برترین طراحی‌های فرش مدرن در سال 2019

برترین طراحی‌های فرش مدرن در سال 2019
چه کسی به شما می گوید که استفاده از فرش در خانه ای مدرن امکان پذیر نیست و حتما باید کفپوش های خانه بدون فرش دیده شوند؟! در واقع باید بگویم نه تنها فرش‌ها عنصری اضافی در دکوراسیون‌های مدرن نیستند بلکه یکی از ملزومات انواع دکوراسیون‌ها حتی مدرن هستند. شاید عجیب به نظر برسد، اما دکوراسیون‌های مدرن قابلیت استفاده از فرش‌های مدرن، فرش کلاسیک و حتی سنتی را نیز دارند. بنابراین انواع مدل های فرش به خوبی می توانند نقش زیبایی بیشتری در دکوراسیون داشته باشند و اتفاقا برای تکمیل کردن دکور، وجودشان ضروری است. فرش‌های سنتی با اصالت و پیشینه زیبایی بسیار زیاد، به راحتی در دکوراسیون جای می گیرند، ما قبلا در مقاله فرش سنتی در دکوراسیون مدرن و اروپایی مفصل راجع به این موضوع صحبت کردیم، اما موضوع فرش‌های مدرن کمی متفاوت است. آن‌ها همچنان نیاز به طراحی‌هایی به‌ روز و جدید دارند تا با زیبایی و قدرت بیشتری در دکوراسیون ظاهر شوند. طراحان فرش در سال 2018 طراحی‌هایی جدید از فرش مدرن ارائه دادند که در سال 2019 نیز مورد استقبال افراد قرار گرفته است؛ ایده‌هایی از فرش‌های مدرن که آن‌ها را به عناصری فراموش نشدنی در دکوراسیون تبدیل می کند.

فرش‌های مدرن کلاریس یکی از انواع مدل های فرش

فرش‌های کلاریس که یکی از انواع مدل های فرش ماشینی هستند به دلیل نوع رنگرزی و بافتی که دارند این امکان را فراهم می کنند تا یک فرش با هر طرحی که بخواهید داشته باشید. این فرش‌ها بیشتر از هر زمان دیگری مورد استقبال طراحان قرار گرفته اند چرا که دست طراحان را کاملا باز می گذارد تا هر ایده ای را به طرح فرش تبدیل کنند به طور مثال طرح‌های انتزاعی که از ذهنتان می گذرد یا نقاشی‌های مدرن،‌ عکس‌هایی که خودتان از طبیعت گرفته اید و ... همه قابل استفاده در بافت فرش هستند.

خانم

[maxbutton id=2 ]

در این چیدمان، طرح فرش از یک نقاشی مدرن انتخاب شده که مانند یک قطعه هنری می درخشد. طراح این فرش بیان می کند که می خواهد رنگ‌ها را دوباره به دکوراسیون وارد کند و از فرش به عنوان نقطه کانونی و منبع اصلی رنگ در دکوراسیون استفاده کند.تغییر طیف‌های آبی
  • رنگ آبی از رنگ‌های اصلی و مورد توجه طراحان در سال 2019 است.
  • این رنگ در دکوراسیون داخلی و همین طور نقشه فرش‌های مدرن مورد استفاده قرار گرفته است.
  • فرش‌های مدرن با این رنگ اصولا از چند طیف رنگی و سایه روشن بافته می شوند در واقع چند رنگ آبی متفاوت در فرش وجود دارد. اما اگر باز هم بخواهید این رنگ را در دکوراسیون خود استفاده کنید می توانید به سراغ طیف دیگری از آن بروید و ترکیب رنگ‌های دیگر با آبی را امتحان کنید.
  • در این طراحی از فرش حداقل سه رنگ آبی وجود دارد که در کنار سفید به خوبی به نمایش گذاشته شده اند.

طرح پوست حیوانات؛ انواع مدل های فرش

طرح پوست حیوانات در سال 2018 محبوبیت زیادی پیدا کرده بود که این محبوبیت همچنان ادامه دارد و طراحان را واداشته تا فرش‌هایی با این سبک طراحی ارائه دهند. این فرش‌ها می توانند حسی گرم به فضا اضافه کنند و همانطوری که زیبایی خود را به نمایش می کشند سایر اجزای دکوراسیون را زیبا و فریبنده نشان دهند. این فرش‌ها با ایجادی حسی از اجزای طبیعت و زنده قدرت را در دکوراسیون‌های مدرن افزایش می دهند.اشکال هندسی در فرش

انواع

بیشتر بخوانید: فرشی که شما را از هر جهتی راضی می کند!

یکی از طرح‌های مورد پسند در سال 2019 طرح‌های هندسی هستند که به دلیل ساختار منظم و تکراری جلب توجه زیادی می کنند. این طراحی‌ها نه تنها در فرش بلکه در سایر اجزای دکوراسیون نیز انجام می شود، همانطور که در تصویر زیر می بینید اشکال هندسی علاوه بر فرش راه پله در لوستر نیز به کار رفته اند و در تصویر دیگر تلفیقی از اشکال هندسی با ظاهری نرم مانند یک کفپوش سراسری عمل می کند. این اشکال هندسی در فرش‌های مدرنی مانند فرش شگی نیز زیاد به چشم می خورند و در حالی که ظاهری خیلی شلوغ و پر نقش و نگار ندارند اما فضا را از حالت بی روح و کسل کننده خارج می کنند.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید