بررسی تخصصی خرید فرش 700 شانه ماشینی

بررسی تخصصی خرید فرش 700 شانه ماشینی
یکی ار مهم ترین بخش های دکوراسیون منزل، وجود فرشی زیبا و هماهنگ با رنگ و سبک دکور منزل هست. پس کمتر کسی پیدا میشه که از خرید فرش فاکتور بگیره و اون رو از خونه حذف کنه. حالا فرقی نداره فرش اتاق خواب ، فرش آشپزخانه یا فرش پذیرایی ؛ در هر صورت وجودش لازمه. از بین انواع فرش ماشینی و فرش دستباف که تولید میشه، فرش ماشینی دارای طرفدارای بیشتری هست چون هم قیمت مناسبی داره و هم تنوع طرح و رنگش بیشتره.

دلایل خرید فرش 700 شانه ماشینی

خرید

[maxbutton id=3 ]

  1. قیمت مناسب: با وجود اینکه فرش های جدید و ظریف مثل فرش 1500 شانه ، فرش 1200 شانه یا فرش 1000 شانه توی بازار خودنمایی میکنن و جلوه و زیبایی دکوراسیون رو دو چندان میکنن اما همچنان خریدارای فرش 700 شانه از تعدادشون کم نشده چرا که قیمت این فرش مناسبه.
  2. ضخامت: یه فرش 700 شانه با تراکم 2550 درسته که خیلی ظریف نیست چرا که 700 شانه بودن اون باعث میشه از نخ های ضخیم در بافتش استفاده کنن به همین دلیل نمیشه خیلی ریزه کاری ها و ظرافت های طرح رو روی اون نشون داد اما این ضخامت نخ، موجب استحکام فرش میشه و برای اتاق های نشیمن و پر رفت و آمدی که پاخور کفپوش زیاده مناسب هست.
  3. جنس نخ: دلیل بعدی برای خرید این فرش ، جنس نخ اکرولیک اون هست که این نخ در برابر حرارت و نور بسیار مقاوم بوده، پرزدهی نداشته و ایجاد حساسیت نمیکنه به همین خاطر با خرید این فرش از آلرژی در امان هستین.
تفاوت بارز فرش 700 شانه ماشینی با دیگر فرش هاخرید

بیشتر بخوانید: نقش فرش ۷۰۰ شانه در خانه های ایرانی

فرش 700 شانه ، تفاوت های بارزی با فرش های شانه بالاتر مثل 1000 و 1200 شانه داره. ارتفاع نخ خاب در فرش 700 شانه معادل 11 میلی متر بوده اما این ارتفاع در فرش های با شانه 1000، 1200 و 1500 کمتر هست. هرچی فرش شانه بیشتری داشته باشه ریز بافت تر میشه و ارتفاع نخ خاب در اون پایین تر میاد. پس اصلی ترین تفاوت این فرش با مدل های بعد از خودش در ریز بافتی و ظرافت نقشه هست.

قیمت خرید فرش 700 شانه ماشینی چند است؟

این روزها با افزایش نرخ دلار و شرایط اقتصادی ناپایدار، قیمت هر وسیله و کالایی مدام در حال تغییره. فرش هم از این قاعده مستثنی نیست اما خب قیمت خرید فرش 700 شانه ماشینی با توجه به ویژگی هایی که داره مناسب بوده و از بقیه مدل ها کمتر هست. این فرش با توجه به استقامت و کیفیتی که داره قیمت خوبی براش تعیین شده. 
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید