فرش ترک؛ فرشی شیک، به روز و با کیفیت

فرش ترک؛ فرشی شیک، به روز و با کیفیت
می دانیم که فرش و هر کف پوشی که در فضا پهن میکنیم به عنوان اساسی ترین پایه و اصل دکورخانه لحاظ می شود که در این مقاله قصد داریم از نمونه ای فرش صحبت کنیم که این روزها جزو پرفروش ها محسوب می شود و آن هم فرش های ترک است که از آن به عنوان فرش آرامش بخش یاد می شود. وجود طیف رنگی روشن و ملیح در سطح فرش ترک به بیننده حس خوب آرامش را القا می کند از این جهت خرید فرش ترک به آن دسته از افرادی توصیه می شود که علاقه دارند برای تکمیل دکوراسیون منزل خود از طیف رنگی روشن استفاده کنند. طرح های به کار رفته در فرش های ترک به روز بوده و توانسته سلیقه های زیادی را به سمت خود جلب کند. اگر وسایلی که در دکور منزلتان استفادده کرده اید متنوع بوده و در طرح ها و رنگ های مختلفی هستند لازم است با یک تخته فرش ترک دکور را تکمیل نمایید و از شلوغ نشان دادن خانه جلوگیری نمایید.ویژگی فرش های ترک
  • ویژگی های بارز فرش های ترک رنگ روشن و شاداب آن است و به خاطر ظاهر زیبایی که دارد کالایی لوکس و تجملی محسوب شده که در دکوراسیون و سبک های اروپایی و مدرنیته کاربرد فراوان دارد.
  • فرش های ترک برای اتاق پذیرایی و اتاق نشیمن منازلی مناسب هستند که با سبک کلاسیک و یا تلفیق سنتی و کلاسیک چیدمان شده اند.
  • این مدل از فرش های ماشینی، ضد حساسیت هستند.
  • عدم پرزدهی، وزن مناسب و هم چنین نگهداری آسان، ماندگاری، استحکام و دوام بالا از دیگر ویژگی فرش ترک است.
  • این فرش روی زمین سر نمیخورد و نیازی به ترمز فرش ندارد.
  • از دیگر ویژگی این فرش، فوق‌العاده لطیف و نرم بودن آنها است به همین دلیل گزینه بسیار مناسب برای نو عروس ها و زوج های جوان و هم چنین اتاق کودک می باشد.
  • اگر نگران کثیف شدن این نوع فرش ها هستید و فکر می کنید که اگر فرش های رنگ روشن لک بگیرند به سختی پاک می شوند باید بگوییم که نظافت و شستن فرش های ترک آسان بوده و لکه به راحتی از روی آن پاک می شود.
انواع مدل های فرش ترک1. فرش ترک ساده: این فرش در ابعاد ۲ تا ۱۲ متر تهیه می شود و ناگفته نماند که فرش ساده ترک از محصولات محبوب و پر طرفدار برای دکوراسیون های خانه های جدید و مدرن می باشد که با پهن کردن آن در خانه فضا بسیار بازتر دیده شده و زیبایی آن نیز فوق العاده چشم نواز می‌شود.2. فرش ترک ممتاز:این نوع فرش به علت گل برجسته بودن، جلوه ای بسیار زیبا و خاص دارد. ویژگی فرش ترک ممتاز هم با فرش ترک ساده تقریبا مشابه بوده و تنها در جنس نخ به کار رفته در بافت با هم تفاوت دارند.3. فرش ترک سمرقند:این نوع از فرش ۷۰۰ شانه و با تراکم ۲۵۵۰ و طرح های جدید در ابعاد ۲، ۴ و ۶ متری تولید می شود که جنس نخ این فرش از آکریلیک است و عدم پرز دهی با ثبات رنگی بالا از ویژگیهای آن می باشد.رنگ بندی فرش های ترک

فرش

بیشتر بخوانید: جدیدترین و امروزی ترین فرش اینجاست!

  • ترکیب رنگ هایی که در فرش های ترک به کار گرفته می شود شامل ملون، لایت و روشن است.
  • زمینه محصول بیشتر به رنگ صورتی، آبی و کرم بوده و قرار گرفتن طرح ها و نگاره هایی با رنگ های متناسب بر روی زمینه لایت زیبایی را به کمال می رساند.
  • طراحی به گونه ای انجام می شود که وجود این همه تنوع رنگی هرگز خسته کننده نبوده و حتی ساعت هانگاه کردن به آن موجب دلزدگی نخواهد شد.
قیمت فرش ترک در مقایسه با دیگر فرش های ماشینی در رده قیمت بالاتر قرار دارد اما گاهی اوقت ممکن است گران تر از دیگر مدل های فرش ماشینی باشد و گاهی اوقات کم ارزان تر که البته به نوع نخ به کار رفته در بافت آن نیز بستگی دارد اما به علت محبوبیت آن در بین مردم هم چنان این نوع فرش مشتریان زیاد دارند.اگر قصد خرید فرش ترک ماشینی را دارید ما به شما خرید از سایت فرش مرداس را پیشنهاد می دهیم با خرید از برند فرش مرداس به صورت مجازی محصولی با دوام و قیمت مناسب وخدمات دیگری از جمله ضمانت نامه، انتخاب محصول از بین بی نهایت طرح و نقشه را به همراه خواهد داشت.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید