دردسرهای خرید از فروشگاه فرش فیزیکی

دردسرهای خرید از فروشگاه فرش فیزیکی

خرید از فروشگاه فرش فیزیکی

دیگه این روزا کمتر کسی پیدا میشه که یه گوشی هوشمند توی دستش دیده نشه و توی فضای مجازی در حال گشتن نباشه. حالا همین فضای مجازی کم کم داره تمام روند زندگی ما رو به دست میگیره، به طوری که دیگه برای هر کالایی یه سایت فروش آنلاین یا یه اپلیکیشن راه اندازی شده و در عرض چند دقیقه میشه خریدی راحت انجام داد. از خرید خوراکی و لوازم خانگی مثل وسایل صوتی، فرش ، و ... گرفته تا خرید خانه و ماشین و هزار تا چیز دیگه. از ترافیک شهری و اتلاف وقت در امان باشید فروشگاه فرش یکی از خریدای مهم برای هر خونه ای خرید فرش هست. فراگیر شدن استفاده از دنیای مجازی از یه طرف و از طرف دیگه بیزاری مردم از رفت و آمد توی ترافیکای خسته کننده و زمان بر سطح شهر اونم توی هوایی که اکثر روزا آلوده هست باعث شده تا خیلی از افراد از این فرصت استفاده کنن و یه فروشگاه آنلاین راه بندازن که این وسط، فروشگاه آنلاین فرش هم کم نیست. ولی نمیشه به هر فروشگاهی به راحتی اعتماد کرد چرا که فرش کالای ارزون قیمتی نیست که بشه یه خرید عجولانه انجام داد و بعدم یه کالای نامرغوب تحویل گرفت. در دام قیمت ارزان فرش گرفتار نشید! فروشگاه فرش

[maxbutton id="1" ]

به هر فروشگاه فرش ارائه دهنده کالای ارزون قیمت اعتماد نکنین چرا که فضای رقابتی فروش آنلاین اونم توی اوضاع نابسامان اقتصادی که این روزها افسار بازار رو به دست گرفته باعث شد که فروشنده ها اجناس با الیاف غیر استاندارد رو به عنوان جنس درجه یک و با قیمت پایین تر از دیگر رقبا در دسترس خریدارها قرار بدن و بسیاری از مردم هم با نداشتن آگاهی اولیه از جنس فرش در دام این فروشنده ها گرفتار بشن. پس سریع گول قیمت ارزان به خصوص در فرش ماشینی رو نخورین و مراقب باشین. چگونه می شود به خرید اینترنتی فرش اعتماد کرد؟

فروشگاه فرش بیشتر بخوانید: فرش ماشینی تقلبی نخرید!

درسته که کمی اعتماد و هزینه کردن برای خرید آنلاین اونم بابت کالایی مثل فرش سخته اما وقتی میشه خیلی راحت بیشترین مدل و تنوع رو توی فروشگاه اینترنتی ، یه جا و در کنار هم دید و مقایسه کرد، چه کاریه که بشینی داخل ماشین و یه راه طولانی بری تا به بازار و فروشگاه فرش برسی و تعداد محدودی رنگ و طرح رو ببینی. دلیل محدودیت طرح و مدل ها در فروشگاه های سطح شهر، کمبود فضا برای آوردن تمام نمونه هاب تولید شده، هزینه انتقال و ... هست. به خصوص که در صورت خرید حضوری، مالیات و هزینه فضا هم به قیمت اصلی فرش اضافه میشه. فروشگاه اینترنتی فرش مرداس موقع خرید به صورت آنلاین، حتما به وبسایتی مراجعه کنین که کالای با ضمانت و شناسنامه رو به شما تحویل بده. فروشگاه آنلاین فرش مرداس برای آسایش و جلب رضایت مشتریان، با رائه خدماتی مثل ارسال رایگان کالا به همراه ضمانت نامه معتبر اصالت و کیفیت فرش و همچنین فراهم آوردن امکان پرداخت وجه بعد از تحویل و اعلام رضایت شما از کالا، برای شما خریدی امن و با اطمینان خاطر رقم می زند.

برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید