آیا به دنبال فرش با قیمت مناسب هستید؟

آیا به دنبال فرش با قیمت مناسب هستید؟
اگر به دنبال خرید فرش با قیمت مناسب هستین و حاضرین کمی بیشتر هزینه کنین میتونین در پی خرید فرش 1000 شانه باشین. فرشی که قیمت اون بین فرش 700 شانه و فرش 1200 شانه هست. از ضخامت فرش 700 شانه و ظرافت فرش 1200 شانه و 1500 شانه که بگذریم می رسیم به فرش ماشینی 1000 شانه که حد واسط مدل های مطرح شده هست.

خرید فرش 1000 شانه بهتر است یا فرش 1200 شانه؟

فرش 700 شانه که تعداد شانه پایینی داره یه فرش ضخیم و محکم شناخته شده و مناسب اتاق های شلوغ و پر رفت وآمد هست. فرش 1200 و فرش 1500 شانه هم به خاطر بالا بودن میزان شانه، فرشی ظریف و ریز بافت هستن که برای فضاهای با رفت و آمد کم مناسب بوده به علاوه به درد کسانی میخوره که دوست‌دار فرش دستباف هستن چون این دو مدل فرش ، شباهت زیادی به فرش دستباف دارن. اما اگر یه فرش میانه میخواین یعنی هم کیفیت و خاصیت پاخور بودن بالا داشته باشه و هم ریز نقش و ظریف باشه خرید فرش 1000 شانه به شما پیشنهاد میشه.فرش 1000 شانه چه فرشی هست؟خرید

[maxbutton id=5 url=https://dl.imerdas.com/fa/Carpet/Group/24/فرش-1000-شانه text=فرش ماشینی 1000 شانه ]

اگر فرش کلاسیک از نوع 1000 شانه خریدین یا قصد خریدش رو دارین بدونید که تراکم اون 3000 بوده که تقریبا بالاست و باعث سفتی و محکمی فرش زیر پای شما میشه. این فرش چه تولید مشهد و باشه و چه کاشان، در 8 رنگ بافته میشه که باید با توجه به رنگ های به کار رفته در دکوراسیو منزلتون اون رو انتخاب کنید. فرش 1000 شانه با نخ از جنس اکرولیک بافته میشه و ارتفتع نخ خواب اون تقریبا کم و معادل 8 میلی متر هست.نخ اکرولیک در فرش 1000 شانه چی مزیتی دارد؟بهترین و پرفروش ترین نخ که در کارخانه های فرش ماشینی به کار میره اکرولیک هست. نخی که جنس اون ضد آلرژی بوده و پرزدهی کمی داره. مقاومت در برابر تابش نور مستقیم خورشید، طبیعی جلوه دادن رنگ ها و شستشوی راحت فرش از ویژگی های خوب این نخ هست. امروزه نخ اکرولیک هیت ست شده هم در بافت فرش ماشینی به کار میره که در این نخ، پرزدهی تقریبا به صفر رسیده.

خرید فرش 1000 شانه از فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس ، متنوع ترین و بیشترین انواع فرش 1000 شانه رو برای خریدارا بر روی وب سایت خود قرار داده. شما این امکان رو دارین که با مراجعه به این فروشگاه آنلاین، فرش مد نظر و دلخواهتون رو انتخاب کنین تا بعد از ثبت سفارش؛ در کمترین زمان ممکن به صورت رایگان برای شما ارسال بشه. این فروشگاه جهت جلب رضایت مشتریان خود، امکان پرداخت وجه در محل و باز پس گرفتن فرش در صورتی که با سفارش شما تفاوت داشت رو فراهم کرده تا خریدی خاطره انگیز رو برای شما رقم بزنه.

بیشتر بخوانید: بررسی تخصصی خرید فرش ۷۰۰ شانه ماشینی

برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید