فرش کاشان را به قیمت کارخانه بخرید

فرش کاشان را به قیمت کارخانه بخرید
بسیاری از مردم هنوز بر این باورند که باید برای خرید هر وسیله‌ و کالایی به خصوص لوازم اصلی خانه، به صورت حضوری به فروشگاه‌ مراجعه کنند تا خریدی امن و درست انجام دهند. این تصور، در خرید فرش نیز به کار گرفته می‌شود چرا که فرش ، یک کالای اساسی و لازم برای هر خانه‌ای محسوب می‌شود که هزینه خرید آن چند سال یک‎بار پرداخت می‌شود.

فرش کاشان را از کارخانه بخریم؟

فرش

[maxbutton id=1 ]

خریداران فکر می‌کنند که اگر بخواهند یک فرش کاشان اصل را به قیمت تولیدی داشته باشند باید مستقیم به کارخانه تولید کننده آن بروند اما اینجاست فکرشان با مواردی مشغول می‌شود:
  1. من باید فاصله بین محل زندگی تا کارخانه‎ فرش کاشان را طی کنم
  2. آیا اگر من به کارخانه بروم فرش را به صورت تک و یا جفت به من می‌دهند یا فقط فروش عمده دارند؟
  3. آیا مدلی که من بپسندم را موجود دارند که همان لحظه تحویل دهند؟
و تعدادی سوال دیگر که شما را از رفتن مستقیم به کارخانه باز می‌دارد.خرید فرش از مغازه هیچ‌گاه نمی‌شود از داشتن فرش در خانه، حتی یک فرش کوچک تزئینی صرف نظر کرد به خصوص منازل ایرانی که از گذشته جایگاه اصلی این هنر اصیل و زیبا بوده است. گرانی‌های روز افزون این روزها هم شما را بیشتر از قبل محتاط می‌کند که برای پرداخت هزینه‌ جهت خرید بهترین و با کیفیت‌ترین فرش ارزش قائل شوید.فرش

بیشتر بخوانید: آقای فرش کجاست؟

طبیعتا کار عاقلانه‌ای نیست که هرکس مستقیم به کارخانه فرش برود. از طرفی هم فرشی که از کارخانه به مغازه می‌رسد و قرار است بعد از آن به شما فروخته شود، علاوه بر قیمت فرش ماشینی ، هزینه‌های جانبی دیگری شامل انتقال فرش از کارخانه به فروشگاه، مالیات، ارسال فرش برای مشتری و ... لحاظ می‌شود. خب پس چگونه و از کجا خرید کنیم؟ خرید اینترنتی فرش کاشان ، گزینه مناسبی برای کاهش هزینه‌ها می‌باشد.چگونه به خرید اینترنتی اعتماد کنیم؟هر عملی ریسکی دارد. اما گاهی اوقات لازم است تا با رعایت کردن برخی موارد و کاهش دادن درصدی از ریسک، آن عمل انجام شود. خرید اینترنتی، آن هم فرش که هزینه کمی نمی‌برد و قرار است بخش اصلی از منزل و دکوراسیون شما را تشکیل دهد هم جزو همین کارهای ریسک پذیر است.در ادامه، به بررسی خطرات خرید اینترنتی می‌پردازیم:
  1. شاید بعد از پرداخت هزینه، کالایی برای شما ارسال نگردد. مشکلی که برای بسیاری از خریداران پیش آمده است و آنها را به شدت از این‌گونه خریدهای غیر حضوری بیزار کرد.
  2. امکان دارد کالایی که ارسال می‌شود با کالایی که انتخاب کرده‌اید فرق داشته باشد.
  3. سوء استفاده از اطلاعات کارت شما هنگامی که هزینه را از درگاه‌های موجود در سایت پرداخت می‌کنید.
  4. تاخیر در رسیدن کالا به دست شما مخصوصا برای مواردی که عجله دارید.
آیا می‌شود با وجود چنین مشکلاتی، خرید اینترنتی انجام داد؟فروشگاه اینترنتی فرش مرداس که نماینده فروش کالاهای تعدادی از برندها و کارخانه‌های معروف است این مشکلات را حل نموده. شما با کمک این فروشگاه می‌توانید فرش کاشان را به قیمت کارخانه و با هزینه‌ای پایین‌تر از آنچه که در مغازه‌ها به فروش می‌رسد خریداری کنید. فروشگاه فرش مرداس برای تمامی مشکلات خرید اینترنتی، راه‌کار دارد. بعد از آن‌که فرش سفارش داده شده را از کارخانه دریافت نمود، با همان قیمت و ارسال رایگان در صورتی که خرید بالای 200 هزار تومان باشد به دست شما می‌رساند و هزینه فرش را در محل، بعد از تحویل کالا دریافت می‌کند.سوال: اگر فرشی که ارسال شده است با فرشی که ما سفارش داده بودیم تفاوت داشت، امکان تعویض دارد؟بله. فروشگاه فرش مرداس این امکان را برای خریداران فراهم آورده است که اگر فرشی که دریافت نمودید با آن‌چه انتخاب کرده بودید تفاوتی داشت؛ آن را تعویض می‌کند. و نکته آخر این‌که تمامی فرش‌های موجود در این فروشگاه، دارای شناسنامه، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می‌باشند.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید