قبل از خرید فرش شگی این مطلب را بخوانید

قبل از خرید فرش شگی این مطلب را بخوانید
فرش های شگی یا همان فرش پرز بلند و نمونه هایی از فرش های ماشینی هستند که این روزها بسیار طرفدار دارند و این فرش ها از بهترین تولیداتی هستند که به دلیل سادگی، قابلیت هماهنگی با انواع دکوراسیون های مختلف را دارند.فرش های شگی از آن جایی که اصولاً جنبه تزئینی دارند نوعی فرش فانتزی به شمار می آیند و در سایزهای کوچک تولید می شوند. با توجه به سادگی و قابلیت هماهنگی و ست شدن با دکوراسیون های مختلف، خرید فرش شگی نظر طرفداران و علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است.

ویژگی های خرید فرش شگی برای دکوارسیون

  • این گونه فرش ها پاخور راحتی دارد یعنی اگر شما روی آن راه بروید کاملا احساس راحتی می کنید چون دارای پرز بلند و نرم است.
  • این فرش ها برای استفاده در اتاق بازی کودکان یا اتاق هایی که می خواهید در آن استراحت کنید مناسب می باشند.
  • فرش شگی وزن تقریبا سبکی دارد چرا که شیوه بافتشان متفاوت بوده و در آن از الیاف کمتری نسبت به فرش 1000 شانه، فرش 1200 شانه و دیگر مدل های فرش کلاسیک استفاده می شود.
  • این فرش ها از نظر شکل و فرم بافت با فرش های سنتی تفاوت دارند.
  • درخشندگی و براق بودن یکی دیگر از ویژگی های خاص این نوع فرش ها است زیرا از نخ های پلی استر و شگی در بافت اینگونه فرش ها استفاده می شود برای همین است که شگی ها جلوه ای براق و درخشندگی بیشتری نسبت به سایر فرش ها دارند.
  • همچنین این فرش فاقد پرزدهی بوده و به همین دلیل حساسیت نیز ایجاد نمی کنند.
  • فرش شگی به جهت ظاهر زیبا و مدرنی که دارد، برای فضاهایی چون اتاق خواب و نشیمن مناسب بوده و به دلیل داشتن ابعاد مختلف می توان از آنها به عنوان پادری نیز استفاده کرد. اما از آنجایی که گرد و غبار و خرده های غذا به راحتی در میان پرزهای آن گیر کرده و محل خوبی برای تجمع انواع باکتری محسوب می شود؛ به همین خاطر برای استفاده در محیط های پر رفت و آمدی چون آشپزخانه ایده آل به نظر نمی رسد. به علاوه خرید فرش شگی برای اتاق کودک نیز مناسب نیست زیرا اگر فرصت زیادی برای نظافت نداشته باشید ممکن است به پوست کودک شما لطمه وارد کند.

انواع فرش شگی

1. فرش شگی پرزبلند سه بعدی2. فرش شگی فلوکاتی یا سادهتعداد رنگ به کار رفته در این فرش ها کم است و معمولا رنگ های شاد و روشن مختلفی چون بنفش، نقره ای، کرم، نسکافه ای، صورتی، توسی جزو رنگ های مورد استفاده در فرش شگی می باشند که یکی از دلایل عمده استقبال مشتریان از این فرش ها در بازار، تنوع آن است. فرش شگی علاوه بر اینکه طیف رنگی متنوعی دارد، در قالب‌های مختلفی نیز عرضه می‌شود پس اگر به دنبال فرشی با شکل خاص و ویژه هستید بهتر است به فکر خرید فرش شگی باشید. شگی ها فقط به صورت گرد یا مستطیل تولید نمی‌شوند و نمونه‌های متنوعی از فرش شگی به شکل برگ یا قلب نیز در بازار موجود است که این تنوع را می توانید در فروشگاه اینترنتی فرش مرداس مشاهده کنید.

خرید

بیشتر بخوانید: جدیدترین و امروزی ترین فرش اینجاست!

مکان های مورد استفاده فرش شگی این فرش ها به خاطر ظاهر زیبایی که دارند در اتاق خواب، اتاق نوجوانان و تقریبا در هر فضایی استفاده می شوند و به دلیل رنگ و طرح جذاب اما ساده ای که دارند یکی از فرش های محبوب به شمار می آیند که اگر یک فرش خاص و در عین حال ساده می خواهید، خرید فرش شگی می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد. فرش های شگی همواره با وجود کیفیت خوب و قیمت های متوسطی که داشته تمامی افراد قادر به خرید آنها هستند. شما برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت فرش شگی می توانید به سایت فروشگاه معتبر فرش مرداس مراجعه کنید تا از نحوه خرید اقساطی آنها نیز مطلع شوید.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید