آن چه باید قبل از خرید فرش 1200 شانه بدانید

آن چه باید قبل از خرید فرش 1200 شانه بدانید
اگر قیمت فرش برای شما اهمیتی نداره و فقط دنبال یه فرش کلاسیک زیبا و کم نظیر هستین، خرید فرش 1200 شانه انتخاب خوبیه. تا چندی پیش برترین فرش ماشینی کلاسیک رو فرش 1200 شانه میدونستن اما حالا فرش 1500 شانه به بازار اومده و این برتری رو از آن خودش کرده.

خرید فرش 1200 شانه برای کدوم فضا مناسبه؟

فرقی نمیکنه که فرش رو برای اتاق خواب بخواین یا اتاق نشیمن. انتخاب با شماست اما این رو بدونین که خرید فرش 1200 شانه برای هر سبک دکوراسیونی مناسب نیست. اگر دکوراسیون کلاسیک و کمی سنتی دارین، اگر حاضرین برای این دکور یه هزینه خوب بپردازین، فرش 1200 شانه بخرین چون به خاطر تعداد شانه بالایی که داره یعنی گره های ریشه فرش زیاده و فرشی ظریف و ریزبافت هست که لطافت و ریز نقشیش اون رو برای اتاق پذیرایی مناسب جلوه میده. اما این سلیقه ای هست و بستگی به نظر خودتون داره که برای چه فضایی مناسب تر بدونین.خصوصیات فرش 1200 شانه ماشینیخرید

[maxbutton id=5 url=https://dl.imerdas.com/fa/Carpet/Group/23/فرش-1200-شانه text=مدل فرش های 1200 شانه ]

فرش 1200 شانه با تراکم 3600 توسط کارخانه های مختلفی در کاشان، تبریز، مشهد، اصفهان و ... بافته میشه. این فرش به دلیل تراکم بافت بالایی که داره بسیار فشرده و محکم بوده و به راحتی پرزهای روی فرش کنار نمیرن و دست شما در بین اون نفوذ نمیکنه. این فرش خاص به خاطر بافت ریز و ظریفش به فرش دستباف شباهت زیادی داره. 8 رنگ؛ شامل قهوه ای، کرم، آبی فیروزه ای و ... در بافت این فرش ماشینی کلاسیک به کار میره.فرش 1200 شانه دارای یه ویژگی منحصر به فرد بوده و اونم گل برجسته بودنش هست. برای تولید فرش گل برجسته ابتدا به صورت معمولی با دستگاه های بافندگی و با نخ اکرولیک و تاپس تولید میشه و بعد از اون با عبور دادنش از دستگاه های مخصوص و حرارت دادن بخش های مورد نظر؛ ارتفاع قسمت هایی از نخ کمتر از سایر نواحی فرش شده و به این صورت برجستگی به وجود میاد.فرش 1200 شانه تولید کدوم برندها هست؟این فرش ماشینی فقط در اشکال مستطیل و ابعاد 12 متر، 9 متر و 6 متر نیست بلکه در اندازه های کوچکتر و به صورت فرش گرد ، بیضی، فرش پادری و کناره هم تولید میشه که در فروشگاه اینترنتی فرش مرداس تمامی این مدل ها موجود بوده و با قیمت درب کارخانه به دست خریداران میرسه. فرش 1200 شانه مشهد اردهال ، فرش 1200 شانه پاتریس ، فرش 1200 شانه زمرد مشهد ، فرش 1200 شانه افق کاشان و ... از نمونه های این زیرانداز هستن که با توجه به بودجه ای که دارین و طرح مورد نظرتون میتونین یکی از این برندها و تولید کننده ها رو انتخاب کنین و خریدتون رو انجام بدین.

بیشتر بخوانید: کیفیت و ارزانی را با هم داشته باشید!

برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید