نحوه شستشو فرش

نحوه شستشو فرش
فرش هم مثل هر وسیله دیگه ای نیاز به مراقبت داره. اینکه بتونیم فرشمون رو جوری ازش مراقبت کنیم که همیشه نو به نظر برسه و کثیفی زیادی و نشان نده و اینکه تا سالیان سال بتونیم ازش استفاده کنیم واقعا یه نوع هنر و مهارته. در واقع هر چیزی اصول خودشو داره فرش هم اصول شستن فرش و نگهداری خاص خودش و داره به خصوص اینکه جز کالاهای لوکس و گرون قیمتی هم باشه. با هم بررسی می کنیم که چطوری میتونیم فرشمون رو تمیز کنیم یا اگه نیاز به شستشو داره چجوری بشوریم.

اصول شستن فرش در منزل

شستن

[maxbutton id=1 ]

خب طبیعتا شستن فرش برای عید یا پایان تابستان دغدغه ای است که همه ما خانم های خانه دار با آن مواجه هستیم. اگه بتونیم یه سری از کارها رو تو خونه انجام بدیم که فرشمون تمیز بشه خب خیلی بهتره مثلا اینکه قبل از شست و شو باید گرد و خاک فرش ها رو گرفت خب ممکنه این امکان رو خیلی از ماها در منزل نداشته باشیم پس بهتره با روبه رو شدن با چنین وضعیتی، فرش رو به شرکت های معتبر قالیشویی بسپاریم چرا که این شرکت ها ابتدا گرد و خاک رو از بین می برند و در مرحله بعد شست و شو رو آغاز میکنن در این صورت دیگه گرد و غباری در بین پرزهای فرش باقی نخواهد ماند اما اگه خواستیم فرش رو در منزل تمیز کنیم، شامپو فرش گزینه خیلی خوبی خواهد بود.طریقه استفاده از شامپو فرششستن

بیشتر بخوانید : چندتا جادو برای زنده کردن فرش!

همه ما اسم شامپو فرش به گوشمان خورده و می دونیم بهترین و کم هزینه ترین روش برای تمیز کردن فرش ها استفاده از همین شامپو فرش است. اگر نمیخواین به خودتون زحمت بدین و فرشتون کثیفی زیادی نداره میتونین برای تمیز کردن و از بین بردن آلودگی ها از شامپو فرش استفاده کنین. با برندهای مختلفی که از شامپو فرش ها در بازار و فروشگاه ها موجوده میتونین یه مارک خوب رو از بین اون ها انتخاب کنین. برای این کار کافیه یه ظرف آب ولرم با مقداری شامپو فرش رو ترکیب کنین و با یه تکه ابر روی فرش بکشین. همچنین این کار برای فرش های نرمی که شستن آن ها باعث از بین رفتن بافت فرش میشه بسیار مناسب و مفیده البته ناگفته نماند که رنگ فرش هم در میزان کثیفی نقش مهمی داره مثلا فرش کرم خیلی زودتر از فرش سرمه ای یا تیره کثیف میشه. 
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید