بهترین یخچال فریزر برای شما کدام است؟

بهترین یخچال فریزر برای شما کدام است؟
یخچال‌ها یکی از مهم‌‌ترین وسایل در دکوراسیون آشپزخانه هستند که نگه داری مواد بدون آن‌ها تقریبا غیر ممکن می شود. این محصولات با قیمت‌ها و ویژگی‌های متفاوتی عرضه می شوند و هر کدام برتری یا ضعف‌هایی نسبت به دیگری دارند اما باید بدانیم کدام ویژگی‌های یخچال برایمان اهمیت دارد و به دنبال چه چیزی هستیم؟ این وسایل در حالی که ابتدا تنها برای خنک نگه داشتن مواد غذایی ساخته شده بودند امروزه در کنار این کارایی، به وسایلی پیچیده با کارایی بیشتری تبدیل شده اند که به این نسبت قیمت‌های آن نیز افزایش پیدا کرده است. در نسل‌های جدید یخچال‌ها ویژگی‌هایی چون تصفیه آب،‌ نمایشگر‌های LED، وای فای، پوشش آنتی باکتریال برای داخل یخچال، پخش کننده موسیقی و ... از مواردی اند که هر روز در حال پیشرفت و به روز رسانی هستند و به دلیل همین ویژگی‌ها یخچال‌ها به وسایل الکتریکی گران قیمتی تبدیل شده اند.

بودجه مشخصی برای خرید یخچال در نظر بگیرید

اگر برای خرید یخچال به بازار بروید و از قبل بودجه ای در نظر نگیرید قطعا دست خالی بر می گردید چون با تنوع قیمتی متفاوتی بسته به برند و ویژگی‌های یخچال مواجه می شوید. پس ابتدا باید الویت‌های خود را مشخص کنید و تمام برند‌ها را بررسی کنید. باید مشخص کنید که دنبال چه ویژگی‌هایی هستید؟ آیا یخچالی با قابلیت پخش موسیقی می خواهید یا آیا لازم است قابلیت وای فای داشته باشد؟ چه ابعادی از یخچال برای خانه شما و تعداد افراد خانواده‌تان لازم است؟با توجه به نیازتان خریداری کنید

یخچال

با توجه به پیشرفت تکنولوژی امکانات یخچال‌ها هر روز پیشرفته‌‌تر می شود و نسل جدیدتری از آن‌ها به بازار راه پیدا می کند اما آیا واقعا این امکانات ضروری است؟ در ثانی در نظر داشته باشید این امکانات ممکن است احتمال تعمیرات و هزینه‌ها را افزایش دهند. این پیشرفت در تکنولوژی تاثیر چشم گیری در آسایش بیشتر و سرعت العمل کارها دارد اما از برخی از آن‌ها می توان چشم پوشی کرد چون تنها جنبه سرگرمی دارند به طور مثال قابلیت پخش موسیقی یا وای فای شاید فعلا نیازی ضروری در یخچال‌ها نباشد پس می توان از آن‌ها چشم پوشی کرد. از طرفی سایز یخچالی که می خرید باید متناسب با ابعاد آشپزخانه،‌ میزان نیازتان باشد، در برخی از آشپزخانه‌ها به خاطر فضای کم یا نوع چیدمان کابینت‌ها مجبور به انتخاب سایزی به خصوص هستید این را هم در نظر بگیرید که حجم داخلی یخچال را بر اساس تعداد افراد خانواده انتخاب کنید. یخچال‌های 160 تا 200 لیتری برای خانواده دو نفری کفایت می کند و برای هر تعداد بیشتر کافیست 20 لیتر اضافه در نظر بگیرید.

مهم‌‌ترین بخش یخچال موتور آن است

هرچقدر که برای خرید یخچالتان به موتور آن اهمیت دهید و هزینه کنید قطعا پشیمان نمی شوید چون موتور یخچال از مهم‌‌ترین بخش‌های آن است. سعی کنید از خرید یخچال‌هایی با موتور چینی خودداری کنید و به سراغ برند‌های معتبر بروید. بهترین نوع موتور یخچال نوع خطی آن است که باعث کاهش صدای اضافه نیز می شود. بهترین راه برای خرید یخچال با کیفیت مناسب انتخاب نمایندگی‌های معتبر برندهای شناخته شده است زیرا این شرکت‌ها از قطعات با کیفیت استفاده می کنند و معمولا ضمانت تعویض و تعمیرات دارند.ویژگی یخچال‌های کم مصرف

یخچال

بیشتز بخوانید: پرکاربرد‌ترین لوازم آشپزخانه را بشناسید

به غیر از هزینه‌های خرید و راه اندازی یخچال،‌ هزینه‌های مصرفی آن نیز مهم است. معمولا تمام لوازم برقی برچسب‌هایی برای اندازه گیری مصرف انرژی دارند که به کمک آن متوجه می شوید میزان مصرف وسیله شما چقدر است؟ در واقع پر مصرف است یا کم مصرف؟ این برچسب‌ها به یک ویژگی اصلی در خرید وسایل برقی تبدیل شده اند و براساس نموداری که وجود دارد وسایل با ویژگی مصرفی A بهینه‌‌ترین مصرف انرژی را دارند.خدمات پس از فروش محصولات را جدی بگیریدشاید فکر کنید خدماتی مانند گارانتی خیلی مهم نباشد اما اتفاقا گارانتی‌ها از مواردی هستند که باید به آن بیشتر توجه کنید زیرا این خدمات این اطمینان را به شما می دهند تا در صورت خرابی بعضی از قطعات آن‌ها را رایگان برای شما تعویض و یا تعمیر کنند. این خدمات معمولا بازه مشخصی دارند و باعث اطمینان خاطر مشتری در هنگام خرید می شود.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید