پرکاربردترین شلف های دیواری

پرکاربردترین شلف های دیواری
حتما تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید دکوراسیون منزلتان را تغییر دهید و یا نوعی تنوع در آن ایجاد کنید. تغییر کلی دکوراسیون خانه می تواند هزینه های زیادی را با خود به همراه داشته باشد. اما خب جای نگرانی برای آن دسته از افرادی که می خواهند با کمترین هزینه تغییرات جالبی را ایجاد کنند، نیست زیرا روش های بسیاری در طراحی دکوراسیون داخلی وجود دارد که شما می توانید با پرداخت کمترین هزینه ها زیباترین تغییرات را در منزلتان ایجاد کنید.یکی از تغییرات ساده ای که در این رابطه وجود دارد، استفاده از انواع شلف های دیواری است. شلف ها در واقع نوعی قفسه هستند که بر روی دیوار قابل نصب بوده و یا حتی در مواردی همانند میز بر روی سطح زمین قرار می گیرند. همچنین انواع مختلفی داشته و می توانند کاربردهای زیادی نیز داشته باشند.

وجود تنوع در ابعاد، شکل ظاهری و جنس شلف های دیواری

قبل از هر چیز بهتر است بدانید که شلف های دیواری انواع گوناگونی داشته و به همین خاطر با هر سبک و سلیقه ای که دارید، می توانید مدل مورد نظرتان را پیدا کنید. شاید شما شلف را برای فضای کوچکی بخواهید و یا برعکس تصمیم داشته باشید که اندازه بزرگ آن را تهیه نمایید. باید بدانید که جای هیچ نگرانی وجود ندارد زیرا شما می توانید شلف ها را در ابعاد و اندازه های مختلفی مشاهده کرده و متناسب با نیازتان بهترین آنها را تهیه کنید.همچنین مورد دیگری که در رابطه با شلف ها وجود دارد، این است که شما می توانید آنها را با انواع طرح های مختلف بیابید. یعنی شلف ها در نقش های گوناگونی طراحی شده و این موضوع باز هم این اختیار را به شما می دهد که مطابق با سلیقه تان به دنبال طرح و نقش مورد علاقه تان بگردید. جدا از اینها فراموش نکنید که انواع آن را می توانید در جنس های مختلف شیشه ای، انواع چوبی، فلزی و... بیابید.

شلف

آشنایی با کاربردهای شلف های دیواری

اگر با شلف ها آشنایی چندانی نداشته باشید، ممکن است با خود فکر کنید که آنها را تنها می توان به دیوار نصب کرد و وسایلی را جهت تزئین و زیبایی بر روی آن قرار داد. اگرچه این طرز تفکر درست است، اما همه کارایی شلف ها را شامل نمی شود چرا که شما می توانید از آن استفاده های کاربردی تری نیز داشته باشید.در زمینه تزئینی، که کاربرد شلف ها کاملا واضح است. شما می توانید شلفی را به دیوار نصب کرده و تعدادی وسایل فانتزی و مدرن را بر روی آن قرار دهید تا از این طریق فضای مورد نظرتان از سادگی خارج شده و ظاهری چشم نواز به خود بگیرد. اما شما در کنار این موضوع می توانید استفاده های دیگری نیز از آنها داشته باشید.مثلا می توانید از آنها به عنوان قفسه کتاب استفاده نمایید. همچنین می توانید نمونه هایی از شلف را در سرویس های بهداشتی بکار برده و وسایلی مانند حوله و مواردی از این دست را بواسطه آن نگهداری کنید. یکی دیگر از کارایی های شلف این است که می توانید نمونه های پایه دار آن را برای اتاقتان تهیه کرده و وسایل ضروری و پرکاربردتان را در آن قرار دهید تا دسترسی ساده تری به وسایل مورد نیازتان داشته باشید.شلف های نوری

شلف

پیشنهاد ما برای مطالعه: چیدمان منزل به سبک خودمونی!

در میان انواع شلف های دیواری نمونه های نوری آن جذاب تر به نظر می رسد زیرا در آن صورت نمای وسیله ای که در شلف قرار داده اید، به واسطه نور ملایمی که در اطراف آن وجود دارد، چند برابر می شود. حال بد نیست بدانید که شلف های نوری به دو دسته تقسیم می شوند. به بیان واضح تر دسته ای از شلف های نوری به واسطه هالوژن ها روشنایی دارند. همانطور که می دانید، استفاده از هالوژن ها مقرون به صرفه نبوده و جدا از آن گرمای زیادی را نیز تولید می کنند.اما در کنار شلف های هالوژنی نوع دیگری از شلف های نوری وجود دارد که بواسطه نوارهای LED به فضای اطراف خود روشنایی می بخشند. به نظر می رسد که شلف های نوری LED با استقبال بیشتری مواجه شوند. چرا که استفاده از آنها هم هزینه کمتری داشته و هم گرمای هالوژن ها را در طولانی مدت با خود به همراه ندارند.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید