برای فرش کلاریس چه طرحی انتخاب کنیم؟

برای فرش کلاریس چه طرحی انتخاب کنیم؟
تقریبا تمامی جهان با فرش‌های زیبا و جذاب ایرانی آشنایی دارند. اگر چه نمونه‌های متنوعی در بازار جهانی وجود دارد، اما بسیاری از افراد ‌ترجیح می دهند تا برای خرید به سراغ فرش‌های خوش رنگ و لعاب ایرانی بروند. فرش‌هایی که رج به رج آن با عشق و علاقه بافته شده است و قطعا حس مثبتی را به فضای درونی خانه انتقال می دهند.چندین سال قبل تنها فرش مورد استفاده افراد، فرش دستباف بود. این فرش‌ها تنوع زیادی دارند و در بسیاری از مواقع به خاطر تنوع بسیار بالایشان، خریداران را دچار ‌تردید در انتخاب می کنند. اما از آنجایی که جهان همواره رو به پیشرفت است، راه تازه‌تری هم به وجود آمد که کار انتخاب را برای خریداران سخت‌تر از قبل کرد. با حضور فرش‌های ماشینی در بازار، این صنعت هر روز گسترده‌تر از روز قبل شد و مخاطبان بیشتری هم پیدا کرد. زمان و مکان تولید فرش‌های ماشینی در ایران به دهه 50 و شهر کاشان باز می گردد و این صنعت در سال‌های گذشته به چنان رشدی رسیده است که نمونه‌های بسیاری به خارج از کشور صادر می شود تا هنر و خلاقیت ایرانیان را به رخ جهانیان بکشاند. در حال حاضر شرایط به گونه ای شده است که هر فرش‌های ماشینی و دست بافت مخاطبان خاص خودشان را دارند. مخاطبانی که اصلا هم کم نیستنند!

آشنایی با فرش های کلاریس

شاید تا کنون نام فرش های کلاریس به گوشتان خورده باشد. این فرش یکی از انواع فرش‌های ماشینی به حساب می آید که اتفاقا طرفداران زیادی هم دارد که در این فرش می توان طرح مورد نظر را با استفاده از دستگاه‌های فرش بافی پیاده کرد. فرش های کلاریس که به فرش‌های نسل نو هم شهرت دارند، این امکان را برای مخاطبان فراهم کرده اند تا با دستی بازتر طرح فرش خانه خود را انتخاب کنند. نکته مهمی که در مورد فرش‌های کلاریس وجود دارد، این است که کیفیت رنگی این فرش‌ها واقعا بالاست و به این آسانی‌ها به آن لطمه وارد نمی شود!

فرش

[maxbutton id=5 url=https://dl.imerdas.com/fa/carpet/group/88/فرش-کلاریس-کودک-و-عروسکی- text=مدل های فرش کلاریس ]

فرش های کلاریس به قدری در بین مردم جا افتاده است که از آنها علاوه بر پوشاندن کف اتاق‌های مختلف خانه برای تزئین دیوارها و تابلوفرش هم استفاده می شود.

مراحل چاپ تصویر روی فرش های کلاریس چگونه است؟

به طور کلی فرش‌ کلاریس از ‌ترکیب چاپ و فعالیت ماشین‌های فرش بافی تهیه و تولید می شوند. برای تهیه این فرش، ابتدا فرش مورد نظر در ابعاد مشخص با استفاده از دستگاه‌های نساجی تولید می شود. نکته مهمی که در این مرحله وجود دارد، این است که در ابتدای کار هیچ گونه رنگی به کار برده نمی شود. پس از این مرحله نوبت به انتخاب طرح موردنظر می رسد و پس از اینکه طرح انتخاب شد، با استفاده از دستگاه‌های جوهرافشان و چاپ دیجیتال، طرح انتخابی بر روی زمینه سفید فرش پیاده می شود. خوشبختانه در این مرحله هیچ محدودیتی برای انتخاب رنگ انواع فرش کلاریس وجود ندارد.فرش کلاریس، پشتیبان سلایق مختلفیکی از ویژگی‌های مثبت فرش‌های ماشینی تنوع بالای آنها در طرح و رنگ است. مطمئن باشید هر چقدر هم که نسبت به انتخاب فرش سخت گیر باشید، حتما گزینه ای در میان فرش‌های ماشینی وجود خواهد داشت که نظرتان را به خودش جلب کند. تنوع بالای این فرش‌ها موجب شده است تا بسیاری از افراد از سمت فرش‌های دستبافت ایرانی به سمت فرش‌های ماشینی کشیده شوند.

فرش

بیشتر بخوانید: ایده‌هایی برای تکمیل دکوراسیون با یک طرح فرش

اگر به دنبال یک فرش جذاب با طرحی مدرن هستید، می توانید از میان نمونه‌های نسل نو به دنبال بهترین گزینه باشید. فرش های کلاریس نه تنها در رنگبندی بسیار متنوع هستند و از تمامی رنگ‌های مختلف پشتیبانی می کنند، بلکه دارای طرح‌های مختلف و همخوان با سلایق مشتریان نیز می باشند.

مزایای استفاده از فرش کلاریس

  • فرش‌های 700 شانه کلاریس ‌تراکمی 3300 دارند. این یعنی که شما با خرید فرشی این چنینی، می توانید آن را در بخش‌های پر رفت و امد خانه پهن کنید و از بابت آسیب دیدن آن هیچ نگرانی به دل راه ندهید.
  • این فرش‌ها هیچ گاه پرز نمی دهند و به همین دلیل برای اهل منزل ایجاد حسایت نخواهند کرد.
  • شما این شانس را دارید تا به لطف فرش‌های کلاریس، طرح موردنظرتان را انتخاب کنید و در ادامه آن را به تولیدکننده سفارش دهید و از فرش سفارسی خود برای پوشش کف و یا به عنوان تابلو فرش استفاده کنید.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید