فرش مدرن دکوراسیون مدرن

فرش مدرن دکوراسیون مدرن

کدوم مدل از انواع فرش مدرن با دکوراسیون من هماهنگ میشه؟

حس و حال جامعه امروزی طوری شده که همه یه جورایی طرفدار سبک های مدرن شدن و از سبک های کلاسیک و اصیل خسته شدن. راستش خود من هم از سبک های مدرن بیشتر خوشم میاد تا سبک های کلاسیک و سنتی. خب مسلما وقتی تو خونه بیشتر لوازم و وسایل سمت و سویی مدرن دارن، نباید کفپوش ها رو نادیده بگیریم بلکه باید برای کف خونه چیزی رو انتخاب کنیم که هماهنگی زیادی با دیگر وسایل داشته باشه. به نظرم برای دکوراسیون مدرن باید فرش های مدرن تهیه بشه. شما نظرتون راجع به فرش مدرن چیه؟ تا به حال این فرشا رو برای خونتون انتخاب کردین؟

طرح های فرش مدرن 

فرش مدرن [maxbutton id="1" ]

فرش مدرن همان طور که از نامش پیداست با فرش کلاسیک زمین تا آسمون فرق دارن. طرح های این فرش ها بیشتر حالت سادگی رو به خودشون گرفتن و مثل طرح های کلاسیک شلوغ نیستن، رنگ هاشونم بیشتر تناژ ملایمی دارن مثل رنگ های صورتی کمرنگ، آبی ملایم، سفید و کرم. وقتی این فرش ها به خونه هامون وارد میشن، همه چیز رو تحت تاثیر خودشون قرار میدن و محیط رو برامون زیبا و دنج میکنن، البته اگه فضایی که برای این فرش ها در نظر گرفتیم کوچک باشه؛ چون این فرش ها رنگ های روشنی دارن میتونن محیط رو بزرگتر نشون بدن. دکوراسیون اتاق پذیرایی من هم کوچک هست دنبال فرشی میگردم که فضا رو بزرگتر نشون بده. به نظرم فرش مدرن میتونه انتخاب خوبی برای من باشه البته باید ببینم کدوم نوع از این فرش ها مناسب تره چون فرش مدرن هم انواع مختلفی داره. با فرش ترک دکوراسیونمان را به روز کنیم فرش مدرن

بیشتر بخوانید: در عمق فرش های ماشینی نفوذ کنید

گفته بودم که فرش مدرن انواع مختلفی داره اما کدوم مدل میتونه با دکوراسیون من هماهنگ بشه؟ فرش ترک یکی از دسته بندی های فرش مدرن هست که تونسته جای خودش رو هم تو دل ما و هم تو خونه های ما باز کنه. سبک و سیاق این فرش ها بیشتر به سمت طرح های ساده و رنگ های روشن در حرکته. فرش ترک جدید جوری بافته شده که نرمی و لطافت زیادی داره و کیفیت و دوام اون بالاست و هم داره به همین خاطر در همه جا قابل استفاده میشه. فرش ترک فانتزی ، فرش ترک کودک ، فرش شنل ترکیه اینا از انواع فرش ترک هستن که هم میتونیم در پذیرایی و هم در اتاق خواب و حتی اتاق کودکانمان استفاده کنیم. فقط این فرش ها چون رنگ های روشنی دارن باید خیلی مواظب باشیم و ازشون مراقبت کنیم چون نسبت به دیگر فرش ها بیشتر در معرض کثیفی هستن. فرش مدرن فرش مرینوس ترکیه یکی از برندهای معروف فرش ترک هست که هم اکنون نمایندگی فروش اینترنتی فرش ترک مرینوس در ایران تونسته این نوع فرش های زیبا رو به فروش برسونه. با خرید اینترنتی فرش ترکیه میتونیم طرح و رنگ های بیشتری رو ببینیم و بعد از مقایسه تصمیم به خرید بگیریم.

برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید