خانه های نقلی امروزی را چگونه فرش کنیم؟

خانه های نقلی امروزی را چگونه فرش کنیم؟
فضای خانه های امروزی به قدری کوچک و نقلی شده است که گاهی اوقات در بعضی از خانه ها دیگر جایی برای نفس کشیدن هم نیست. دیگر مثل روزگاران قدیم خانه ها آنقدر بزرگ و وسیع نیستند که بتوان چندین تخته فرش با چند دست مبلمان خرید و خانه را بزرگ و زیبا جلوه داد، دیگر در ساخت خانه ها، پذیرایی با اتاق نشیمن قاطی شده به همین خاطر است که در چند سال اخیر مسئله دکوراسیون و چیدمان اهمیت زیادی پیدا کرده است چون در حال حاضر با فضای کمی که در اختیار داریم باید هنر آن را داشته باشیم که بتوانیم از فضای کوچک خانه ای رویایی و لوکس بسازیم.چیدمان دکوراسیون آپارتمان های کوچک قلق هایی دارد که با دانستن آنها هیچ خانه ای کوچک به نظر نخواهد رسید پس با ما همراه باشید تا این ترفندها را بهتون آموزش دهیم.

فرش رنگ روشن انتخاب کنید

بهترین رنگ برای خرید فرش البته برای فضاهای کوچک رنگ روشن است فرش کرم محیط کوچکی که دارید را بزرگتر نشان خواهد داد البته دقت داشته باشید که یک مقدار رنگ فرشتان از رنگ مبلمان تان گرم تر باشد شاید از این نظر تناسب و هماهنگی بیشتری ایجاد شود. حتی اگر که دو رنگ متفاوتی را برای فرش و مبلمان تان انتخاب کنید باز فضایتان دنج تر و لوکس تر خواهد بود.

فرش بزرگ انتخاب کنید

فرش

[maxbutton id=1 ]

عقیده برخی از افراد این است که برای اتاق های کوچک باید فرش کوچک هم انتخاب کرد در حالی که این نظر کاملا اشتباه است و بیشتر اتاق یا پذیرایی تان را کوچکتر خواهد شد ودقت داشته باشید که اگر خواستید فرش پذیرایی یا فرش اتاق خواب تهیه کنید فرشتان بزرگ یا به اندازه اتاق باشد البته منظورم این نیست که کل فضا را بپوشانید، سعی کنید کمی کفپوش ها نمایان باشد.پرده های رنگی و طرح دار ممنوعشاید به نظرتان عجیب بیاید اما استفاده از پرده های رنگی در پذیرایی می تواند حسابی فضا را شلوغ کند و به هم بریزد برای اینکه فضا به دور از شلوغی باشد بهتر است از پرده های رنگ روشن و بیشتر طرح های ساده استفاده کنید به خصوص کرم و سفید این دو رنگ یک جورایی معجزه می کند. در ضمن رنگ فرشتان با پرده ها همخوانی و هماهنگی داشته باشد. تا حالا دیده اید منازل شیک و لوکس چقدر آرام هستند؟ همه اش مال همین پرده های ساده و رنگ روشن است.

بیشتر بخوانید: کرمان و هنر قالی بافی و مبل قالی

برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید