فرش مناسب آشپزخانه چگونه فرشی است؟

فرش مناسب آشپزخانه چگونه فرشی است؟
طبیعتا برای بیشتر خانم های خانه، آشپزخانه حکم قلب خانه رو داره چون مکانی هست که اکثر اوقاتمون در اونجا سپری میشه. برای تزیین آشپزخانه راهکارهای زیادی وجود داره و خوشبختانه همه این راه حل ها برای زیباتر شدن این فضا قابل اجراست فقط باید بدونیم از چی و کجا استفاده کنیم؟ همونطوری که دیوارها و وسایلی که برای آشپزی و پخت و پز مهم هستن و نباید نادیده گرفته بشن، انتخاب فرش مناسب آشپزخانه که نرم و راحت باشه، محیط آشپزخانه رو زیباتر کنه و هم راحتی رو برای پاهامون فراهم کنه هم نباید از چشممون دور بمونه. در ضمن آشپزخونه هم اهمیت زیادی داره و مثل اتاق نیست که هر چی خواستیم رو بتونیم در اون فضا جا بدیم و فضا رو شلوغ کنیم. پس در درجه اول باید مرتب بودن این فضا رو در نظر بگیریم، باید توجه داشته باشیم از هر چیزی که در این فضا استفاده می کنیم کارآمد باشه.در واقع باید فرش آشپزخانه ای تهیه کنیم که همه این ویژگی ها رو داشته باشه. باور کنین یه تغییر کوچیک میتونه دگرگونی زیادی رو به وجود بیاره و یه فضایی رو برای شما فراهم کنه که از حضور دراون فضا لذت کافی رو ببرین.

فرش مناسب آشپزخانه را تغییر بدهیم!

فرش[maxbutton id=1 ]

شاید شما هم مثل من عاشق تنوع و تغییر در آشپزخانه باشین اما گاهی اوقات هزینه های سنگین مانع از این میشه تا بتونیم این تغییرات رو به پایان برسونیم. لازم نیست کل معماری رو بهم بزنین تا متوجه تغییرات بشین تنها با عوض کردن قالیچه ای که زیر پاتون انداخته شده میتونین با کمترین هزینه بهترین فضا رو برای خودتون و پختن غذاهای خوشمزه بسازین. تزیین این فضا با فرش یکی از راهکارهای خلاقانه برای افزایش نشاط و سر زندگی به دکوراسیون داخلی آشپزخونه هست. فرش گبه ماشینی ، فرش فانتزی ، فرش پرز بلند ، فرش شنل ترک ، گلیم فرش آشپزخانه و هزاران طرح دیگه از فرش هست که میتونین با توجه به بودجه و سلیقه خودتون از اونا استفاده کنین.

برای خرید فرش مناسب آشپزخانه حتما به رنگ آن توجه داشته باشید

بهتره در قدم اول با خودمون رو راست باشیم و از نقش رنگ ها در زندگیمون غافل نشیم چون اونا تاثیر خارق العاده ای دارن، همونطور که فرش ها در آشپزخانه ما نقش کلیدی دارن انتخاب رنگ اونا هم تاثیرگذاره. رنگ فرش آشپزخانه رو حتما با توجه به تناژ رنگی کابینت ها و وسایل دیگه ای که توی آشپزخونه به کار رفته یه مقدار روشن تر یا تیره تر تهیه کنین، البته رنگ فرش مناسب آشپزخانه با توجه به جنس و نوع فرشی که انتخاب میکنین متفاوت هست. فراموشتون نشه رفت و آمد زیاد و کثیفی هم در انتخاب فرش آشپزخونه لحاظ کنین.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون آشپزخانه با راهکارهای کم هزینه

برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید