قصد خرید فرش برای عید نوروز را دارید؟

قصد خرید فرش برای عید نوروز را دارید؟
به ماه‌های آخر سال که نزدیک می‌شویم، فکر خرید رفتن و نو کردن وسایل خانه به ذهن همه می‌رسد. یکی از عناصر مهم در خانه های ایرانی فرش است که خرید آن با توجه به تنوع محصولات موجود در بازار کار ساده‌ای می‌باشد به خصوص که این روزها فرش را هم می‌توان مانند تمام وسایل دیگر به صورت اینترنتی خریداری کرد. اگر شما هم قصد خرید فرش برای سال نو را دارید کم کم دست به کار شوید تا فرصت کافی برای دیدن محصولات و تصمیم‌گیری داشته باشید.چرا از فروشگاه اینترنتی فرش بخریم؟این روزها دیگر استفاده از اینترنت و خریدهای آنلاین بسیار رایج شده و در برخی موارد خرید اینترنتی به نفع شما نیز تمام می‌شود در نتیجه خیلی دور از ذهن نیست که خرید لوازمی مانند فرش هم به صورت آنلاین از پشت سیستم کامپیوتری انجام شود چه بسا دلایلی هم برای خرید اینترنتی فرش نیز وجود دارد:
  • خرید فرش به طور اینترنتی ارزان‌تر است به دلیل این که هزینه‌هایی مثل اجاره مغازه، قبض، مالیات و ... برای فروشنده وجود ندارد که بخواهد نرخ سود زیادی از فروش خود بگیرد.
  • شما در خرید اینترنتی به اندازه کافی زمان دارید که تمام محصولات و قیمت‌های آنها را مشاهده نموده و با خیال راحت تصمیم بگیرید.
  • در زمان خرید اینترنتی می توانید تمام مشخصات فرش را که به طور واضح در کنار آن نوشته شده است، بارها و بارها ببینید و درباره فرش مورد نظر خود تصمیم بگیرید یا با دیگر مدل‌ها مقایسه کنید که این مهم‌ترین مزیت خرید اینترنتی فرش است به ویژه در روزهای آخر سال که خیابان‌ها حسابی شلوغ می‌شود.
  • ساکن هر شهری که باشید می‌توانید محصولات شهرهای دیگر مانند فرش مشهد، فرش کاشان و ... را به راحتی خریداری کنید.

تغییر اساسی دکوراسیون با خرید فرش مراکشی

فروشگاه

بیشتر بخوانید: فرش کلاریس عضو جدید منازل

یکی از انواع فرش ها که این روزها حسابی طرفدار دارد فرش مراکشی است!
  • اگر به دنبال یک فرش با طرح کم‌نظیر هستید پیشنهاد می‌کنیم به سراغ فرش ماشینی مراکشی بروید چرا که علاوه بر زیبایی، قیمت مناسبی هم دارند.
  • نخ‌هایی که در فرش مراکشی استفاده می‌شوند ویکرون هیت ست شده است که از نمونه نخ‌های پلی استر با مقاومت بالا و بدون پرزدهی می‌باشند.
  • این فرش ها نرمی و لطافت خاصی دارند و حتی می توان آنها را برای اتاق کودک نیز انتخاب کرد.
  • طرح فرش مراکشی نه کلاسیک پر نقش و نگار است و نه سادگی فرش های مدرن را دارند. رنگ و طرح این فرش‌ها هم به نوعی ساده است و هم سنتی که به خوبی در دکوراسیون مدرن جا خوش می‌کند.
  • از زمانی که دکوراسیون خانه ها تغییر کرد، دیگر فرش های 12 متری و 9 متری طرفدار ندارند به همین دلیل، فرش های مراکشی را می‌توانید در اندازه‌های 2 متری، 4 متری و 6 متری خریداری کنید. اندازه فرش را بسته به فضایی که در اختیار دارید انتخاب کنید تا به خوبی تمام نقش‌های آن چشم نواز باشند.

چرا از فروشگاه اینترنتی فرش مرداس خرید کنیم؟

برای این که بتوانید با خیال راحت دست به خرید اینترنتی فرش بزنید باید از معتبر بودن فروشگاه اینترنتی مطمئن شوید چرا که اعتبار یک فروشگاه می‌تواند خیال شما را از بابت کیفیت و قیمت راحت کند. سری به فروشگاه اینترنتی فرش مرداس بزنید و انواع فرش مراکشی و دیگر فرش‌های ماشینی را در رنگ‌های متنوع و طرح‌های بی‌نظیر ببینید. شما هر دکوراسیونی داشته باشید، در این فروشگاه می‌توانید فرش دلخواه و متناسب با خانه خود را بیابید و با کمترین دردسر و قیمت مناسب فرشتان را درب منزل تحویل بگیرید. خرید آنلاین از این فروشگاه نیز مانند دیگر فروشگاه‌های اینترنتی بسیار آسان بوده و فقط کافی است فرش مورد نظرتان را به سبد خرید خود اضافه کنید. این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و علاوه بر این در بازه‌های زمانی متعددی در سال تخفیف‌ها و جشنواره‌های ویژه‌ای برگزار می‌کند همچنین امکان خرید اقساطی با کمترین کارمزد را دارد که این به نفع خیلی از مشتریان می‌باشد.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید