جدیدترین مدل فرش

جدیدترین مدل فرش
سبک دکوراسیون منزل شما چیه؟همه ما به دنبال تنوع فراوان و همچنین داشتن وسایل جدید هستیم. این تنوع در دکوراسیون منزل هم به وضوح مشاهده میشه. خونه رو با حضور فرش زیبا و جدید که در زیر مبلمان پهن شده و جلوه مبلمان رو بیشتر میکنه تصور کنین. اما این فرش جدید چه مدلی میتونه باشه؟ فرش نیپسل نو ، فرش 1500 شانه ، فرش چهل تکه و یا مدل های دیگر؟ همیشه به فرشی که تازه وارد بازار شده، جدید نمیگن. پس دنبال یه فرش تازه وارد نباشین! یه سوالی که برای خریدار فرش به وجود میاد این هست که چه فرشی برای پذیرایی مناسبه؟ این مهمترین موضوع هست که موقع انتخاب فرشی که قراره زیر پاتون پهن بشه یا زیر مبلمان خودنمایی کنه باید بهش توجه کرد. بعد از دکوراسیون و سبک اون، به رنگ فرش توجه زیادی کنین چرا که این رنگ هاست که به زندگی جون میبخشه و روح و طراوت رو به خونه شما میاره.

فرش کلاژ (چهل تکه)

فرش

[maxbutton id=1 ]

فرش چهل تکه به عنوان یه فرش لوکس و بی نظیر که میتونه دنیایی از رنگ رو به خونه شما بیاره. اما آیا واقعا این یه فرش چهل تکه هست؟ اصطلاح فرش چهل تکه به خاطر حضور تکه های مختلف و متفاوت از فرش است که در کنار هم قرار گرفته و این فرش لوکس رو تشکیل دادن. اگه دوست دارین یه فرش جذاب و چشم گیر داشته باشین و حاضرین خوب هزینه کنید، فرش کلاژ یا همون فرش چهل تکه گزینه خوبی هست. اصل این فرش به صورت دستباف و در اندازه های 2 متری تا 12 متری تولید میشه اما این روزا با حضور تکنولوژی برتر که در زمینه نساجی در حال پیشرفت فرش چهل تکه ماشینی هم تولید میشه.فرش چرم و پوستجدیدترین یه فرش دیگه که نمیشه اسمشو فرش مخصوص نشیمن گذاشت فرش چرم و پوست هست. اما یعنی چی فرشیه که مناسب اتاق نشیمن نیست؟ فرش چرم و پوست خاصیت راحتی رو برای نشستن مستقیم روی خودش نداره. جنبه تزئینی این فرش به جنبه راحتی و قابلیت نشستن روی اون غلبه داره. این فرش فقط مخصوص روی زمین انداختن نیست و میشه از اون به عنوان دیوارکوب هم استفاده کرد. فضای مدرن فانتزی یا فضای کلاسیک فرقی نداره. فرش چرم و پوست قابلیت استفاده شدن در هر فضا و دکوراسیونی رو داره.فرش کلاریسجدیدترین تصویر دلخواهتون رو زیر پاهاتون ببینین! فرش کلاریس یا فرش جوهر افشان رو میتونین از نسل جدید فرش ماشینی بدونین. فرش کلاریس این امکان رو بهتون میده که تصویر دلخواهتون رو به کارخونه بسپارین تا روی فرش چاپ کنه و بهتون تحویل بده. درسته که در اصطلاح به این فرش ها چاپی میگن اما در حقیقت رنگ و خطوط تصویر به ریشه این فرش تزریق میشه و امکان از بین رفتن رنگ موقع شستن فرش وجود نداره.فرش 1500 شانهجدیدترین

بیشتربخوانید: در تکمیل دکوراسیون، از فرش ماشینی کلاسیک کمک بگیرید

اما اگر دنبال یه فرش کلاسیک هستین، فرش 1500 شانه که اخیرا وارد بازار شده میتونه نیاز شما رو برای زیباتر شدن فضای زندگیتون رفع کنه. به خاطر تعداد شانه زیادی که داره فرشی ریز نقش و ریزبافت هست. درسته که هزینه خرید فرش جدید و زیبا در اوضاع اقتصادی این روزا کمی بالاست اما میتونین از فروشگاه فرش مرداس کمک بگیرین و از امکانات خرید اقساط فرش که برای خریدار فراهم آورده استفاده کنین.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید