نکاتی برای خرید نوروزی فرش

نکاتی برای خرید نوروزی فرش
اگر قصد دارید برای بهار و سال نو تغییراتی در دکوراسیون خود ایجاد کنید یکی از انتخاب‌های مناسب برای این تغییر و تحول، خرید فرش جدید است. فرش‌ها به عنوان جزئی اصلی در دکوراسیون هم نقش کاربردی زیادی دارند و هم نمونه‌هایی از آن به کالایی گران بها و تزئینی تبدیل شده اند. با نزدیک شدن به نوروز، بازار وسایل دکوراسیون شلوغ و پر هیاهو شده است و همه در تکاپوی خرید هستند تا تحولی در دکوراسیون خود ایجاد کنند. این بازار شاید خیلی بازار امنی برای خرید کردن نباشد و افراد سود جو با جنس‌های نا مرغوب و ارزان شما را وسوسه کنند. بنابراین برای خرید فرش در این بازه زمانی بهتر است نکاتی هر چند ساده را مد نظر داشته باشید تا انتخاب مناسب و درستی انجام دهید.

دلایل خرید فرش جدید را مرور کنید

برای خرید فرش و تغییر دکوراسیون عجله نکنید ابتدا به سوالاتی پاسخ دهید که تصویری واضح از آنچه می خواهید در ذهنتان تداعی شود.
  1. سوالاتی مانند چه فرشی می تواند جایگزین فرش فعلی باشد؟ فرش ماشینی یا فرش دستباف؟
  2. چرا فرش فعلی را باید عوض کنم؟
  3. فرشی که می خواهم چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟
  4. بهتر نیست به جای خرید فرش به سراغ تغییر جزئی دیگر در دکوراسیون بروم؟
  5. اگر فرش متفاوتی انتخاب کنم با دکوراسیون خانه هماهنگی دارد؟
  6. آیا می توانم ابعاد دیگری برای فرش در این فضا در نظر بگیرم؟
اگر برای سوالات این چنینی پاسخ قانع کننده ای داشتید برای خرید فرش و تغییر دکوراسیون آماده شوید.

در نظر گرفتن بودجه برای خرید فرش جدید

خرید

[maxbutton id=5 url=https://dl.imerdas.com/fa/blog/details/23/فروش-اقساطی- text=خرید قسطی فرش ]

عوامل زیادی در قیمت فرش تاثیر گذار است از جمله ماشینی بودن و یا دستباف بودن آن حتی در میان فرش‌های ماشینی نیز تنوع قیمتی متفاوتی به دلیل تنوع بافت و سبک فرش وجود دارد. قیمت فرش دستباف خصوصا از نوع ابریشم بسیار گران است. قیمت فرش ماشینی کلاسیک بسته به میزان شانه و تراکم آن متفاوت است چون این ویژگی‌ها در جنس و دوام فرش اثر می گذارد. فرش‌های ماشینی مدرن و فانتزی نیز از نظر قیمت تنوع زیادی دارند و در میان آن‌ها می توان فرش‌هایی با قیمت کمتر پیدا کرد. پس لازم است به طور واضح بودجه خود را بررسی کنید و با در نظر گرفتن بودجه و فرش مورد نظر به سمت خرید آن بروید.از شرکت‌های معتبر خرید کنید در بین فرش‌های ماشینی بهترین کیفیت به فرش کاشان بازمی گردد و کارخانه‌های معتبر زیادی در کاشان فرش‌هایی با جنس عالی و درجه یک روانه بازار می کنند. پس می توان گفت یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت برندهای فرش است. البته در این میان باید بیشتر از قبل دقت کنید چون ممکن است فرشی را به نام فرش فلان کارخانه یا فلان شهر بفروشند در حالی که واقعیت ماجرا چیز دیگری باشد. پس بهتر است خرید فرش جدید خود را از برند‌های معتبر و شناخته شده انجام دهید که هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی شرایط خرید را محیا کرده اند از طرفی این برند‌ها برای فروش خود شرایط ضمانت و تعویض نیز دارند تا در صورت مشکل به شما کمک کنند.فریب تبلبغات را نخوریدتمام فروشندگان برای فروش محصولات خود تبلیغات گسترده ای می کنند خصوصا در ایامی مانند عید نوروز. بنابراین باید هوشمندانه عمل کنید. قبل از هر چیزی آگاهی نسبی در این زمینه داشته باشید، این که چه فرشی با چه جنسی چه ویژگی‌هایی دارد! نکته دیگر دقت در انتخاب است چرا که فروشنده همیشه سعی می کند کالای خود را به شما بفروشد ولی شما باید بودجه و دکوراسیون خود را در نظر داشته باشید. لزوما فرشی که در مغازه یا در عکسی دیده اید در خانه شما زیبا نخواهد بود بلکه حتی ممکن است اصلا با دکوراسیون شما هم خوانی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: چگونه انواع فرش را در دکوراسیون‌های مختلف استفاده کنیم؟

فروشگاه‌های اینترنتی را فراموش نکنیدبا توجه به اینکه با فرارسیدن نوروز هزینه خانواده ها افزایش می یابد، این موضوع ممکن است شما را از خرید فرش منصرف کند ولی باید پیشنهاد بدهم به فروشگاه‌های اینترنتی نیز سر بزنید. این فروشگاه‌ها زمان زیادی از شما نمی گیرند و همینطور در قابی کوچک تمام محصولات را گرد هم آورده اند. از طرفی فروشگاه اینترنتی فرش با شرایط مناسب‌تری فرش‌ها را ارائه می دهد و مزایایی مانند فروش اقساطی، ضمانت نامه،‌ شناسنامه فرش،‌ فرش با قیمت کارخانه، تحویل درب منزل و ... دارد. خلاصه باید بگویم با خرید اینترنتی فرش تا حد زیادی از هزینه‌های خود را کاهش داده اید.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید