فرش کلاریس چیست ؟

فرش کلاریس چیست ؟

فرش کلاریس ، نمونه ای از جدیدترین فرش ماشینی

اینکه بگیم اگه تو خونه فرش نباشه انگار هیچ چیزی نیست درست گفته ایم، اگه کفپوشمون زیبا و امن نباشه هیچ جور نمیتونیم آرامش بگیریم. فرش که با حضورش همه چی و با هم سازگار میکنه و آرامش و بهمون میده، خصوصا اگه که درست انتخابشون کنیم این زیبایی و حس آرامش چندین برابر میشه. فرش ماشینی با تنوع بینظیری که داره دست ما رو در انتخاب باز گذاشته، هر نمونه ای هر رنگی که بخوایم این فرش ها داره از طرح های شلوغ و درهم برهم گرفته تا طرح های خلوت و آروم از رنگ های سرمه ای و تیره گرفته تا رنگ های روشن و کرم. اما جدیدترین محصولی که خیلی پرطرفدار بوده و به نوعی طرح های فرش ماشینی و زیر سوال برده فرش کلاریس است. فرش نسل نو به روش خاصی تولید میشه آن هم به روش چاپی! جالبه که فرش چاپی باشه نه؟ چاپ روی فرش های کلاریس به وسیله جوهر افشان و دیجیتالیه. این فرش ها در قالب یه فرش 700 شانه با تراکم 3100 بافته شده پس یه جورایی میتونه با فرش 700 شانه رقابت کنه. این فرش ها علاوه بر کیفیت بسیار بالایی که دارن ویژگی های بینظیری هم دارن از جمله:

  • عدم ایجاد حساسیت و آلرژی
  • عدم پرزدهی
  • شستشوی راحت و آسون با هر نوع ماده شوینده
  • نرمی و لطافت بسیار زیاد

فرش کلاریس

[maxbutton id="1" ]

فرش های کلاریس طرح ها و رنگ های متنوعی دارن مثل فرش کلاریس کودک ، فرش کلاریس فانتزی و فرش کلاریس سنتی .

فرش کلاریس کودک ، گزینه ای عالی برای اتاق بچه ها

کیفیت و بافت این فرش ها طوریه که نرمی و لطافت زیادی دارن و میتونن بهترین فرش برای اتاق کودک شناخته شوند.هم چنین در صورت بروآلودگی به سرعت شسته و تمیز میشن. فرش های کلاریس فانتزی میتونه زیبایی پذیرایی و اتاق خواب ها رو چندین برابر کنه. طرح های فانتزی این فرش ها بسیار زیبا و جذاب هستن و به نوعی استفاده از آن ها در دکوراسیون داخلی میتونه فضا رو دگرگون کنه.علاوه بر پذیرایی اتاق خواب ها هم گزینه ای خوبی برای استفاده این فرش ها هستن.میتونین بیشتر طرح های فانتزی و بررسی کنین.

بیشتر بخوانید: یه فرش جدید و خاص انتخاب کن!

فرش کلاریس سنتی یا همان فرش کهنه نما

طرح سنتی فرش کلاریس به فرش کهنه نما هم معروفه چون طرح های آن بیشتر طرح های سنتی و قدیمیه. اگه فرش های دستبافت اصیل با طرح های سنتی و بیشتر میپسندین اما به دلیل گران بودن قادر به خرید نیستین فرش های کلاریس سنتی یا فرش کهنه نما بهترین انتخاب خواهد بود.

برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید