آشنایی با بهترین برند فرش قبل از خرید

آشنایی با بهترین برند فرش قبل از خرید
با شنیدین برندهای مختلف در زمینه فرش ماشینی مخصوصا فرش کاشان نوعی احساس اطمینان در ما به وجود می آید. زمانی که فرش یا هر وسیله ای که قصد خرید آن را داریم، برند و معروف باشد و خاطرمان از بابت کیفیت آن از همه لحاظ مظمئن باشد دیگر خیلی از نگرانی های ما برطرف می شود. به خصوص فرش ها که هزینه زیادی را باید صرف خریدشان کنیم.

فرش کاشان ، بهترین برند فرش ماشینی است

همه ما آشنایی کلی با شهر کاشان داریم و می دانیم در زمینه تولیدات نساجی، علی الخصوص فرش ماشینی همیشه حرف اول را می زند. آن هم در چند سال اخیر با پیشرفت زیادی که در این حوزه داشته بسیار خوش درخشیده است، به گونه ای که هم اکنون فرش کاشان در حال صادرات به کشورهای آسیایی و اروپایی می باشد و از این نظر، سهم زیادی از صادرات کشور مربوط به حوزه فرش است. البته شرکت های تولیدی زیادی در کاشان مشغول فعالیت هستند اما چند مورد از کارخانه ها و بهترین برند فرش که توانسته اند به روز باشند و طرح های جدیدی را تولید کنند و به بازار بدهند با قدرت بیشتری مشغول فغالیت هستند. برند خاطره کویر یکی از شرکت های تولیدی فرش کاشان است که توانسته سلیقه و نیاز مردم را در بازار تشخیص بدهد و با توجه به آن، فرش های با کیفیت و جدید تولید کند.درخشش فرش خاطره کویر کاشان با تولید فرش 1500 شانهبهترین

[maxbutton id=1 ]

فرش ماشینی در چند سال اخیر به خوبی توانسته بازار را به دست بگیرد و با فرش دستباف رقابت کند. از گذشته تا به حال برند خاطره کویر طرح های بی نظری را تولید و به بازار ارائه داده است .هم اکنون این کارخانه به عنوان یکی از بهترین برند فرش محصول جدیدی از فرش ماشینی را به ثبت رسانده که باعث تعجب افراد و متقاضیان فرش شده است. این فرش جدید که حدودا 2 ماهی است پا به بازار گذاشته و با استقبال زیادی هم روبرو شده است به عنوان فرش 1500 شانه نام گذاری شده که تراکم آن چیزی در حدود 4600 است.فرش 1500 شانه چیست و چه خصوصیاتی دارد؟مشخصه بارز فرش 1500 شانه ، دستبافت گونه بودن و لطافت و ظرافتی است که آن را به فرش دستباف شبیه کرده است. همچنین تراکم و فشردگی این فرش 1500 شانه دستباف گونه به قدری بالا می باشد که به هیچ عنوان ذرات ریز در بین بافت آن ها نفوذ نخواهد کرد و به همین علت، تمیز نگه داشتن آن ها بسیار راحت خواهد بود. جنس این گروه از فرش ماشینی ، اکریلیک است که دیگر هیچ خبری از پرزهای مزاحم در آن نیست. همین فاکتورها باعث شده تا هیچ گونه ناراحتی و زحمتی برای شما در خانه به وجود نیاید و به راحتی با توجه به نوع دکوراسیونتان، طرح و رنگ فرش ماشینی 1500 شانه و خرید آن از بهترین برند فرش را برای منزلتان انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی شرکت فرش ساوین

برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید