فرش سرمه ای رو با چه مبلمانی ست کنیم؟

فرش سرمه ای رو با چه مبلمانی ست کنیم؟
دغدغه خیلی از ما خانم های خانه دار تزئین و هماهنگ کردن فضای داخلی خونه به خصوص پذیرایی هست یعنی جایی که همه ما اهمیت زیادی براش قائلیم. ترکیب های ماهرانه ای که میتونیم به وسیله فرش و مبلمان توی این فضا ایجاد کنیم همه چی رو متحول خواهد میکنه. در واقع اگر نتونیم اجزائی مثل مبلمان و فرش رو با هم ست کنیم خونه ای ناهماهنگ و زشت خواهیم داشت . البته هماهنگی در پذیرایی یا هر جای دیگه بسته به نوع مبلمان و نوع و طرح فرش متفاوت خواهد بود و فرق خواهد کرد مثلا خود من چون فرش سرمه ای خریده بودم تا مدت ها درگیر این بودم که چه مبلمانی رو میتونم با این رنگ فرش ست کنم؟فرش های تیره با کمی دقت در دکوراسیون جذاب می شوندهمانطور که میدونین فرش سرمه ای یکی از رنگ هایی هست که در چند سال اخیر خیلی زود تونسته بین ایرانیان محبوب بشه. این نوع رنگ، اکثرا در خونه هایی که سبک کلاسیک دارن استفاده میشه اما بعضی اوقات حتی تو فضاهای مدرن هم خیلی زیبا با همه چیز هماهنگ شده چون یه رنگ شیک و سنگین هست و میتونه به فضامون اصالت بده و معمولا به خاطر تیره بودنش با همه چیز ست میشه.

فرش

[maxbutton id=1 ]

اگر که همیشه رنگ مشکی براتون جذاب و دوست داشتنی بوده باید بدونین که این رنگ بعد از مدتی شما رو خسته و دلزده میکنه و در روحیه شما اثر میذاره. هم چنین رنگ مشکی، بیشتر فضا رو بسته و تاریک نشون میده پس سرمه ای یه جایگزین خیلی خوب برای رنگ مشکی میتونه باشه.

فرش سرمه ای با چه مبلمانی ست میشه؟

  • فرش سرمه ای با مبلمان سفید

اگر که فرش سرمه ای رو برای پذیرایی انتخاب کردین این نوید رو بهتون میدم که برای انتخاب مبلمان، دستتون خیلی بازه و میتونین مدل های متنوعی رو با این فرش ها ست کنین. مبلمان چوبی هم گزینه خوبی برای فرش سرمه ای خواهد بود.رنگ سفید چون در تضاد با رنگ سرمه ای هست به خوبی میتونه خانه رو برجسته و خاص نشون بده اگر که برای خرید مبلمان سفید، مشکلی ندارین حتما از این رنگ استفاده کنین. برای اینکه مبلمانی یک دست سفید نداشته باشین میتونین کوسن ها رو با رنگ های ترکیبی دیزاین کنین.
  • فرش سرمه ای با مبلمان زرشکی
معمولا خانه هایی که از فرش سرمه ای استفاده میکنن بیشتر دکوراسیونی کلاسیک و با شکوهی دارن این نوع فرش ها در هر جایی که استفاده بشن اصالت رو به خوبی نشون خواهند داد. زرشکی جزء رنگ های پرطرفداری هست که با رنگ سرمه ای هماهنگی زیادی داره اگر که رنگ فرش سرمه ای رو انتخاب کردین مبلمان زرشکی با رگه های مشکی میتونه براتون مناسب باشه.
  • فرش سرمه ای با مبلمان خاکستری
اگر که خونه ای بزرگ دارین استفاده از مبلمان خاکستری در کنار فرش سرمه ای یه دکوراسیون مجلل و البته مدرن رو براتون خواهد ساخت البته بهتره که از رنگ های ترکیبی دیگه هم در کنار این وسایل استفاده کنین مثلا پرده ها و کوسن ها رو با رنگ سفید تکمیل کنیم.

بیشتر بخوانید: چه فرشی با مبلمان کرم قهوه‌ای ست کنیم؟

  
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید