تزئین اتاق خواب به کمک فرش گرد ماشینی

تزئین اتاق خواب به کمک فرش گرد ماشینی
فرش‌های گرد به دلیل تفاوت ابعاد، قابلیت مانور زیادی در دکوراسیون دارند. این فرش‌ها اگر از دسته فرش‌های لوکس و ظریف انتخاب شوند برای اتاق نشیمن و پذیرایی بهترین انتخاب هستند اما طرح‌های ساده‌تر و فانتزی آن حسی صمیمی و دوستانه ایجاد می کند که برای فضای اتاق خواب بسیار مناسب است. شاید فرش‌های گرد تا کنون خیلی مورد توجه نبوده اند اما با کمی خلاقیت این فرش‌ها جلوه بیشتری در دکوراسیون به وجود می آورند. برای استفاده از فرش دایره ماشینی باید به این نکته توجه کنید چیدمان مبلمان و سایر اجزای دکوراسیون با توجه به فرش‌های گرد تغییر می کند بنابراین برای استفاده آن‌ها در فضایی مانند اتاق پذیرایی به فضای زیادی نیاز دارید. البته برای فضایی مانند راهرو‌‌ها یا به عنوان پادری نیز کاربرد زیادی دارند و می توانند نقش ارتباطی بین اتاق‌‌ها ایجاد کنند.

فرش دایره ماشینی در اتاق خواب

از آنجایی که شکل فرش، دایره است و خطوط صاف و زاویه دار در آن وجود ندارد فرش حس انعطاف و آهنگینی به محیط القا می کند که به همین دلیل اگر در ابعاد مناسب انتخاب شود در فضاهای مختلفی از دکوراسیون جای می گیرد و مدام می توانید آن را در قسمت‌های مختلف جا به جا کنید. فرش ماشینی در انواع مختلفی دارای فرش دایره است که با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

ایجاد نقطه کانونی در اتاق خواب با استفاده از فرش گرد!

فرش گرد به تنهایی می تواند برای تزئین اتاق خواب در گوشه ای از آن پهن شود و تنها یک صندلی یا یک گلدان کوچک روی آن قرار گیرد. به کمک این چیدمان فضای جدیدی در اتاق ایجاد شده که برای گفت و گوی دوستانه یا مطالعه کتاب بهترین فرصت است. حتی اگر صندلی در اختیار ندارید می توانید از چند کوسن متناسب با اجزای دکوراسیون استفاده کنید. اما پیشنهاد می کنم اگر قرار است از فرش دایره ماشینی به عنوان فضایی مستقل استفاده شود بهتر است در عین هماهنگی با دکوراسیون کمی متفاوت‌تر به نظر برسد.یافتن نقطه مرکزی و ارتباط دهنده با فرش گرد

خرید

[maxbutton id=5 url=https://dl.imerdas.com/fa/carpet/group/3/فرش-گرد-و-کناره-و-پادری text=فرش گرد ، کناره ، پادری ]

اگر فضای اتاق خواب شما به اندازه کافی بزرگ باشد می توانید از یک فرش دایره ماشینی با ابعاد متوسط به عنوان نقطه مرکزی اتاق استفاده کنید؛ در واقع در جایی که بین اجزای دیگر قرار گیرد و فضایی ارتباطی بین آن‌ها ایجاد کند. در این چیدمان نقش فرش گرد در ایجاد پیوستگی اجزا بسیار اهمیت دارد و شما برای هر بار رفت و آمد به قسمتی از اتاق لازم است که از روی آن رد شوید،‌ در واقع فرش گرد در مرکز قرار دارد و سایر اجزا حول آن چیده شده اند در حالی که در چیدمان نقطه کانونی، فرش دایره ممکن است در گوشه ای از اتاق و در فضایی دور‌تر قرار گیرد.

استفاده از فرش دایره ماشینی تنها برای تزئین اتاق

فرش دایره و بیضی با قدرت زیادی نمای فضا را عوض می کند که به همین دلیل می توان آن را تنها برای استفاده تزئینی در فضا استفاده کرد. در این چیدمان معمولا گوشه ای از فرش زیر تخت خواب قرار می گیرد و به عنوان یک اکسسوری به فضا اضافه می شود. نمونه‌های لوکس فرش گرد مانند فرش چرم و پوست برای قرار دادن روی مبلمان یا تخت خواب به منظور زیبایی کاربرد فراوانی دارد حتی این فرش‌ها به دلیل زیبایی و کاربرد تزئینی‌شان در گوشه ای از اتاق روی فرش‌های دیگر نیز قرار می گیرند.نقش پوشانندگی فرش گرد

فرش

بیشتر بخوانید: فرش پادری فقط یه پادری نیست

اگر می خواهید از این فرش تنها به عنوان کفپوش و برای پوشانندگی فضا استفاده کنید باید این موضوع را مد نظر داشته باشید که فرش گرد تمام سطوح را پوشش نمی دهد و قطعا قسمتی از فضا خالی می ماند. بنابراین بهتر است پوششی دیگر برای کف اتاق انتخاب کنید یا به سراغ فرش‌های مستطیل و مربع بروید.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید