فرشی با قدمت چند ساله به خانه ببرید

فرشی با قدمت چند ساله به خانه ببرید
یکی از سبک های جذاب و پر طرفدار در دکوراسیون های مدرن و امروزی استفاده از عناصر و اجزا قدیمی است. این ویژگی کمک می کند تا دکوراسیون مدرن در کنار این اجزا حال و هوایی اصیل پیدا کند. دلنشین بودن این سبک از ترکیب ماهرانه معماری مدرن با هنر دوره های تاریخی نشات می گیرد. وقتی در این دکوراسیون ها قرار می گیرید گویی در دو زمان و دو دنیای متفاوت هستید. هماهنگی اجزا در این دکوراسیون ها اهمیت ویژه ای دارد و گاهی ممکن است به چالش تبدیل شود. وسایلی مانند ظروف عتیقه یا فرش های قدیمی و ... گزینه مناسبی برای ایجاد این نوع چیدمان ها هستند. دی‌یگو کی‌سی و استفانو گورنی از طراحان خبره در منطقه مانتوآ، ایتالیا هستند که با بازسازی یک ساختمان قدیمی و حفظ آثار هنری آن،‌ این تلفیق را به خوبی ایجاد کرده اند.

دکوراسیونی متفاوت را با فرش وینتیج تجربه کنید

فرش ها از عنصرهای اصلی دکوراسیون هستند که به کمک آن ها می توان سبک چیدمان خانه را عوض کرد. فرش وینتیج برای ترکیب دکوراسیون مدرن و سنتی بسیار ایده آل است. می دانیم که هرچه از طول عمر فرش دستباف بگذرد و در واقع پاخورده شوند‌، ارزشمندتر می شوند. فرش های کهنه نما این حس را به خوبی منتقل می کنند. این سبک از سلیقه تنها به ایرانی ها اختصاص ندارد و در کشورهای دیگر نیز طرفدار دارد که در زبان لاتین به آن وینتیج می گویند. اما حالا فرش وینتج چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ فرش

[maxbutton id=5 url=https://dl.imerdas.com/fa/carpet/group/2/فرش-لوکس text=خرید فرش لوکس ]

این فرش از انواع فرش های دستباف و لوکس است. در واقع فرش های نفیس دستباف و قدیمی طی چند فرآیند مانند دواشور، سنگ شور، قرار دادن در معرض نور آفتاب و ... ظاهری کهنه و کدر پیدا می کنند و مانند یک عتیقه در خانه شما می درخشند. در این سبک دکوراسیون از عناصری با خطوط نرم و ابعاد متوسط استفاده می شود تا حس سادگی و خودمانی در فضا ایجاد کند. رنگ های مناسب برای این سبک معمولا بژ، کرم، زرد و قهوه ای روشن است. فرش وینتیج نیز با داشتن ظاهری ساده و رنگ های محو در این دکوراسیون به خوبی قرار می گیرد. از آنجایی که فرش وینتیج نمایی لوکس و شکیل دارند برای استفاده در فضای پذیرایی گزینه خیلی خوبی هستند. این فرش جز دسته فرش های گران محسوب می شود که شاید برای فضایی مانند اتاق خواب ها و یا آشپزخانه مقرون به صرفه نباشد.

فرش وینتیج کیفیت بسیار عالی دارند

فرش های کهنه نما و یا وینتیج از فرش های دستباف قدیمی تهیه می شوند که کیفیت و طول عمر خوبی دارند. تولید کنندگان شدت رنگ در این فرش را کاهش می دهند و سعی می کنند حالت ساییدگی ایجاد کنند تا فرش کهنه تر جلوه کند. این فرش ها بافت بسیار خوبی دارند، فقط با فرآیندی نخ خاب آن ها از بین می رود که به همین دلیل نسبت به فرش های دستباف نازک تر هستند و سطح براقی دارند. اعمالی که روی فرش انجام می شود تنها ظاهر فرش را کهنه نشان می دهد و به فرش آسیبی نمی زند. حتی می توان گفت این فرش به دلیل مراحل سختی که پشت سر می گذارد دوام بیشتری دارد. آن ها در مقابل رطوبت، گرما، شست و شو مقاوم هستند و رنگ های آن تثبیت شده است.

رقابت فرش های وینتیج در بازار

فرش

بیشتر بخوانید: خرید فرش لوکس دستباف یا ماشینی، کدام به نفعتان خواهد بود؟

فرش های کهنه نما کیفیت بسیار عالی دارند و قیمت آن ها در بازار گران است اما همچنان در مقابل فرش های دستباف قیمت پایین تری دارند. پس از اگر بودجه شما برای خرید فرش های دستباف کافی نیست می توانید به سراغ این نمونه ها بروید. فرش وینتیج تمام زیبایی که از فرش دستباف می خواهید به خانه شما می دهد. از این فرش برای صادرات نیز استفاده می شود که فروش بسیار خوبی دارند. در هنگام خرید فرش وینتیج حتما باید دقت کنید تا افراد سود جو فرش هایی با کیفیت پایین و یا آسیب دیده را به جای فرش های وینتیج به شما معرفی نکنند. بهترین راه برای خریدن کردن با خیال راحت مراجعه به فروشگاه هایی است که ضمانت فرش دارند. فروشگاه اینترنتی فرش مرداس یکی از فروشگاه های معتبر اینترنتی است که در زمینه فرش فعالیت می کند، این فروشگاه فرش های متنوع و زیبایی ارائه می دهد که جنس و کیفیت آن ها را تضمین می کند و شما می توانید با خیالی آسوده در کمترین زمان فرش دلخواه خود را از این فروشگاه تهیه کنید.   
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید