پرفروش‌ترین یخچال فریزرها کدامند؟

پرفروش‌ترین یخچال فریزرها کدامند؟
این روزها تکنولوژی در تمامی بخش های زندگی ما وارد شده است. همین موضوع موجب شده تا دستگاه هایی که در گذشته کاربردی ساده داشته اند، قابلیت های مختلف و جدیدی پیدا کنند. حالا با گسترده  شدن بازار فروش، انتخاب برای مشتریان سخت تر از قبل می باشد.یخچال ‌فریزر جزء آن دسته از محصولاتی است که به لطف تکنولوژی، پیشرفت های چشمگیری داشته است. اگر قصد خرید یخچال فریزر را برای دکوراسیون آشپزخانه خود دارید، در این مقاله با ما باشید تا اطلاعاتی را در خصوص محبوب ترین های این عرصه در اختیارتان قرار دهیم. بدون شک بهره گیری از اطلاعاتی منسجم و دقیق کارتان را برای خرید آسان تر خواهد کرد.آشنایی با یخچال فریزرهای کاربردی و محبوب در یک نگاه
  • یخچال فریزرهای دو قلو
  • یخچال فریزرهای ساید بای ساید
  • یخچال فریزر چهار درب
  • یخچال فریزرهای درب فرانسوی

آشنایی با یخچال فریزر دو قلو

یخچال

سال های زیادی از حضور یخچال فریزرهای دو قلو در بازار می گذرد که همواره مخاطبان خاص خودشان را دارند. البته پیشرفت و ایده های نوینی که در تولید یخچال فریزرهای تازه دیده شد، موجب شده است تا استقبال از این مدل تا حدودی کاهش پیدا کند.یخچال فریزرهای دو قلو مناسب حال خانواده های پرجمعیتی است که به حجم زیادی از یخچال و فریزر نیاز دارند. در این مدل حجم یخچال و فریزر با یکدیگر برابر است.

یخچال فریزر ساید بای ساید

یخچال فریزرهای سایدبای‌ساید یکی از پرطرفدارترین نمونه های موجود در بازار به حساب می آید. همین موضوع موجب شده است تا در چند سال اخیر تکنولوژی و ایده های مربوط به این یخچال فریزرها رشد چشمگیری داشته باشد. ساید بای ساید ها ظاهر بسیار زیبایی دارند و در مقایسه با یخچال فریزرهای دو قلو جای کمتری را اشغال می کنند. نکته مهمی که در مورد ساید بای سایدها وجود دارد، به عدم تناسب فضای یخچال و فریزر مربوط است. یعنی در صورتی که به دنبال سایدبای‌سایدی با فضای یخچالی بیشتر هستید، می توانید از میان نمونه های موجود در بازار یکی را انتخاب کنید.خچال فریزرهای درب فرانسوی

یخچال

بیشتر بخوانید: خرید بهترین ماشین لباسشویی (بخش اول)

طراحی یخچال فریزر درب فرانسوی واقعا زیباست. اگر به دنبال مدلی با طرح متفاوت هستید، بهتر است به سراغ درب فرانسوی بروید. در این مدل، یخچال و فریزر در مجاورت یکدیگر قرار ندارند و در قسمت بالا و پایین قرار گرفته اند. در مدل درب فرانسوی قسمت فوقانی به طور کامل به یخچال اختصاص داده شده است. با این کار دیگر محدودیتی برای قرار دادن خوراکی های بزرگ در یخچال وجود نخواهد داشت. زیرا عرض یخچال در مقایسه با ساید بای ساید ها بیشتر شده است و فضای بیشتری برای قرار دادن خوراکی های مرتفع و یا عریض فراهم شده است.قسمت تحتانی هم به فریزر تعلق دارد. در این قسمت کشویی تعبیه شده است که به مشتری اجازه می دهد به راحتی خوراکی های بزرگ و کوچک را در آن قرار دهد. شما می توانید به لطف کشویی که در بخش فریزر کار گذاشته شده است به راحتی به تمامی خوراکی هایی که در بخش انتهایی فریزر قرار دارد، دسترسی پیدا کنید.آشنایی با یخچال فریزرهای چهار دربدر این مدل همان طور که از نامش پیداست، با 4 درب مختلف مواجه هستید که دو درب آن به یخچال و دو درب دیگر به فریزر تعلق دارد. یخچال فریزرهای 4 درب از لحاظ ویژگی های ظاهری شباهت زیادی به مدل درب فرانسوی دارند. در این مدل هم یخچال در بالا و فریزر در پایین قرار گرفته است. تنها تفاوت مدل 4 درب و درب فرانسوی در قسمت فریزر است. در بخش فریزر مدل 4 درب از کشو استفاده نشده است و به جای کشو  دو درب کار گذاشته شده است.

یخچال

اگر به دنبال فضای فضای فریزری کاربردی تر هستید و بین مدل 4 درب و درب فرانسوی مردد هستید، بهتر است تا یخچال فریزرهای 4 درب را انتخاب کنید. زیرا در این مدل فضای بیشتری برای فریزر در نظر گرفته شده است و تمامی این بخش با کمک طبقه ها تفکیک شده است. بدین ترتیب می توانید مواد غذایی بیشتری را در آن طبقه بندی کنید.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید