خرید فرش شیک و مناسب را با هم بررسی کنیم

خرید فرش شیک و مناسب را با هم بررسی کنیم
همه ما دوست داریم خانه ای صمیمی داشته باشیم و برای رسیدن به آن، متناسب با بودجه ای که داریم همه توانمان را می گذاریم. چیزی که مسلم است همه خانواده‌ها توان مالی یکسانی ندارند و قدرت خرید بعضی وسایل برای همه خانواده‌ها امکان پذیر نیست. اما نکته ای که در این جا حائز اهمیت است بررسی این موضوع است که آیا برای داشتن خانه ای زیبا و لوکس هزینه زیادی لازم است؟ یا بهتر است بگوییم چقدر پول لازم است تا دکوراسیونی زیبا و راحت برای خانه خود داشته باشیم؟قبل از هر چیزی بهتر است این موضوع را بررسی کنیم کدام وسایل در خانه نیاز به تعویض دارند و یا امکان استفاده مجدد از آن‌ها وجود ندارد چون بعضی از وسایل را با رنگ کردن و یا تغییر شکل می توانیم دوباره به شکلی تازه در دکوراسیون استفاده کنیم. فرش‌ها، مبلمان و پرده‌ها از جمله وسایلی هستند که حجم زیادی از فضای خانه را اشغال می کنند و تغییر آن‌ها تاثیر چشمگیری در تغییر دکوراسیون خانه دارد. یکی از این کالاهای اساسی در دکوراسیون، داشتن فرش شیک است که انتخاب درست و مناسب آن بسیار اهمیت دارد. ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا در خرید فرش ، عاقلانه تصمیم گیری کنید.

[maxbutton id=1 ]

یک فرش شیک و مناسب با فضا انتخاب کنید

فرش‌ها سطح وسیعی از خانه را گرفته اند و ظاهر آن‌ها، دکوراسیون خانه را متفاوت می کند. این مهم است که شما بدانید چه فرشی را برای کجا استفاده کنید. اگر مبلمان کلاسیک با پارچه ای کرم رنگ و براق دارید، قطعا نمی توانید از فرش مدرن شگی سبز رنگ استفاده کنید، این ‌‌ترکیب خیلی ایده آل و زیبا به نظر نمی رسد و از همه مهم‌‌تر، این فرش ظاهری رسمی و لوکس ایجاد نمی کند و بیشتر برای اتاق خواب مناسب است. اما در عوض همین فرش شیک ، در اتاقی با دیوار‌های لیمویی رنگ و تخت خواب و وسایل سفید جلوه ای فوق العاده پیدا می کند.با همه پول خود فرش نخریدفرش

بیشتر بخوانید: ۳ نکته اساسی که باید قبل از خرید بهترین فرش بدانید

حتما شما هم این جمله را شنیده اید که هیچ گرانی بی دلیل نیست. البته که این جمله درست است اما می توانید از فاکتورهای بسیاری چشم پوشی کنید و خرید مقرون به صرفه ای داشته باشید. وقتی برای پذیرایی خود در پی خرید فرش شیک و مناسب باشید،‌ به سراغ زیبا‌‌ترین و ظریف‌‌ترین‌ها می روید. مثلا در فرش‌های کلاسیک، حتما فرش 1500 شانه را در نظر می گیرید. خب این فرش از نظر زیبایی و ظرافت در بین انواع فرش‌های ماشینی کلاسیک حرف اول را می زند و اگر از نظر بودجه مشکلی ندارید، خرید آن را به تعویق نیاندازید. در غیر این صورت فرش‌های 1200 شانه و فرش‌ 1000 شانه هم چیزی در زیبایی و ظرافت کم ندارند و شما با انتخاب این فرش‌ها صرفه جویی خوبی در خرید فرش داشته و خانه خود را زیبا کرده اید. اما فراموش نکنید که به خاطر صرفه جویی به سمت فرش‌های بی کیفیت نروید وگرنه به زودی مجبور می شوید فرش خود را دوباره عوض کنید.ابعاد فرش مناسب برای فضای خود را بشناسیدنکته دیگری که شاید لازم به یادآوری نباشد ابعاد مناسب فرش است. قرار نیست همه خانه را فرش کنید و کل کف خانه را با آن بپوشانید. فقط کافیست ابعاد فرش را با کمی فاصله از دیوار‌ها در نظر بگیرید،‌ این فاصله معمولا از 20 تا 45 سانتی متر در نظر گرفته می شود که بسته به فضا و دکوراسیون شما می تواند متفاوت باشد.اگر فرش شیک و درستی را برای فضای خود انتخاب کنید نصف راه را رفته اید و گامی بزرگ در دکوراسیون داخلی برداشته اید. فرش شما می تواند بخشی از هویت دکوراسیون شما باشد.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید