دلیل پرفروش بودن فرش 1000 شانه چیست؟

دلیل پرفروش بودن فرش 1000 شانه چیست؟
فرش‌ها وسایلی هستند که علاوه بر کاربردشان به عنوان کفپوش، نقش زینتی نیز داشته و می‌توانند بار زیبایی دکوراسیون را به عنوان یک عنصر مستقل به دوش بکشند پس قاعدتا برای انتخاب آن‌ها باید دقیق‌تر بوده و زمان بیشتری صرف کرد. خریداران فرش در تمام دنیا به دنبال فرش‌های دستباف ایرانی هستند چرا که این فرش‌ها هم از نظر زیبایی و هم از نظر کیفیت درجه یک بوده و قدرتمند عمل کردند که این ویژگی، فرش دستباف را به کالایی لوکس و گران بها تبدیل کرده که شاید خرید آن برای افراد زیادی میسر نباشد.با ورود فرش ماشینی این مشکل تا حد زیادی حل شد و نسل جدیدی از فرش‌ها وارد بازار شدند که با شباهت به فرش دستباف تا حدودی جای خالی آن‌ها را در خانه پر کردند و امکان خرید آن با توجه به تنوع قیمتی برا همه فراهم شد. هرچند که فرش‌های ماشینی از نظر هنری با فرش‌های دستباف قابل قیاس نیستند اما همچنان از نظر زیبایی و کیفیت در جایگاه بالایی قرار دارند.

دکوراسیونی متفاوت با فرش 1000 شانه ماشینی

فرش 1000 شانه ماشینی یکی از انواع پر طرفدار و پرفروش کفپوش‌های ماشینی می‌باشد که با ظرافت زیاد، ظاهری دستباف‌گونه پیدا کرده است. فرش‌های ماشینی از نظر ویژگی بافت در تعداد شانه و ‌تراکم متفاوت هستند، هرچقدر این تعداد افزایش یابد فرش بافتی منسجم، فشرده و ظریف‌تر پیدا می‌کند.ریز بافت بودن فرش 1000 شانه ماشینی وضوح نقشه آن را بیشتر می‌کند و به همین دلیل به فرش دستباف شباهت پیدا کرده است. فرش‌های ماشینی به راحتی با انواع دکوراسیون هماهنگ می‌شوند چون طرح‌های آن هر سبک و سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد.

[maxbutton id=5 url=https://dl.imerdas.com/fa/carpet/group/4/فرش-ماشینی-کلاسیک text=فرش کلاسیک ]

در این میان فرش 1000 شانه در دو طیف رنگی 8 و 10 رنگ با تنوع زیادی از طرح و نقش می‌تواند در انواع دکوراسیون استفاده شود و زیبایی بیشتری به خانه شما ببخشد. تنها باید برای انتخاب مناسب فرش، نکاتی مانند ابعاد فضا، کاربرد فرش، رنگ غالب دکوراسیون و ... را در نظر بگیرید تا فرشی جذاب در دکوراسیون خانه خود داشته باشید.چرا زیبایی فرش 1000 شانه منحصر به فرد است؟

فرش

بیشتر بخوانید: آیا به دنبال فرش با قیمت مناسب هستید؟

موضوع انتخاب فرش تنها در زیبایی آن خلاصه نمی‌شود و از آنجایی که فرش‌ها کالایی اساسی محسوب می‌شوند هزینه خرید دوباره آن زیاد است پس بهتر است فرشی انتخاب کنیم که دست کم چند سالی مهمان خانه ما باشد. یکی از دلایل محبوبیت فرش 1000 شانه همین جنس و کیفیت عالی آن است چرا که در بافت این فرش از نخ اکرولیک هیت ست شده استفاده می‌شود که فاقد پرزدهی بوده و در برابر مشکلاتی مانند حرارت، رطوبت،‌ سایش و ... مقاوم شده است.فرش 1000 شانه در مقایسه با فرش 700 شانه ضخامت کمتری دارد اما همچنان ظرافت آن به پای فرش‌های 1200 و 1500 شانه نمی‌رسد. همچنین این فرش از نظر قیمت در رنج متوسط به بالا قرار می‌گیرد ولی از فرش‌های 1200 شانه و 1500 شانه ارزان‌تر است. همه این دلایل در کنار هم فرش 1000 شانه ماشینی را به فرشی محبوب در میان مشتریان تبدیل کرده است.فرش کاشان را ارزان‌تر بخریدموضوع پیچیده و نشدنی نیست که شما بتوانید فرش مورد نظر خود را ارزان‌تر بخرید! اما چگونه؟مثلا به سراغ خرید اینترنتی فرش بروید. خرید اینترنتی راهی نوین برای خرید فرش است که اگر از فروشگاه‌های معتبر انجام شود بدون هیچ مشکلی فرش شما درب منزلتان فرستاده می‌شود. این فروشگاه‌ها در مقایسه با فروشگاه‌های فیزیکی هزینه‌های بسیار کمتری دارند و به همین دلیل می‌توانند فرش را با قیمت نهایی کمتری به مشتری عرضه کنند. اما موضوع اصلی این است که به چه فروشگاه‌هایی می توانیم اعتماد کنیم؟برای اطمینان از فروشگاه اینترنتی فرش، اول آدرس دفتر مرکزی و تلفن‌های آن را بررسی کنید و همین‌طور از داشتن نماد اعتماد الکترونیک و نشان ثبت ملی آن مطمئن شوید. فروشگاه اینترنتی فرش مرداس یکی از فروشگاه‌های معتبر در این زمینه است که فرش کاشان را با قیمت کارخانه عرضه می‌کند و با ارائه شناسنامه اصالت فرش و ضمانت‌نامه کیفیت خرید شما را مطمئن می‌کند، همچنین این فروشگاه شرایط خرید اقساطی ویژه‌ای دارد که خرید فرش را مقرون به صرفه‌تر می‌کند.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید