چطوری یه فرش ارزون پیدا کردم؟

چطوری یه فرش ارزون پیدا کردم؟

فرش ارزان قیمت

همیشه سعی می‌کردم همسرم رو تحت فشار مالی قرار ندم تا مجبور نباشه به خاطر قسط خونه و ماشین و هزار خرج دیگه اونم تو این شرایط اقتصادی و گرونی تا دیر وقت کار کنه. اما منم مدت‌ها بود که دلم می‌خواست یه فرش ارزان قیمت جدید بخرم تا هم فرش رنگ و رو رفته چندین سال استفاده شده رو کنار بذارم و هم یه تنوع و روح تازه به فضای خونه بدم. اما آخه چطوری؟ تا اونجا که می‌دونستم قیمت فرش‌ها بالا بود و خریدش توی این وضعیت برای من غیر ممکن بود. این شد که تقریبا نا امید شدم و منتظر رسیدن یه شرایط مالی بهتر موندم. اما نه! انگار شدنی نبود چون هرچی می‌گذشت خرج و مخارج بیشتر می‌شد و منم که هر روزم رو توی خونه بودم، فضای یکنواخت خونه برام کسل کننده شده بود و از همه مهم‌تر این بود که فرشمون خیلی از قیافه افتاده بود. فروشگاه فرش در تهران فرش ارزان قیمت

[maxbutton id="1" ]

یه روز به فکرم رسید که برم و فرش‌ها و مدل‌هاشون رو از نزدیک ببینم و قیمتارو بررسی کنم و با هم مقایسه کنم تا شاید بتونم یه فرش مناسب یا یه فروشگاه فرش که اقساط هم قبول کنه پیدا کنم. بازار بزرگ تهران اولین جایی بود که طبق عادت همیشه برای خرید وسایل مورد نیازم بهش سر زدم و فرش‌هارو نگاه کردم و تا حدودی قیمتا دستم اومد و بعد از اون هم به مولوی رفتم. تنوع فرش ارزان قیمت ماشینی داخل فروشگاه های مولوی نسبت به فرش دستباف بیشتر بود و قیمت‌ها مناسب‌تر. مسلما قصد منم خرید فرش ماشینی بود چرا که خرید فرش دستباف هزینه زیادی لازم داشت. این گشتن و دیدن فرش‌ها، به خصوص رفتن و طی کردن مسیر تا رسیدن به محل‌های مورد نظرم زمان زیادی از من گرفت و خیلی خسته کننده بود. دوست داشتم به آقای فرش و شهر فرش هم برم و یه نگاهی به کاراشون بندازم اما زمان‌بر بود. همین موضوع باعث شد تا برم و کمی هم از اینترنت و گوگل برای پیدا کردن فرش ایده‌آلم کمک بگیرم. شروع کردم به جستجو داخل گوگل.

بیشتر بخوانید: قبل از خرید فرش ماشینی همه جوانب را  در نظر بگیرید

بازار فرش ، خرید اینترنتی فرش ، خرید فرش اقساطی ، خرید فرش ارزان قیمت و... . همه رو سرچ کردم، تا دلتون بخواد برام فروشگاه فرش نمایش داد. تمامشون رو نگاه کردم اما از بین اون همه، بالاخره تونستم فروشگاهی رو پیدا کنم که هم فروش اقساط رو با بهترین شرایط داشت و هم از تنوع رنگ و طرح و مدل فرش ماشینی، برای خودش دنیایی بود. فروشگاه اینترنتی فرش مرداس، همونجایی بود که با خیال راحت تونستم ازش یه فرش قسطی بخرم که هم به همسرم بار مالی سنگینی تحمیل نشد و هم به فضای خونه، نشاط و زیبایی خاصی دادیم.

برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید