چرا فرش 1200 شانه انتخاب مناسبی است؟

چرا فرش 1200 شانه انتخاب مناسبی است؟
اگر می خواهید فرش جدیدی بخرید و یا فرش خود را عوض کنید، قبل از هرچیزی به خود بگویید چرا می خواهید این کار را بکنید؟ دنبال چه هستید؟ چه چیزی برایتان اولویت دارد؟ زیبایی؟ دوام؟ قیمت؟ طرح؟ و ...  این که بدانید به دنبال کدام ویژگی ها هستید مهم ترین گام در خرید فرش را برداشته اید و نصف راه را رفته اید. یکی از فرش های پرطرافدار که هر سلیقه ای را به سمت خود می کشاند فرش 1200 شانه است که با تراکم 3000 در بازار عرضه می شود. این فرش بازار خوبی دارد و همچنان بازار آن در حال رشد است. حالا بیایید علت محبوبیت این فرش را بررسی کنیم... .

نمی توانید از تاثیر فرش 1200 شانه بر زیبایی خانه خود غافل شوید

اگر می خواهید خانه زیبایی داشته باشید، هرچقدر که در دکور خانه دقت کنید و مبلمان زیبا تهیه کنید، پرده های شیک، وسایل تزیینی و ... باید بدانید هنوز یک چیزی کم است و زیبایی خانه شما تنها با انتخاب یک فرش کامل می شود. تاثیر زیبایی فرش در خانه به قدری است که نمی توانید از آن چشم پوشی کنید حتی اگر بگویید خانه مدرن هم دارید باز برای تکمیل چیدمان و دکور خانه به فرش نیاز دارید.یکی از فرش های زیبا و خوش نقش و نگار، فرش 1200 شانه است. این فرش به دلیل شانه بالا و تراکم بالا بافت ریزی دارد که این باعث می شود طرح های متنوع در طیف رنگی گسترده ای داشته باشد و ظریف و سبک باشد. همچنین  این فرش شبیه به فرش دستباف است که این موضوع باعث جذب بیشتر بازار شده است. در نهایت باید بگویم فرش 1200 شانه در زیبایی چیزی کم ندارد.فرشی بخرید که مجبور نباشید به زودی آن را تعویض کنیدفرش

[maxbutton id=5 url=https://dl.imerdas.com/fa/carpet/group/4/فرش-ماشینی-کلاسیک text=خرید فرش کلاسیک ]

 قطعا شما نمی خواهید فرشی بخرید که به زودی مجبور به تعویض آن شوید، بنابراین باید به کیفیت آن توجه کنید. فرش 1200 شانه ، فرش با کیفیتی است. چرا؟ چون در این فرش از الیاف اکرولیک استفاده شده است و این الیاف طی فرآیندی در مقابل رطوبت، آبرفتگی، پا خوردگی، نور آفتاب و ... مقاوم شده اند و کمترین تغییر را دارند و همین طور پس از مدتی کج و کوله نمی شوند. در این فرش الیاف نرم تر شده اند و پرز هم ندارند بنابراین باعث ایجاد حساسیت و آلرژی نمی شوند پس شما مجبور نمی شوید به زودی آن را تعویض کنید. همه این ها باعث شده است تا فرش 1200 شانه جزء فرش های با کیفیت باشد و توجه زیادی به خود جلب کند.  

ارزش واقعی فرش 1200 شانه چقدر است؟

این فرش از سطح متوسط بالاتر است پس طبیعی‌ است که قیمت آن نسبت به فرش 700 شانه و فرش 1000 شانه که جزء فرش های متوسط محسوب می شوند، بیشتر باشد. اما خب ویژگی هایی دارد که آن دو فرش ندارند هر چند که هنوز قیمت آن از فرش 1500 شانه کمتر است. پس باید بدانید چه می خواهید و چه چیزی برایتان الویت دارد. قیمت فرش 1200 شانه بسته به چیزی که ارائه می دهد قیمت مناسبی است اما اگر همچنان قیمت برایتان فاکتور مهم تری است می توانید به سراغ فرش های ارزان تر بروید البته منظور فرش بی کیفیت نیست. شما می توانید از آیتم هایی مثل سبک بودن، ظرافت، تراکم و ... چشم پوشی کنید.

بیشتر بخوانید: آشنایی با فرش ۱۲۰۰ شانه ماشینی

از آن جایی که فرش نقش مهمی در خانه دارد و از طرفی نمی شود به سرعت و دفعات آن را تعویض کرد پس بهتر است در هنگام خرید آن به همه فاکتور ها توجه کنید و در نهایت فرشی را انتخاب کنید که به خواسته شما نزدیک تر است.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید