خرید فرش شنل برای دکوراسیون مدرن

خرید فرش شنل برای دکوراسیون مدرن
دکوراسیون‌های امروزی حال و هوای متفاوتی دارند و از این جهت طراحان وسایل داخلی خانه، سعی در ارائه کالاهایی مطابق نیاز افراد و با توجه به سبک‌های امروزی دارند. چیزی که علاوه بر کیفیت راضی کننده با انواع دکوراسیون امروزی هماهنگ باشد و هزینه اضافی برای خانواده‌ها ایجاد نکند. صنعت فرش‌بافی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با وجود طرح‌های زیبای فرش ماشینی کلاسیک در زمینه فرش‌های مدرن نیز به خوبی فعالیت داشته و فرش‌هایی مطابق سلیقه روز به بازار عرضه کرده است که یکی از این مدل ها، به نام فرش شنل در بازار جا افتاده است پس شما نیز از خرید فرش شنل به عنوان یک فرش خاص غافل نشوید.شناخت دکوراسیون‌های مدرنقبل از هرچیزی لازم است بدانید که مدرن یک کلمه لاتین است که در زبان فارسی به معنای تازه و جدید‌‌ ترجمه می شود بنابر این هر چیزی که تازه و جدید باشد را می توان مدرن نامید. این خاصیت در دکوراسیون مدرن کمک می کند تا برای وسایل خانه به دنبال طراحی‌هایی جدید باشیم و وسایلی با ظاهر متفاوت انتخاب کنیم. این سبک بدون استفاده از الگوهای پیچیده و با بهره گیری از طرح‌های ساده و یکدست شیوه ای جدید از طراحی داخلی خانه را تعریف کرده است. در این دکوراسیون‌ها؛ مبلمان،‌ فرش و سایر اجزا طوری طراحی شده اند که غالبا به تنهایی ویژگی‌های مدرن را به همراه دارند و در طراحی‌های آن از نهایت سادگی، خطوط کم، بدون تزئینات اضافه و غیر ضروری استفاده می شود.

[maxbutton id=5 url=https://dl.imerdas.com/fa/carpet/group/1/فرش-مدرن text=خرید فرش مدرن ]

توجه بازار به فرش‌های ماشینی مدرنعلی رغم این که فرش‌های دستباف با طرح‌های سنتی از نظر زیبایی و دوام مثال زدنی هستند و حتی نمونه‌هایی از آن‌ها در ‌‌ترکیبی از دکوراسیون‌های مدرن کاربرد دارند اما پیدا کردن فرش دستباف با طراحی مدرن‌‌تر کار ساده ای نیست چون اکثر نقوش آن از طرح‌های اصیل ایرانی گرفته می شود از طرفی با توجه به قیمت بالا، تهیه آن برای خیلی از خانواده‌ها مقدور نیست. این دلایل کمک کرده است تا حضور فرش‌های ماشینی پررنگ‌‌تر دیده شوند و به خوبی بتوانند نیاز و سلیقه مشتری را برطرف کنند همین طور هزینه تهیه فرش‌های ماشینی در مقایسه با فرش دستباف بسیار پایین‌‌تر است و از طرفی تنوع بالایی در تمام سبک‌ها دارند. ارائه فرش مدرن ، فرش فانتزی ، فرش کودک و ... همه از مدل‌هایی هستند که شاید در میان فرش‌های دستباف پیدا نشوند از این رو فرش‌های ماشینی مدرن توجه زیادی به خود جلب کرده اند.

خرید فرش شنل ، بهترین انتخاب برای دکوراسیون مدرن و فانتزی

خرید

بیشتر بخوانید: قیمت فرش مدرن چند است؟

شناخت بیشتر از فرش‌ها انتخاب ما را ساده‌‌تر کرده و ما را به سمت چیزی که می خواهیم هدایت می کند. این شناخت از بافت فرش، ‌‌‌تراکم و جنس نخ‌های استفاده شده در آن‌ها‌ گرفته تا هماهنگی فرش با دکوراسیون خانه همگی در انتخاب کفپوش مناسب تاثیر گذار است. دکوراسیون‌های مدرن ویژگی‌های ظاهری متفاوتی دارند که برای انتخاب اجزای دکوراسیون باید آن‌ها را مد نظر داشت. فرش‌های مدرن که متناسب با این دکوراسیون‌ها تولید می شوند از ویژگی‌های ظاهری متفاوت و امروزی برخوردارند. فرش بلژیکی یا همان فرش شنل یکی از انواع فرش‌های مدرن است که با طراحی ساده بر گرفته از اشکال هندسی و الگوهای گرافیکی طرح‌های مدرن را تکمیل می کند. خطوط منحنی، فرم ساده طرح‌ها، خلوت بودن و ... از ویژگی‌هایست که به دکوراسیون‌های مدرن جذابیت فوق العاده ای می دهد که همه آن‌ها را با خرید فرش شنل می توانسد در دکوراسیون خود ببینید. بنابراین می توان نتیجه گرفت خرید فرش شنل برای سبک‌های مدرن انتخاب مناسبی است که به درستی با سایر اجزا هماهنگ می شود.

قبل از خرید فرش شنل ، آن را دقیق‌تر نگاه کنیم

فرش شنل علاوه بر ظاهری مناسب برای دکوراسیون‌‌‌های مدرن، از نظر بافت و کیفیت در دسته بندی فرش های با کیفیت قرار می گیرد.
  • در بافت این فرش از نخ‌‌‌های پلی استر براق استفاده می شود که نمای زیبای فرش را بیشتر می کند و از طرفی یکی از ویژگی‌‌‌های دکوراسیون‌‌‌های مدرن استفاده از اجزای صاف، ‌صیقلی و براق است که این ویژگی را فرش شنل به خوبی پوشش داده است.
  • فرش‌‌‌های شنل سبک هستند و جابه‌جایی آن‌‌‌ها کار سختی نیست و چون از لایه ای لاتکس پشت آن استفاده شده است روی زمین سر نمی خورد.
  • این فرش یک ویژگی مهم دارد و آن عدم پرزدهی فرش است که به همین دلیل برای افرادی که آلرژی دارند نیز قابل استفاده است.
  • تمامی ویژگی‌ها در کنار قیمت مناسب، تردید برای خرید فرش شنل را از بین می برد.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید