تبدیل فضای مدرن به سنتی با فرش کهنه باف

تبدیل فضای مدرن به سنتی با فرش کهنه باف
فضاها یا خانه هایی که حال و هوای سنتی دارند از دیرباز تا کنون بسیار محبوب بوده اند. کاشی ها، نقش و نگارهای به کار رفته در خانه های قدیمی و حتی فرش های سنتی؛ زیبایی بی مثالی دارند که با هیچ چیز قابل مقایسه نیست. به همین خاطر است که خانه های قدیمی پدربزرگ و مادربزرگ ها را هیچ وقت نمی توانیم فراموش کنیم. اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که اگر تمایل به سبک های قدیمی دارید پس بهتر است همه چیز با هم تناسب داشته باشند، مبلمان، فرش ها و حتی پرده ها هیچ کدام نباید از دستتان خارج شود، نمی شود که در خانه فرش سنتی و یا فرش کهنه باف پهن باشد اما مبل ها مدرن و امروزی باشند حتما باید مبلمان هم با فرش ها تناسب داشته باشند. این موضوع یکی از اصول مهم در طراحی دکوراسیون خانه است.

سبک و سیاق قدیمی در خانه با فرش کهنه باف

اگر می خواهید فرش با طرح سنتی و یا فرش کهنه باف انتخابتان باشد دستتان باز است. با تنوع زیادی که امروزه در بازار فرش ماشینی وجود دارد هر نوع رنگی با هر طرحی قابل سفارش می باشد. فقط کافی است انتخابتان نهایی شده باشد. فرش کهنه باف یکی از فرش هایی است که پیشنهاد میدهیم اگر علاقه زیادی به طرح های ایرانی و سبک های خاص دارید حتما آن را خریداری کنید. این فرش که زیرمجموعه فرش ماشینی است با طرح های کهنه و قدیمی و با رنگ بندی سنتی چنان شکوه و زیبایی دارد که بدون شک با دیدن آن ها به وجد خواهید آمید و به زمان های گذشته برمیگردید.

[maxbutton id=1 ]

دکوراسیون لوکس با فرش کهنه باف برای فضای نشیمن شما

فرش

بیشتر بخوانید: فرش کهنه را نو بخرید

نکته جالب در خصوص این محصولات این است که فرش کهنه نما یا همان فرش کهنه باف با در هم آمیختن طرح های سنتی و ایرانی اما در قالب فرش ماشینی، محصولی نوظهور شناخته شده است که مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفت. حالا تصور کنید این فرش ها را اگر در خانه داشته باشید چه تغییراتی در دکوراسیونتان به وجود خواهد آمد. نیازی هم نیست در قدم اول حتما از اندازه بزرگ مثل فرش 12 متری و 9 متری استفاده کنید، همین که یک قالیچه هم در این سبک، وسط پذیرایی قرار بگیرد و مبلمان هم در اطراف آن جای داده شوند کافی است. معمولا کاربرد این فرش ها بیشتر در پذیرایی که مرکز توجه است می باشد برای مابقی فضاها بهتر است که از فرش های دیگری استفاده کنیم و بگذاریم این زیبایی مختص نشیمن و پذیرایی باشد.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید