواع کثیفی ها است لذا اگر قصد استفاده از قالیچه یا فرشی را برای آشپزخانه خود را دارید بهتر است مدل هایی را که انتخاب می کنید متناسب با این نوع فضا باشد و به تبع بهتر است از رنگ های تیره و شلوغ بیشتر استفاده کنید تا کثیفی ها نمایان نشوند. فرش فانتزی اتاق خواب از فرش هایی است که به اتاق خوابتان جلوه و شکوه خاصی خواهد داد. هم چنین فرش های فانتزی چون از الیاف با کیفیت و با دوام تشکیل شده اند لذا پرزدهی نخواهند داشت و به همین دلیل گزینه ای مناسب برای اتاق کودک و یا سایر اتاق ها خواهد بود و چون قیمت مناسبی دارند بسیاری از افراد این نوع فرش ها را دراولویت قرار می دهند بر فرض قیمت فرش فانتزی 6 متری نسبت به قیمت فرش 6 متری کلاسیک سنتی ارزانتر و مناسب تر است. هم چنین شست و شوی این دسته از فرشها با توجه به نوع جنسی که دارند باید با حوصله و دقت کافی صورت گیرد تا بافت فرش آسیبی نبیند، بهتر است این نوع از فرش ها حداقل سالی یکبار به طور کامل بخارشویی شود تا چربی ها و کثیفی ها از عمق فرش از بین برود. انواع فرش های مدرن و فانتزی فرش های فانتزی انواع مختلفی دارند که توسط شرکت های تولیدی مختلف تولید می شوند فرش فانتزی ترک، فرش فانتزی ترکیه ای، فرش فانتزی ساوین، فرش مدرن تهران، فرش فانتزی زمردی مشهد از مطرح ترین نوع از انواع این فرش ها هستند. فرش های فانتزی نیز همانند دیگر فرش های مدرن و کلاسیک با متراژهای مختلف و شکل های متنوع همچون دایره ، بیضی ، مستطیل و مربع تولید و در بازار فرش موجود می باشد. همواره در هرنقطه ای که هستید خرید اینترنتی فرش فانتزی به شما این امکان را می دهد که فرش مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت با صرف زمان کمترخریداری کنید.

برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید